Paar leuke nummers, Verder best wel overschatte band wmb..quote:
Met de diep filosofische lyrics 'break your fucking face tonight'quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
Zo eindelijk weer zin in muziek. Meteen alle frustratie wat er nog is eruit schreeuwen.
Bekijk deze YouTube-video
Blijft zonde dat het een gekuiste versie is....quote:
Toen ik dat keihard schreeuwde denk ik even dat de buren dachten oh shit wat is er met haar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de diep filosofische lyrics 'break your fucking face tonight'
Hoe bedoel je preciesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft zonde dat het een gekuiste versie is....
ja precies, wonderwall vind ik wel leukquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar leuke nummers, Verder best wel overschatte band wmb..
Dat is echt de Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Allemaal zo dood gedraaid terwijl ze beide ook gewoon betere liedjes hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja precies, wonderwall vind ik wel leuk
Dat je die video die je net post de gecensureerde versie is, deze moet je hebbenquote:
Oh ja ik post gewoon wat ik luister maar luister via Spotify uiteraard.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je die video die je net post de gecensureerde versie is, deze moet je hebben
Bekijk deze YouTube-video
ja ik ken niet het hele repertoirequote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt de Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Allemaal zo dood gedraaid terwijl ze beide ook gewoon betere liedjes hebben.
Of gewoon luisteren naar wat je zelf leuk vindt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt de Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Allemaal zo dood gedraaid terwijl ze beide ook gewoon betere liedjes hebben.
Dat ze de woorden als fucking en shit weg hebben gewerktquote:
Tja Oasis heb ik laatste jaren veel over geleerd.quote:
Wat is er precies aan gekuist?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft zonde dat het een gekuiste versie is....
Doe ik, daarom luister ik dat liedje zelf niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gewoon luisteren naar wat je zelf leuk vindt.
Hoe laat wil je vanavond de reminder, uurtje of 11?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |