dat gaat wat ver.. probleem is dat er ook best veel meuk is hoor..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kan Karzai al die spelletjes in plaats van weg te gooien wel in een doos doen en opsturen naar Schollie
De spinnen hier in huis die ze opeet zijn niet giftig maar ik probeer wel te voorkomen dat de kat dingen eet wat een duur grapje kan worden bij de dierenarts.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem de kat mee. ze heeft daar oneindige ruimte
dat is ook niet helemaal waar maar het ligt erg aan de gamesquote:
een nestje in je huis?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Er ligt een dode mug op mijn raamkozijn. Waar komt die nou weer vandaan
Freddy Fishquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook niet helemaal waar maar het ligt erg aan de games
De freddy fish achtige games zijn gewoon meuk, veel games na 2003 ofzo zijn meuk of met serienummer (en die is dan vaak ergens al geactiveerd en dan heb je er niks meer aan)
ik zoek vaak games van voor 2000, maar die zijn echt zeldzaam
al 2?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo
Lekker al 2 genoten van de zon, de bloemen en de bijtjes.
Tijd om wat te gaan doen vandaag
oh ik kan wel voor je kijken als je dat wil, dan houd ik ze apart, volgens mij hebben wij die welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook niet helemaal waar maar het ligt erg aan de games
De freddy fish achtige games zijn gewoon meuk, veel games na 2003 ofzo zijn meuk of met serienummer (en die is dan vaak ergens al geactiveerd en dan heb je er niks meer aan)
ik zoek vaak games van voor 2000, maar die zijn echt zeldzaam
nee joh, ik zoek ook niet alles, was vooral gewoon benieuwd of het voorbij kwam bij jouw werkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ik kan wel voor je kijken als je dat wil, dan houd ik ze apart, volgens mij hebben wij die wel
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:58 schreef Karzai het volgende:
Ik ben nu weer grand turismo 6 aan het spelen
[ afbeelding ]
Was die vorige nauwelijks te zien?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Nou, lijkt erop dat het hier klaar is met de wolken.
Blij dat ik hem gezien heb, was toch mooier dan de vorige
De vorige was maar een heel klein hapje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Was die vorige nauwelijks te zien?
TTs kun je wel aan ballie overlaten iddquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde door een cd heen te kijken maar toen zag ik helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |