quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
die helpen mee de zon te verduisteren
Ik zie de zon niet meer, hij lijkt volledig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De gedeeltelijke zonsverduistering is begonnen.![]()
* kijkt argwanend naar wolken.
Het stukje Australië houdt me alleen al tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
iemand nog behoefte om te verhuizen?
Australisch stadje zoekt huisarts: riant salaris, huis en auto
Ik denk dat laatste. Of er zitten nu wolken voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie de zon niet meer, hij lijkt volledig.
Of komt dat zodat ik met blote ogen heb gekeken?
Australië is mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Het stukje Australië houdt me alleen al tegen.
neem de kat mee. ze heeft daar oneindige ruimtequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Het stukje Australië houdt me alleen al tegen.
De vorige zonsverduistering zorgden de wolken ervoor dat ik hem kon zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Of er zitten nu wolken voor.
Daar kan ik inkomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ama is niet zo dol op spinnen en andere monsters
quote:A PhD student was snatched by masked officers in broad daylight. Then she was flown 1,500 miles away
jawel maar geen speler meerquote:
ik heb nog 2 portable dvd spelers voor de pc en nog wel een pc met speler ingebouwdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar niks meer om ze op af te spelen volgens mij.
ja hoor worden nog veel verkocht bij de kringloop, 1 euro p/squote:
ow ja boven staat ook nog een all in one pc met cd dvd speler....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 portable dvd spelers voor de pc en nog wel een pc met speler ingebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |