vliegjes komen door onmogelijke kiertjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei dat het een beetje vreemd rook en hij zei ook dat er veel dode vliegjes in de vensterbank liggen. Geen idee waar die vandaan komen
hm dacht dat ik die had opgeruimdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen die niet op dat lijk af dat in de badkamer ligt verstopt?
Kut is al het 23.00 uur, ik heb nog niet eens gekooktquote:
binnenkort alweer wintertijdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Wel nog licht dan trouwens, zomertijd is voortaan een paar uurtjes vooruit?
we liggen nu op de evenaar, hebben 24/7 lichtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Wel nog licht dan trouwens, zomertijd is voortaan een paar uurtjes vooruit?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
de woningbouw gaat me geld over maken..
blijft een vreemd idee
iets met rioolheffing dat mogelijk dubbel was betaald gedurende anderhalf jaar ofzo...
Dat is wel raar ja. Welke kaart heb je gewisseldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Een deck aangepast. Was een Bracket 2. Ik pas 1 kaart aan, gelijk een 4.Hoezo geen 3 dan?
das nog eens mooi meegenomenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Een tafellaken gescoord om mee te gaan naaien, want het is goedkoper dan losse stof halen
voor 30 euro heb ik ruim 3 meter. Dat red ik bijna niet meer op de lapjesmarkt.
De stof van de kleed zou denk ik op de markt zo 15-20 euro per meter kosten.
En het is zo mooi
That's not how this works. That's not how any of this works.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
we liggen nu op de evenaar, hebben 24/7 licht
joh hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ook nog gezogen, de was gedaan en de wc schoongemaakt. Power woman.
Morgen ga ik stoffen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh he
doe eens rustig.
zo lijken wij ineens slonsen
Dag gaat snel. Maar het is nog wel lekker zonnig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kut is al het 23.00 uur, ik heb nog niet eens gekookt![]()
Shard of the Nightbringer had ik erin gedaan en Ancient Brass Dragon eruit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja. Welke kaart heb je gewisseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |