Testen als je een koptelefoon hebt. Of even een briefje bij de buren dat je een feestje gaat gevenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds na al die jaren weten hoe hard mijn speakers kunnnen maar ik durf dat niet. Dat durfde @:dud0r ook al niet, zelfde speakers, ben wel benieuwd of hij het nou al eens heeft getest.
Of gewoon heel even. Je bent er gauw genoeg achter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Testen als je een koptelefoon hebt. Of even een briefje bij de buren dat je een feestje gaat geven
Als het harder is dan je durft is het correcte antwoord "te hard".quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds na al die jaren weten hoe hard mijn speakers kunnnen maar ik durf dat niet. Dat durfde @:dud0r ook al niet, zelfde speakers, ben wel benieuwd of hij het nou al eens heeft getest.
is dat filosofisch dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de diep filosofische lyrics 'break your fucking face tonight'
Stormram gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
Geen doka vandaag. Degene die de deur open doet meldde zich een kwartier van te voren ziek en.
Je moet ook op het slot richten, niet midden in de deur rammenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een gat er in is de ka niet meer zo do.
Kun je de sleutel niet ophalen bij die persoon?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
Het frustrerende is dat ik hem alleen op vrijdagavond en zaterdagmiddag kan gebruiken, dus nu moet ik weer een week wachten. En ik heb net m'n nieuwe spulletjes binnen verdomme.
Nee, ik heb het gevraagd. De grap is dat er dus officieel iemand bij moet zijn. Maar de vorige keer deed iemand de deur voor me open, en die ging toen de rest van de dag in een andere ruimte zitten knutselen, dus in de praktijk is de regel een beetje onzin. Maar ze geven me dus niet de sleutel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je de sleutel niet ophalen bij die persoon?
Weekend projectje. Zaag alvast een gat in je dak.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, ik heb een boomgroeiset gekocht van een Sequoia![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://sequoiatrees.com/(...)equoia-seed-grow-kit
Gok niet dat die zo snel groeitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weekend projectje. Zaag alvast een gat in je dak.
Als ik een dak met een gat zie dan denk ik te weten waar je woont.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, ik heb een boomgroeiset gekocht van een Sequoia![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://sequoiatrees.com/(...)equoia-seed-grow-kit
Dagje citytrippen in eigen stadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:07 schreef Karzai het volgende:
Pilsje doen bij het americain hotel
[ afbeelding ]
Zou hem niet helemaal voluit zetten. Weet niet wat je hebt staan, maar niet iedere versterker/speaker combo is beveiligd tegen opblazen van je speakers op vol volume.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
Oké ja ik moet zo weg maar misschien ga ik het proberen wanneer ik terug ben maar ik zal dan wel geen Electric Callboy ofzo aanzetten.
Als er electriciteit is zou je wel nog wat andere hobby's kunnen uitvoeren, zoals houtbewerkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb al eerder eens gekeken voor andere dingen, ik zou een garagebox kunnen betalen om m'n eigen werkruimte in te maken. Maar die dingen hebben dus nul verwarming, en geen wateraansluiting of afvoer. Dus een doka is een beetje onpraktisch. Een paar honderd meter van m'n huis staan af en toe een paar van die dingen te huur, maar het is dus erg bare bones.
Of metalen origami beestjes in elkaar lassenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er electriciteit is zou je wel nog wat andere hobby's kunnen uitvoeren, zoals houtbewerken
Dan moet je alles gaan buigen in plaats van vouwen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of metalen origami beestjes in elkaar lassen
Drankje op een terras, en een drankje op een terras, en een drankje op een terras, of een drankje. Op een terras.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
Doe ik wel vaker hoor, genoeg te doen hier
Lijkt niet op een lekker speciaalbiertje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
Doe ik wel vaker hoor, genoeg te doen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |