Heb ik toch ook gedaan. Heb die onzin allemaal weggehaald plus alle reacties op zijn onzin omdat het hem daar om te doen is. Zelfs dit is al te veel imo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onnodig dit. Had de OP aangepast en de twee reacties verwijderd en het was klaar. Begint bij TS z’n onzin in de OP.
Strafregels schrijven dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:18 schreef sp3c het volgende:
Weggehaald maar lijkt me lang niet genoeg voor een ban hoor
Heel goed. Maar tegen mij zei je dat het acceptabel was ivm “context”?quote:
Gezien ai nog steeds flink kan hallucineren lijkt mij dat niet handig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:16 schreef sp3c het volgende:
Ja die wilde ik aan de fa's vragen, geen idee wat ik ermee aan moet
Nieuws was premium, dus gesloten maar hij heeft het door chargpt laten herschrijven en ik weet niet of we dat willen of niet
Sowieso niet handig. Grote kans op fake news.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gezien ai nog steeds flink kan hallucineren lijkt mij dat niet handig.
Maar ik ben (nog) geen FA!
Dat laatste is ook gewoon ondermijning van jullie beleid he.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:16 schreef sp3c het volgende:
Nieuws was premium, dus gesloten maar hij heeft het door chargpt laten herschrijven en ik weet niet of we dat willen of niet
Nopequote:Op zaterdag 19 april 2025 01:16 schreef sp3c het volgende:
Hoezo zoveelste fake bericht? En hoezo kloon? Stop eens met die fucking beschuldigingen. Want welke waarschuwingen en welke gesloten topics? Ik open geen bagger.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:09 schreef Red_85 het volgende:
NWS / Even naar de Wadden? Een overtocht naar Terschelling kost ¤350
Mag wel dicht toch?
Zoveelste fake bericht van deze user/kloon/clownact combi met ai aangelengt. Tijd voor wat hardere maatregelen want na waarschuwingen en gesloten topics van die user, opent die een hoop bagger.
Maakt het forum er niet echt leuker en overzichtelijker op al dat fakenews.
Whahahahaahahquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo zoveelste fake bericht? En hoezo kloon? Stop eens met die fucking beschuldigingen. Want welke waarschuwingen en welke gesloten topics? Ik open geen bagger.
Kom eens met een onderbouwing. Ik open altijd gewoon normale topics.
Welke act?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whahahahaahah
Je act is inmiddels wel bekend hoor hier.
Ga toch weg man, jij post nooit je eigen mening, jij post puur en alleen dat waarvan je weet dat het de meeste reacties oplevert, domme provocerende "ik doe lekker tegendraads" bullshit, al jaren.quote:
Ik post gewoon mijn eigen mening en dat blijf ik doen. Dat het jou niet zint, dat boeit mij niets. Rot lekker op.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg man, jij post nooit je eigen mening, jij post puur en alleen dat waarvan je weet dat het de meeste reacties oplevert, domme provocerende "ik doe lekker tegendraads" bullshit, al jaren.
Deed je dat maar dan was er niets aan de hand, je bent al zo vaak betrapt op in het ene topic A roepen en als het uitkomt om weer eens lekker tegendraads te zijn gewoon B roepen, ook dat al jarenlang.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik post gewoon mijn eigen mening en dat blijf ik doen. Dat het jou niet zint, dat boeit mij niets. Rot lekker op.
Ja als je posts van jaaaaren geleden er steeds moet bijhalen om je punt te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deed je dat maar dan was er niets aan de hand, je bent al zo vaak betrapt op in het ene topic A roepen en als het uitkomt om weer eens lekker tegendraads te zijn gewoon B roepen, ook dat al jarenlang.
Het laat gewoon zien dat je nep bent, onoprecht, alles om te etteren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja als je posts van jaaaaren geleden er steeds moet bijhalen om je punt te maken?
Nee. Dat laat zien dat mensen veranderen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat je nep bent, onoprecht, alles om te etteren.
Nee, het laat zien dat je het gewoon infantiel leuk vindt om constant alles te laten ontsporen, het maakt je niets uit waar je voor of tegen moet zijn, als het maar tegen de stroming ingaat.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat laat zien dat mensen veranderen.
Neehoor.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het laat zien dat je het gewoon infantiel leuk vindt om constant alles te laten ontsporen, het maakt je niets uit waar je voor of tegen moet zijn, als het maar tegen de stroming ingaat.
Ik heb een poging gewaagd maar eigenlijk is er geen redden meer aanquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:14 schreef Starhopper het volgende:
Omdat deze vraag inmiddels is ondergesneeuwd. Nogmaals:
Mag de bezem hier doorheen?
NWS / Gezicht Anne Frank uitgewist op kunstwerk
Het topic is sinds de eerste reactie een haatvolle schreeuwput vol racistische verdachtmakingen, anti-moslim retoriek en ongefundeerde beschuldigingen richting links en pro-Palestina activisten. Het gaat inmiddels niet meer over het kunstwerk zelf. Het is nu een eindeloze discussie over Israël, genocide en Palestijnen.
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb een poging gewaagd maar eigenlijk is er geen redden meer aan
We weten natuurlijk niet wie het heeft gedaan, daar heb je gelijk in, maar gezien het feit dat er al eerder door pro-Palestijnse demonstranten een kunstwerk van Anne Frank was beklad (bron) is niet gek dat mensen denken dat het uit deze hoek komt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:14 schreef Starhopper het volgende:
Omdat deze vraag inmiddels is ondergesneeuwd. Nogmaals:
Mag de bezem hier doorheen?
NWS / Gezicht Anne Frank uitgewist op kunstwerk
Het topic is sinds de eerste reactie een haatvolle schreeuwput vol racistische verdachtmakingen, anti-moslim retoriek en ongefundeerde beschuldigingen richting links en pro-Palestina activisten. Het gaat inmiddels niet meer over het kunstwerk zelf. Het is nu een eindeloze discussie over Israël, genocide en Palestijnen.
En maar afvragen waarom FOK! leegloopt..quote:Op maandag 21 april 2025 04:31 schreef sp3c het volgende:
Zolang hij niets doet wat niet mag kan ik er niets mee
Ik ben er erg scherp op en pas direct de OP aan als ik zo’n ‘take’ lees en verwijder alle reacties op de initiële ‘take’ (troll). Je ziet dat daarmee ook direct zijn plezier weg is want daarna reageert hij nooit meer en hebben we dus een normaal topic erbij.quote:Op zondag 20 april 2025 23:21 schreef SpecialK het volgende:
Mikeytt Modus-Operandum
Stap 1. Maak topic over een hot nieuwsonderwerp
Stap 2. Beeindig de OP met een spicy take. Eigenlijk vooral omgekeerdewereldje spelen. Doe alsof je gisteren bent geboren. Als de richting maar links/communistisch is.
Stap 3. Beantwoord nauwelijks vragen van mensen die proberen te achterhalen of je de technische kennis wel bezit om een respectabel standpunt te hebben over het onderwerp
Stap 4. Trek je terug uit de discussie
Stap 5. Herhaal over een uurtje weer met een nieuw topic
in F&L is het libertarisch die de boel systematisch kapot maakt. In NWS is het dit figuur.
Gaat iemand hier nog iets mee doen of... nah?
Gaat niet ineens storm lopen als we willekeurig mensen gaan bannen die omdat we ze gewoon niet leuk vinden gok ikquote:Op maandag 21 april 2025 07:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom FOK! leegloopt..
Dit soort lui verziekt de hele opzet van NWS, maar blijkbaar is dat helemaal ok als het voor nu posts oplevert.r
Schei toch uit man. Leer eens respectvol een vraag te stellen i.p.v. telkens dat suggestieve gedoe.quote:Op zondag 20 april 2025 23:21 schreef SpecialK het volgende:
Mikeytt Modus-Operandum
Stap 1. Maak topic over een hot nieuwsonderwerp
Stap 2. Beeindig de OP met een spicy take. Eigenlijk vooral omgekeerdewereldje spelen. Doe alsof je gisteren bent geboren. Als de richting maar links/communistisch is.
Stap 3. Beantwoord nauwelijks vragen van mensen die proberen te achterhalen of je de technische kennis wel bezit om een respectabel standpunt te hebben over het onderwerp
Stap 4. Trek je terug uit de discussie
Stap 5. Herhaal over een uurtje weer met een nieuw topic
in F&L is het libertarisch die de boel systematisch kapot maakt. In NWS is het dit figuur.
Gaat iemand hier nog iets mee doen of... nah?
Ja, dat weet ik, maar het andere topic is gewoon over (en van) gisteren en daar is een "en sterft" in de TT achter gezet, daar heb je echt geen ruk aan als je het NWS topic over het overlijden van de Paus zoekt.quote:Op maandag 21 april 2025 11:31 schreef sp3c het volgende:
Ts had een tr gezet dat het dubbel was en dicht mocht
@:raptorix
En dan word je ook nog op het verkeerde been gezet door het stukje "Redelijk herstelde". Zet daar dan 'zogenaamd' voor ofzo.quote:Op maandag 21 april 2025 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het andere topic is gewoon over (en van) gisteren en daar is een "en sterft" in de TT achter gezet, daar heb je echt geen ruk aan als je het NWS topic over het overlijden van de Paus zoekt.
Ja daardoor mist ik het topic ook.quote:Op maandag 21 april 2025 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan word je ook nog op het verkeerde been gezet door het stukje "Redelijk herstelde". Zet daar dan 'zogenaamd' voor ofzo.
Onder andere deze reactie blijft staan en mijn post waarin ik de verbale kots in dat topic schaamteloos noem wordt verwijderd? Really?quote:
Rapporteer zo’n post dan ook gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Onder andere deze reactie blijft staan en mijn post waarin ik de verbale kots in dat topic schaamteloos noem wordt verwijderd? Really?
Dan kan ik wel aan de gang blijvenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rapporteer zo’n post dan ook gewoon.
Geldt voor mij ook, maar dan moet je niet zeuren.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan kan ik wel aan de gang blijven
Kun je aanwijzen in de fok-regels waar staat dat je niet mag afwijken van het heil-zelensky gedachtengoed?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Kan zowel de mod Sp3c in NWS vervangen worden en een ander eens het oorlog in Oekraine topic bijhouden en opruimen.
1e: Totaal respectloze mod die users persoonlijk aanvalt en beledigt.
Blijft reageren op de Russische trollen ipv er wat tegen te doen. Maar owh wee als anderen het doen.
Doet zijn taak gewoon niet door op te ruimen (niet voldoende)
2e: Zoals hierboven aangegeven zit er in dat topic nu een mod die alleen maar komt lachen, brullen en beledigen.
Het pro-Kremlin beleid viert absoluut hoogtij en alle users die wel gewoon posten worden er kotsmisselijk van en moeten zelf die pro-Kremlin users bannen ipv dat er iets aan gedaan wordt.
Jank niet zo man.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Kan zowel de mod Sp3c in NWS vervangen worden en een ander eens het oorlog in Oekraine topic bijhouden en opruimen.
1e: Totaal respectloze mod die users persoonlijk aanvalt en beledigt.
Blijft reageren op de Russische trollen ipv er wat tegen te doen. Maar owh wee als anderen het doen.
Doet zijn taak gewoon niet door op te ruimen (niet voldoende)
2e: Zoals hierboven aangegeven zit er in dat topic nu een mod die alleen maar komt lachen, brullen en beledigen.
Het pro-Kremlin beleid viert absoluut hoogtij en alle users die wel gewoon posten worden er kotsmisselijk van en moeten zelf die pro-Kremlin users bannen ipv dat er iets aan gedaan wordt.
Welk heil-Zelensky beleid?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kun je aanwijzen in de fok-regels waar staat dat je niet mag afwijken van het heil-zelensky gedachtengoed?
Wat is pro Kremlin eigenlijk? En waarom zou het verboden moeten worden?
'Heil-Zelensky' gedachtengoed? Dat is nogal een verwepelijke bewoording.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kun je aanwijzen in de fok-regels waar staat dat je niet mag afwijken van het heil-zelensky gedachtengoed?
Wat is pro Kremlin eigenlijk? En waarom zou het verboden moeten worden?
Je hebt het in een oorlog bijna altijd dat er twee perspectieven zijn, daar moet binnen de FOK! Policy ruimte voor zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welk heil-Zelensky beleid?
Nog nergens gezien en al helemaal niet uitgevoerd.
Wel mensen die normaal en realistisch posten als je dat bedoelde.
Maar hè Russische propaganda volop hier. Staat daar een verbod op? Strikt gezien niet nee.
Mening toelaten ja, absoluut.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Voloper zijn twee of drie users die consequent met argumenten compleet de grond in worden geboord. Hebben ze alleen niet echt een boodschap aan, het zij zo.
Meningen verbieden zolang het niet strafbaar is vind ik wel een beetje ussr achtig.
Goedemorgen,quote:Op zondag 27 april 2025 10:33 schreef Mikeytt het volgende:
Goedemorgen,
@:pizzakoppo, waarom is deze dicht?
NWS / GL-PvdA grootste partij in peiling, CDA grote stijger, NSC op 1 zetel
Ik zou me daar serieus niks bij kunnen bedenken... De TT is vrij verduidelijkend, de OP is goed opgebouwd, het volledige bericht staat erin...quote:Op zondag 27 april 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ik zou graag willen dat je zelf eerst goed nadenkt en een aantal mogelijke argumenten bedenkt.
Ik heb er even over nagedacht en het topic herlezen en zal hem heropenen. De nieuwswaarde/overlap met POL was aanvankelijk de reden van sluiting maar ik vind dat een verkeerde inschatting mijnerzijds.quote:Op zondag 27 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zou me daar serieus niks bij kunnen bedenken... De TT is vrij verduidelijkend, de OP is goed opgebouwd, het volledige bericht staat erin...
eentje dichtquote:
Hij doelt op het omvolking gelul in dat topic.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:07 schreef Apotheose het volgende:
Mooi. Nu naar 0 en al het theedoeken volk dat hier handje ophoudt eruit trappen. Eindelijk weer met eigen volk.
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Mooi nieuws. Hopen dat het nog verder gaat dalen en dat er ook iets van remigratie plaats gaat vinden want dat islamitische volk kunnen we hier missen als kiespijn.
Mss kan die gelijk een nieuwe paus benoemen als die toch bezig is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:29 schreef sp3c het volgende:
Ik weet niet of @:straatcommando. in staat is Trump een afkoelban te geven maar we kunnen het allicht proberen
Bedankt voor de feedback maar weer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:30 schreef raptorix het volgende:
Sowieso lijkt moderatie hier vrij kansloos, elke morgen moet heel Fok weer door die kutzooi van Mickey en Sunny heen terwijl dat gewoon super duidelijk troll clones zijn, maar goed, zullen wel weer wat betaald hebben aan die kale zwerver zonder business model.
Als ik om een bron vraag, en gebruiker blijft trollen, misschien ingrijpen, of is dat te moeilijk in je hoofd?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Jongons ik kan en mag veel maar dat gaat niet
Hier gewoon, ik vraag heel gewoon om bron, volg anders even, als je het te moeilijk vind: raptorix in NWS / Richard L. was brigadier, maar werd een boefquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Trump zou ik sowieso in de kliko gooien trouwens.
[..]
Bedankt voor de feedback maar weer.
Op zich zou het moeten kunnen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Jongons ik kan en mag veel maar dat gaat niet
quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier gewoon, ik vraag heel gewoon om bron, volg anders even, als je het te moeilijk vind: raptorix in NWS / Richard L. was brigadier, maar werd een boef
Okayquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon opkankeren, weg , doei tot nooit fucking domme trol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |