eentje dichtquote:
Hij doelt op het omvolking gelul in dat topic.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:07 schreef Apotheose het volgende:
Mooi. Nu naar 0 en al het theedoeken volk dat hier handje ophoudt eruit trappen. Eindelijk weer met eigen volk.
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Mooi nieuws. Hopen dat het nog verder gaat dalen en dat er ook iets van remigratie plaats gaat vinden want dat islamitische volk kunnen we hier missen als kiespijn.
Mss kan die gelijk een nieuwe paus benoemen als die toch bezig is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:29 schreef sp3c het volgende:
Ik weet niet of @:straatcommando. in staat is Trump een afkoelban te geven maar we kunnen het allicht proberen
Bedankt voor de feedback maar weer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:30 schreef raptorix het volgende:
Sowieso lijkt moderatie hier vrij kansloos, elke morgen moet heel Fok weer door die kutzooi van Mickey en Sunny heen terwijl dat gewoon super duidelijk troll clones zijn, maar goed, zullen wel weer wat betaald hebben aan die kale zwerver zonder business model.
Als ik om een bron vraag, en gebruiker blijft trollen, misschien ingrijpen, of is dat te moeilijk in je hoofd?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Jongons ik kan en mag veel maar dat gaat niet
Hier gewoon, ik vraag heel gewoon om bron, volg anders even, als je het te moeilijk vind: raptorix in NWS / Richard L. was brigadier, maar werd een boefquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Trump zou ik sowieso in de kliko gooien trouwens.
[..]
Bedankt voor de feedback maar weer.
Op zich zou het moeten kunnen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Jongons ik kan en mag veel maar dat gaat niet
quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier gewoon, ik vraag heel gewoon om bron, volg anders even, als je het te moeilijk vind: raptorix in NWS / Richard L. was brigadier, maar werd een boef
Okayquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon opkankeren, weg , doei tot nooit fucking domme trol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |