Ja daardoor mist ik het topic ook.quote:Op maandag 21 april 2025 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan word je ook nog op het verkeerde been gezet door het stukje "Redelijk herstelde". Zet daar dan 'zogenaamd' voor ofzo.
Onder andere deze reactie blijft staan en mijn post waarin ik de verbale kots in dat topic schaamteloos noem wordt verwijderd? Really?quote:
Rapporteer zo’n post dan ook gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Onder andere deze reactie blijft staan en mijn post waarin ik de verbale kots in dat topic schaamteloos noem wordt verwijderd? Really?
Dan kan ik wel aan de gang blijvenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rapporteer zo’n post dan ook gewoon.
Geldt voor mij ook, maar dan moet je niet zeuren.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan kan ik wel aan de gang blijven
Kun je aanwijzen in de fok-regels waar staat dat je niet mag afwijken van het heil-zelensky gedachtengoed?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Kan zowel de mod Sp3c in NWS vervangen worden en een ander eens het oorlog in Oekraine topic bijhouden en opruimen.
1e: Totaal respectloze mod die users persoonlijk aanvalt en beledigt.
Blijft reageren op de Russische trollen ipv er wat tegen te doen. Maar owh wee als anderen het doen.
Doet zijn taak gewoon niet door op te ruimen (niet voldoende)
2e: Zoals hierboven aangegeven zit er in dat topic nu een mod die alleen maar komt lachen, brullen en beledigen.
Het pro-Kremlin beleid viert absoluut hoogtij en alle users die wel gewoon posten worden er kotsmisselijk van en moeten zelf die pro-Kremlin users bannen ipv dat er iets aan gedaan wordt.
Jank niet zo man.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Kan zowel de mod Sp3c in NWS vervangen worden en een ander eens het oorlog in Oekraine topic bijhouden en opruimen.
1e: Totaal respectloze mod die users persoonlijk aanvalt en beledigt.
Blijft reageren op de Russische trollen ipv er wat tegen te doen. Maar owh wee als anderen het doen.
Doet zijn taak gewoon niet door op te ruimen (niet voldoende)
2e: Zoals hierboven aangegeven zit er in dat topic nu een mod die alleen maar komt lachen, brullen en beledigen.
Het pro-Kremlin beleid viert absoluut hoogtij en alle users die wel gewoon posten worden er kotsmisselijk van en moeten zelf die pro-Kremlin users bannen ipv dat er iets aan gedaan wordt.
Welk heil-Zelensky beleid?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kun je aanwijzen in de fok-regels waar staat dat je niet mag afwijken van het heil-zelensky gedachtengoed?
Wat is pro Kremlin eigenlijk? En waarom zou het verboden moeten worden?
'Heil-Zelensky' gedachtengoed? Dat is nogal een verwepelijke bewoording.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kun je aanwijzen in de fok-regels waar staat dat je niet mag afwijken van het heil-zelensky gedachtengoed?
Wat is pro Kremlin eigenlijk? En waarom zou het verboden moeten worden?
Je hebt het in een oorlog bijna altijd dat er twee perspectieven zijn, daar moet binnen de FOK! Policy ruimte voor zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welk heil-Zelensky beleid?
Nog nergens gezien en al helemaal niet uitgevoerd.
Wel mensen die normaal en realistisch posten als je dat bedoelde.
Maar hè Russische propaganda volop hier. Staat daar een verbod op? Strikt gezien niet nee.
Mening toelaten ja, absoluut.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Voloper zijn twee of drie users die consequent met argumenten compleet de grond in worden geboord. Hebben ze alleen niet echt een boodschap aan, het zij zo.
Meningen verbieden zolang het niet strafbaar is vind ik wel een beetje ussr achtig.
Goedemorgen,quote:Op zondag 27 april 2025 10:33 schreef Mikeytt het volgende:
Goedemorgen,
@:pizzakoppo, waarom is deze dicht?
NWS / GL-PvdA grootste partij in peiling, CDA grote stijger, NSC op 1 zetel
Ik zou me daar serieus niks bij kunnen bedenken... De TT is vrij verduidelijkend, de OP is goed opgebouwd, het volledige bericht staat erin...quote:Op zondag 27 april 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ik zou graag willen dat je zelf eerst goed nadenkt en een aantal mogelijke argumenten bedenkt.
Ik heb er even over nagedacht en het topic herlezen en zal hem heropenen. De nieuwswaarde/overlap met POL was aanvankelijk de reden van sluiting maar ik vind dat een verkeerde inschatting mijnerzijds.quote:Op zondag 27 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zou me daar serieus niks bij kunnen bedenken... De TT is vrij verduidelijkend, de OP is goed opgebouwd, het volledige bericht staat erin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |