Heb ik toch ook gedaan. Heb die onzin allemaal weggehaald plus alle reacties op zijn onzin omdat het hem daar om te doen is. Zelfs dit is al te veel imo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onnodig dit. Had de OP aangepast en de twee reacties verwijderd en het was klaar. Begint bij TS z’n onzin in de OP.
Strafregels schrijven dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:18 schreef sp3c het volgende:
Weggehaald maar lijkt me lang niet genoeg voor een ban hoor
Heel goed. Maar tegen mij zei je dat het acceptabel was ivm “context”?quote:
Gezien ai nog steeds flink kan hallucineren lijkt mij dat niet handig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:16 schreef sp3c het volgende:
Ja die wilde ik aan de fa's vragen, geen idee wat ik ermee aan moet
Nieuws was premium, dus gesloten maar hij heeft het door chargpt laten herschrijven en ik weet niet of we dat willen of niet
Sowieso niet handig. Grote kans op fake news.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gezien ai nog steeds flink kan hallucineren lijkt mij dat niet handig.
Maar ik ben (nog) geen FA!
Dat laatste is ook gewoon ondermijning van jullie beleid he.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:16 schreef sp3c het volgende:
Nieuws was premium, dus gesloten maar hij heeft het door chargpt laten herschrijven en ik weet niet of we dat willen of niet
Nopequote:Op zaterdag 19 april 2025 01:16 schreef sp3c het volgende:
Hoezo zoveelste fake bericht? En hoezo kloon? Stop eens met die fucking beschuldigingen. Want welke waarschuwingen en welke gesloten topics? Ik open geen bagger.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:09 schreef Red_85 het volgende:
NWS / Even naar de Wadden? Een overtocht naar Terschelling kost ¤350
Mag wel dicht toch?
Zoveelste fake bericht van deze user/kloon/clownact combi met ai aangelengt. Tijd voor wat hardere maatregelen want na waarschuwingen en gesloten topics van die user, opent die een hoop bagger.
Maakt het forum er niet echt leuker en overzichtelijker op al dat fakenews.
Whahahahaahahquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo zoveelste fake bericht? En hoezo kloon? Stop eens met die fucking beschuldigingen. Want welke waarschuwingen en welke gesloten topics? Ik open geen bagger.
Kom eens met een onderbouwing. Ik open altijd gewoon normale topics.
Welke act?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whahahahaahah
Je act is inmiddels wel bekend hoor hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |