SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Deel je ervaringen van het spel hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo ik heb 'm al aangeschaft ja, ook omdat 'ie nu behoorlijk goed geprijsd is en de reviews vrij positief lijken te zijn. Dus ik ga 'm straks proberen via Geforce now
ik ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo ik heb 'm al aangeschaft ja, ook omdat 'ie nu behoorlijk goed geprijsd is en de reviews vrij positief lijken te zijn. Dus ik ga 'm straks proberen via Geforce now
Gewoon door slotjes heen postenquote:
Hij had hiervoor ook al een TT.quote:
Deed ik dat?quote:
Nee, maar is speciaal truukje die ik niet ga delen.quote:
Ik vond de sfeer wel leuk, band deed ook zn best. Mn man wilde halverwege naar huis.quote:
Naja, we zien het wel verschijnen!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had vannacht wel iets, voor middernacht, maar echt taart toe ik ergens in de komende dagen denk ik
Dat valt dan wel weer mee en best knap ook van je man. Ik zou ook vroegtijdig naar huis gaan denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer wel leuk, band deed ook zn best. Mn man wilde halverwege naar huis.Maar we hebben het einde gehaald.
Haha het wordt Chinees! Maar ik mocht inderdaad kiezen van mezelfquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al mogen kiezen wat je gaat eten vanavond?Worden het pannenkoeken?
![]()
Kunnen die Spaanse Chinezen een beetje fatsoenlijke babi pangang maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha het wordt Chinees! Maar ik mocht inderdaad kiezen van mezelf
Helaas nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Kunnen die Spaanse Chinezen een beetje fatsoenlijke babi pangang maken?
Hoe is de gameplay?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo Ik ben het nu aan het proberen en so far, so good. Ziet er mooi uit en de sfeer is ook heerlijk rustgevend
Loempia's en babi pang pangquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas nietWeinig Indonesische invloed hier. Maar wel gewoon loempia's natuurlijk
Ook prima tot zover. Heb alleen nog geen manier gevonden om de camera te bewegen met de toetsen dus dat moet met de muis. Maar verder loopt het goed. Op GeForce now met ultra settings en dat gaat prima.quote:
Dan ga ik hem kopen. Dan gforce now ulitmate nemen en spelen maar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook prima tot zover. Heb alleen nog geen manier gevonden om de camera te bewegen met de toetsen dus dat moet met de muis. Maar verder loopt het goed. Op GeForce now met ultra settings en dat gaat prima.
Het task-systeem lijkt erg op dat van de Sims, dus je vertelt wat ze moeten doen en dat komt dan in een backlog terecht, als er meer taken zijn. En verder ook veel autonomie.
Er zijn drie steden waar je uit kunt kiezen. Eén is een beetje een California-sfeer, dan is er één met een Koreaanse stadssfeer en een derde met een Indonesische tropische sfeer. Ik ben nu met die eerste begonnen maar zal ook zeker de andere twee gaan bekijken. Ik ben vooral benieuwd naar de Koreaanse
Er zit volgens mij behoorlijk wat content in en dingen als seizoenen, dieren en 'generations' zitten er gewoon standaard in; niet zoals via DLC bij The Sims.
Niet geklikt, want clickbaitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:42 schreef H_T het volgende:
Iemand heeft een programmeertaal gemaakt gebaseerd op clickbait-koppen
Nicequote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, het voordeel van den personal trainer is, naast fitter worden, dat ik zelf mn muziek mag uitkiezen.
Sauna
Jij bent dan ook nog niet oud genoeg om tot de doelgroep te horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind Skechers echt bijzonder lelijke schoenen
Is Oscar Freire jarig danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
Onze favoriete Spanjaard krijgt geen verjaardags TT?
Wanneer is chufi jarig dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
Sjors vond het na 30 posts wel genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog niet oud genoeg om tot de doelgroep te horen.
Ze zitten zeker lekker jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
PreciesEn ze zitten ook heerlijk. Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier zweert horeca-personeel bij Skechers.
Ik heb altijd hetzelfde model, van zo rond de 55 euro en die kunnen ongeveer een half jaar mee. En dan bestel ik weer nieuwe via Amazon. Die dan ook gewoon zonder problemen aankomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zitten zeker lekker jaAl zijn er qua levensduur wel betere schoenen. Maar die zijn nog een slag duurder.
Dat is wel erg kort voor een paar schoenenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb altijd hetzelfde model, van zo rond de 55 euro en die kunnen ongeveer een half jaar mee. En dan bestel ik weer nieuwe via Amazon. Die dan ook gewoon zonder problemen aankomen.
Ja maar ik loop dan ook alleen maar op die schoenen, ik heb altijd maar één 'normaal' paar tegelijkertijdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort voor een paar schoenen
Anders duurt je verjaardag vijf dagen tegenwoordig. En als je vijf keer in een week verjaart loopt de teller wel erg hard op!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors vond het na 30 posts wel genoeg
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders duurt je verjaardag vijf dagen tegenwoordig. En als je vijf keer in een week verjaart loopt de teller wel erg hard op!
Klaar met naam TT’s voor Straniquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors vond het na 30 posts wel genoeg
Ja oké dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Klaar met naam TT’s voor Strani![]()
#jaloers
Mooi weer? Regent hiero. Maar ik ga wel lekker borrelen, dus bedankt @Strani, ik stuur de rekening wel door.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef zorro28 het volgende:
feli @:Strani ik zal zeker genieten van vandaag, heerlijke vrije dag en mooi weer, dat heb je goed geregeld
Heb je het bonnetje nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb wel een kadootje voor je:
Bekijk deze YouTube-video
Jonges jonges![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lees ik nu ook dat Blub ik ben een vis nooit in Belgie is uitgebracht. Het kan dus goed zijn dat de Belgen onder ons dit nummer helemaal niet kennen
(Ja door de reunie ben ik opeens oude k3 liedjes aan het opzoeken)
Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef H_T het volgende:
Interessant probleem van de avond: als de koelkast aanslaat stopt het tv-kastje met het afspelen van een terugkijkuitzending
Op je renovatie!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Hoppa! En van je allora!
[ afbeelding ]
Hmmm. Heeft het misschien iets te maken met die gemuteerde zeemonsters?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef H_T het volgende:
Interessant probleem van de avond: als de koelkast aanslaat stopt het tv-kastje met het afspelen van een terugkijkuitzending
Jij ook alquote:
Dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmmm. Heeft het misschien iets te maken met die gemuteerde zeemonsters?
Het is treurig. Alsof ik te hard wil uitslapen in het weekendquote:
Zo heb je lekker veel aan je dagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is treurig. Alsof ik te hard wil uitslapen in het weekend
Welkom bij de club, al was ik een uurtje later. Maar m'n wekker zou pas om 9 uur gaan.quote:
Mijn wekker zou om 10.15 gaan, maar ik werd om 8.47 wakker. Best vroeg, maar eigenlijk ook best lekker, want het zonnetje schijnt, ik heb niet hoeven haasten met douchen en nu pak ik gewoon een treintje eerderquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Welkom bij de club, al was ik een uurtje later. Maar m'n wekker zou pas om 9 uur gaan.
quote:
Morgen dan wat minder hard je best doen, misschien werkt datquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is treurig. Alsof ik te hard wil uitslapen in het weekend
Ik kan dat niet uitsluiten!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmmm. Heeft het misschien iets te maken met die gemuteerde zeemonsters?
Had je zoveel hongerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag al een klein hapje uit de zon .
Zit er ook nog een waterpijp in dat pakje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben niet zo van de pakketjesposts, maar dat ik zo bij een Shishalounge mn pakket kan gaan ophalen omdat ik eerder niet thuis was vind ik toch wel iets apparts.
Mijn wekker zou ook om 9:00 uur gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Welkom bij de club, al was ik een uurtje later. Maar m'n wekker zou pas om 9 uur gaan.
Wat een bijzondere duofunctie heeft die plekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben niet zo van de pakketjesposts, maar dat ik zo bij een Shishalounge mn pakket kan gaan ophalen omdat ik eerder niet thuis was vind ik toch wel iets apparts.
Eiwitpoeder.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit er ook nog een waterpijp in dat pakje?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn wekker zou ook om 9:00 uur gaan![]()
En nu heb ik een middagdip
[..]
Wat een bijzondere duofunctie heeft die plek
Dat dacht ik ook inderdaad toen ik het afhaalpunt in de mail kreeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn wekker zou ook om 9:00 uur gaan![]()
En nu heb ik een middagdip
[..]
Wat een bijzondere duofunctie heeft die plek
Misschien om je laptop op te zetten als je aan een gore tafel zitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:10 schreef Meke het volgende:
Ik heb een nieuwe, megamooie, laptoptas![]()
![]()
Maar toen ik hem open deed zat er een soort matje inMijn eerste reactie was dat het misschien ook een luiertas was
![]()
maar dat staat nergens haha, maar ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee moet
![]()
[ afbeelding ]
Hier onderin kun je hem zien, een beetje van boven. Hij hoort er dus wel echt bij.
Nou daar is het te groot voor, het is ongeveer zo groot als vier laptopsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien om je laptop op te zetten als je aan een gore tafel zit
Zij ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
Is het niet gewoon een extra bescherming voor je laptop en daarna een deken als je je laptop echt op je schoot zet ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou daar is het te groot voor, het is ongeveer zo groot als vier laptopsDaarom dacht ik ook aan verschonen van een baby
ja zou kunnen maar dan moet je je laptop er helemaal invouwen? Ik blijf het bijzonder vindenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een extra bescherming voor je laptop en daarna een deken als je je laptop echt op je schoot zet ?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:08 schreef NailQueen het volgende:
Helaas is mijn deurbel kapot. Mensen moeten nu kloppen want de bel doet het niet
Jaaaa ja. Meneer gaat naar een shishalounge om 'eiwitpoeder' te halenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eiwitpoeder.![]()
(En ja dat kun je ook inde supermarkt kopen, maar dan zit er spul in waar ik niet tegen kan.)
Ik zet mijn klokje op mijn nachtkastje straks ook vast vooruit, als ik naar bed ga. Verder hebben wij helemaal geen klokken meer die je zelf moet verzettenquote:
Nee wij hebben er ook maar weinig maar wij zijn sinds vanmiddag ook in het nieuwe tijdstip aan het leven dus eerder eten en naar bedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zet mijn klokje op mijn nachtkastje straks ook vast vooruit, als ik naar bed ga. Verder hebben wij helemaal geen klokken meer die je zelf moet verzetten
Moet je alleen morgenochtend niet vergeten dat je het al gedaan hebtquote:
Morgenochtend nog een keer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moet je alleen morgenochtend niet vergeten dat je het al gedaan hebt
Het is goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:05 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
@:Fred_B dit keer heb ik deze taak op me genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |