SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Teringveel sparen zodat je vervroegd met pensioen kunt gaan van het rendement.quote:
Zwabbie for presidentquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begon in eerste instantie serieus, maar toen ging ik voor de lol uitzoeken hoeveel jaar oorlog we kunnen betalen als we de pot verbrassen. En omdat ik aardig ben, en het de eerste cijfers waren die ik tegenkwam, betalen we dan maar meteen voor de hele EU.
Vergeten van je leven te genieten als je het fysiek nog kan om op je oude dag spijt te hebben, of zoiets.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teringveel sparen zodat je vervroegd met pensioen kunt gaan van het rendement.
Ofzo.
https://en.wikipedia.org/wiki/FIRE_movementquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teringveel sparen zodat je vervroegd met pensioen kunt gaan van het rendement.
Ofzo.
Lijkt op die Bros toetjes met chocolade er tussen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooh, er staat nestlemijn hoofd zag dit
[ afbeelding ]
Financial Independence, Retire Early. Mensen die een leven lang vrekkig doen en aggressief investeren, om in latere jaren vroeg met pensioen te kunnen en teleurgesteld zijn dat ze op hun goede jaren bezuinigd hebbenquote:
Oh lol, het is een ander merk dan die van Bros. Ik dacht dus dat het dezelfde was maar een andere smaak variantquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt op die Bros toetjes met chocolade er tussen.Volgens mij is het echt exact hetzelfde alleen een ander smaakje (en duurder).
deze is duurder dan bros?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt op die Bros toetjes met chocolade er tussen.Volgens mij is het echt exact hetzelfde alleen een ander smaakje (en duurder).
Hele begroting naar de kloten omdat ik te lui was om wat langer te googlen naar nationale cijfers.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen minister president bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Eh jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeee
wat vind je van eitje bij het ontbijtje en bij de lunch nog tussendoor tot aan het laatste zoutje toe
Ja of even duur. Voor Duitse supermarkt is het best prijzig. Boven de ¤2 iig.quote:
Ja het is ook eigenlijk gewoon hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh lol, het is een ander merk dan die van Bros. Ik dacht dus dat het dezelfde was maar een andere smaak variant![]()
Zijn wel lekke trouwens
Ohja je was dinsdag jarig. Nog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit weekend een afspraak afzeggen, off ze moet hierheen willen komen dat mag wel. En anders heb ik het hele weekend niks op de planning en daar kijk ik zo naar uit. Ik wil fietsen en tuinieren en ik was jarig en nu wil ik ook een tompouce. Heb er al zin in sinds Cherry die van haar ging ophalen![]()
Ik moet nog eens een nieuwe halen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit weekend een afspraak afzeggen, off ze moet hierheen willen komen dat mag wel. En anders heb ik het hele weekend niks op de planning en daar kijk ik zo naar uit. Ik wil fietsen en tuinieren en ik was jarig en nu wil ik ook een tompouce. Heb er al zin in sinds Cherry die van haar ging ophalen![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja je was dinsdag jarig. Nog gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met je tompouce en je verjaardag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
je had hem toen toch wel gekocht?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een nieuwe halen.
ja. jij moet trakterenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik geef niks om mn verjaardag lieve mensenecht niks. Aandacht is natuurlijk wel leuk
en gratis eten ook
Ja, al was de code verlopen. Maar toen werd ik ziek en kon hij eind van de week de prullenbak in. Shitstorm.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. jij moet trakteren
kom maar op met dat gebak!!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, al was de code verlopen. Maar toen werd ik ziek en kon hij eind van de week de prullenbak in. Shitstorm.
wat is dokaquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Zaterdag hier ook tuinieren, en de doka weer in.
Donkere kamerquote:
ik dacht dat je een grapje maaktequote:
en hierbij dacht ik oh, is vast voor je fotografie?quote:
Waarom weet ik dit danquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Toegegeven, niet een vaak gebruikt woord en dus afkorting meer vandaag de dag.
Hou op :’(quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand al gezegd dat het een donkere kamer is?
Is toch een algemeen bekende afkorting dacht ik. Of misschien tegenwoordig gewoon niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Toegegeven, niet een vaak gebruikt woord en dus afkorting meer vandaag de dag.
Ja volgens mij ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch een algemeen bekende afkorting dacht ik. Of misschien tegenwoordig gewoon niet meer.
Dit is een grap, toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
Er wordt al een potje gemaakt van 800 miljard aan defensie uitgaven door de eu
weet je wel wat een dojo is dan?quote:
Een kleine sportruimte voor trainingen. Voor bijvoorbeeld boksenquote:
toen ik dit las dacht ik ???quote:
en toen ik dit las dacht ik ohja dat ken ik welquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een kleine sportruimte voor trainingen. Voor bijvoorbeeld boksen
Heb je een spreekbeurt?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
Oh sorry ik praat weer voor m’n beurt
Op de kaartquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Weet je inmiddels wel waar Canada ligt @:crack_ ?
Ik had m’n vinger niet opgestoken.quote:
Gelijk één grote chaos.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had m’n vinger niet opgestoken.
Moet je ook nog naar de wc?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had m’n vinger niet opgestoken.
Precies!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kaart van het continent ..... ?
Ik heb een collega die de klemtoon foutief legt bij Canada.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Weet je inmiddels wel waar Canada ligt @:crack_ ?
Ik pak zo de plaskettingquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je ook nog naar de wc?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een collega die de klemtoon foutief legt bij Canada.
Ik word daar echt kwaad van soms.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
erger dan mensen uit de oe es of ee kan het niet wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Mijn basiskennis is hartstikke gemiddeld. Wat dat zegt over de basiskennis in dit land laat ik in het midden.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht dat je een grapje maakte
[..]
en hierbij dacht ik oh, is vast voor je fotografie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hoe dan?quote:
Nu onderschat je de mensheidquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
erger dan mensen uit de oe es of ee kan het niet worden
mooi, weet ook niet waar dat ligtquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken dat ligt vlakbij Japan hoor.
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu onderschat je de mensheid
[..]
mooi, weet ook niet waar dat ligt
Dat je met toestemming op de gang looptquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Negatieven ontwikkel ik thuis. Want daar heb je geen doka voor nodig. Alleen een ontwikkelblik en een donkere zak met mouwen.
Maar als je je foto's op grote vellen wil hebben moet je de negatieven in een doka op fotopapier projecteren, en die papieren ontwikkelen.Ohhh, fancySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wij hadden dat niet, maar wist wel wat het wasquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je met toestemming op de gang loopt
Nou precies.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Niemand zegt dat zo.
Ja oke, behalve je collega.. blijkbaar
Zeuven-upquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou precies.
Maar dat is ook met… potver ik kom er niet op nu.
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEET JE DIT NIET!?!?
yes, kan ik dit ook eens een keertje zeggen
teringquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij moesten vragen en er mochten nooit twee tegelijk weg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.
8.947quote:
Volgens mij mochten wij dat ook maar weet dit niet echt meer. Volgens mij werd het alleen gebruikt bij de kleuterklasquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.
Hou op hoorquote:
Ander gaatje Zwab.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een kinky iets is of niet.
Misschien beter niet klikken danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
Dat was het. Die klemtoon daarop is ook een eeuwige discussie.
Met beide benen vooruit het leven in en gewoon iedere lettergreep altijd met klemtoon uitspreken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
MonaCo kan primaquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.
Vind het allebei vervelend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.
moest lachen en ik zit in het OV.quote:
Monaaaaaco of monna coquote:
Aiquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel de kakketting? Anders mag het niet.
Dat vind ik echt zo zielig, en super stom van de leraar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een bloedneus tijdens de les, dus ik hand opsteken. Nee we moesten stil aan die opdracht werken.
Meisje naast me riep toen OMG ZE HEEFT EEN VETTE BLOEDNEUS
Toen mocht ik wel gaan en hij stuurde dat meisje achter me aan om te helpenLiepen daar de keten op de wc's. Maar dat ik netjes m'n hand opstak zonder iets te zeggen en lekker m'n werkboek onder zat te bloeden.
"Wat doet die mevrouw gek."quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moest lachen en ik zit in het OV.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien beter niet klikken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hij had niet door dat m'n andere hand volliep met bloed, hij zag alleen m'n opgestoken hand. Ik zat natuurlijk ergens achterin.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo zielig, en super stom van de leraar.
Wij hadden dit met iemand op de middelbare die moest plassen en nouja, je raadt het al. Zat niet in mijn klas maar echt, zoooo zielig.
112, politie brandweer of ambulancequote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat doet die mevrouw gek."
Ik zal er over op houden, maar dat is niet iets om snel te vergeten.quote:
Je zou eigenlijk eens aan iemand die gnorkt in het OV moeten vragen: "welk topic?"quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat doet die mevrouw gek."
OV stilgezetquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
112, politie brandweer of ambulance
Politie a.u.b. er zit een vrouw maniakaal te lachen
met twee lettergrepenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het ook uitgesproken te worden
Gewoon dat noodnummer van de NS appen en dan te horen krijgen dat ze niet komen helpen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
112, politie brandweer of ambulance
Politie a.u.b. er zit een vrouw maniakaal te lachen
quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens aan iemand die gnorkt in het OV moeten vragen: "welk topic?"
Is het doegen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind doesjen echt niet kunnen. En oto ook niet.
"Zoek het zelf maar uit, dit staat niet in ons draaiboek. Succes nog. Doeidoei!"quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon dat noodnummer van de NS appen en dan te horen krijgen dat ze niet komen helpen.
Ik heb dit woord nu zovaak uitgesproken in hele korte tijd dat ik niet meer weet wat correct isquote:
Dan snel zeggen "oh dat reddit topic ken ik niet".quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar als het antwoord dan KSC is, dan komt dat wel heel dichtbij
Ik hield me dit keer in.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens aan iemand die gnorkt in het OV moeten vragen: "welk topic?"
nee dat is gewoon raarquote:
Ik weet niet of dat het er beter op maaktquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan snel zeggen "oh dat reddit topic ken ik niet".
Ja dat kan wel, want het is Frans en dat zijn rare mensenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hield me dit keer in.
[..]
nee dat is gewoon raar
Wegens bladeren in het draaiboek heeft de respons mogelijk vertraging.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zoek het zelf maar uit, dit staat niet in ons draaiboek. Succes nog. Doeidoei!"
KoninJING? Wat voor halfjes ga jij mee om?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ooit een discussie met een vriendin of het koninGIN of koninJING is
wij een derde persoon inschakelen 'het is koning-in'moeilijk
Vierkante wielen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wegens blaadjes in het draaiboek heeft de respons mogelijk vertraging.
En terecht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik verbeter altijd mensen als ze “saaie bedoeling” zeggen.
Hahaha, brabanders gok ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KoninJING? Wat voor halfjes ga jij mee om?
Die zeggen koningggginquote:
Dat is trouwens het Italiaanse woord voor München. Erg onhandig soms.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
Bepaal ik zelf welquote:
Doe normaalquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Kijk ik weet dat dit een grap is maar het lijkt me stiekem best lekker.
[ link | afbeelding ]
Weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens het Italiaanse woord voor München. Erg onhandig soms.
Weet jij hoe je normaal moet doen dan? Of leggen ze dat ook haarfijn uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Inb4 mensen die zeggen dat ik normaal moet doen.
Tja wat is normaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet jij hoe je normaal moet doen dan? Of leggen ze dat ook haarfijn uit.
Kan de deur niet op slot?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil douchen maar er is nog een klusjesman in huis bezig.
quote:Bij de aanhouding van de verdachte is een burger betrokken geweest, antwoordt de politiewoordvoerder op de vraag of burgers hebben geassisteerd bij de aanhouding. Daarbij is de verdachte gewond geraakt aan zijn been en is hij naar een ziekenhuis vervoerd.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie heeft de dader gewoon even bruut tegen de grond gewerkt en bewerkt met haar stiletto.
SuperDimmy in actiequote:Op donderdag 27 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie heeft de dader gewoon even bruut tegen de grond gewerkt en bewerkt met haar stiletto.
FIRST AMENDMENT BROquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:55 schreef Recce het volgende:
Ik naam aan dat Dimmy gewoon een vuurwapen draagt. Die heeft de dader dus in het been geschoten, zoals het hoort.
Low kick genot.quote:
Burpquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten ook weer naar binnen gekiept
Boeren eettijdstip
Stond hier een bezorgsnor voor de deur. Had gewoon "okee bedankt" kunnen zeggen maar het was voor een (slecht gedrukte) nummer e en ik woon op cquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten ook weer naar binnen gekiept
Boeren eettijdstip
Wij moeten nog beginnen.quote:
Ja, maar geen muffin vanavondquote:
Hoe weet jij dat ik nog moet beginnen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij moeten nog beginnen.
Sportenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar geen muffin vanavond![]()
Wél sporten
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik nog moet beginnen?
Hm, ik zou dat ook niet aannemenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond hier een bezorgsnor voor de deur. Had gewoon "okee bedankt" kunnen zeggen maar het was voor een (slecht gedrukte) nummer e en ik woon op c![]()
Ik ben te eerlijk of a guy
Beastmodus in de gymquote:
staat de buurman straks voor de deur om je een hoek te verkopenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond hier een bezorgsnor voor de deur. Had gewoon "okee bedankt" kunnen zeggen maar het was voor een (slecht gedrukte) nummer e en ik woon op c![]()
Ik ben te eerlijk of a guy
Aan de deur wordt niet gekocht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat de buurman straks voor de deur om je een hoek te verkopen
Het is amsterdm niet hier hequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat de buurman straks voor de deur om je een hoek te verkopen
Ik heb ooit een periode gehad dat ik na het eten in slaap viel en dan rond half 11 wakker werd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Moet me heel erg inhouden om niet in slaap te vallen nu
Moet even uitkijken dat ik mezelf niet aanleer om te liggen direct uit werk
die periodes heb ik ook gehad. Dat is voor mij het teken dat mn ijzer te laag is en ga ik spijkers op laag water zoeken (aka spinazie eten)quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een periode gehad dat ik na het eten in slaap viel en dan rond half 11 wakker werd.
Had ik helemaal niets aan mijn avond en kon ik eigenlijk gewoon verder slapen
Hoe ben je achter je ijzertekort gekomen? Bloedonderzoek oid?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
die periodes heb ik ook gehad. Dat is voor mij het teken dat mn ijzer te laag is en ga ik spijkers op laag water zoeken (aka spinazie eten)
Een van de eerste dingen die ze checken wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ben je achter je ijzertekort gekomen? Bloedonderzoek oid?
Toen ik puberde had ik ook van die vermoeide periodes en toen vonden mn ouders het verstandig even bij de huisarts te laten prikken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kan is aanwezig. maar spinazie kan sowieso geen kwaad hoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat heb bij mij gewoon luiheid en gewenning was
Das bijna altijd zo.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat heb bij mij gewoon luiheid en gewenning was
AKKOORD.quote:
Ja, spinazie isquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan is aanwezig. maar spinazie kan sowieso geen kwaad hoorOok als je ijzer wel op peil is
Dat je jezelf met een plantenspuit nat spuit als je in slaap dreigt te vallenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij is compleet instorten na werk ook absoluut gewenning. Staat op mijn lijstje om af te leren
Oh ja, kort weekend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en de klok wordt natuurlijk verzet. Jaaaa, lange dagen![]()
quote:
Elastiekje om de pols.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je jezelf met een plantenspuit nat spuit als je in slaap dreigt te vallen
Slipper aan een touwtje.quote:
doe dan gewoon de trekker van een geweer aan een touwtjequote:
Speelgoedgeweerquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan gewoon de trekker van een geweer aan een touwtje
Het is gewoon een kwestie van niet toegevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je jezelf met een plantenspuit nat spuit als je in slaap dreigt te vallen
Magneet bleef niet meer plakken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
veel te saaiquote:
Zal ik de deur alvast open doen of laat je jezelf uit ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magneet bleef niet meer plakken.
Pure wilskrachtquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van niet toegeven
Zo is het leven...quote:
dan kunnen ze daar blowenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, Wattenschijfjes blaassteentje is ontvangen in Amerika
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik de deur alvast open doen of laat je jezelf uit ?
Mijn hond kwam ook weer door de keuringquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, Wattenschijfjes blaassteentje is ontvangen in Amerika
Wel fijn die zelfreflectiequote:
Wat was de bult dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond kwam ook weer door de keuring![]()
Die had een bult op z’n staart maar staart mag er gewoon aan blijven zitten.
bultstaart is weer eens wat anders dan een bultrugquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond kwam ook weer door de keuring![]()
Die had een bult op z’n staart maar staart mag er gewoon aan blijven zitten.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik de deur alvast open doen of laat je jezelf uit ?
quote:
Veel plezier!quote:
Teken dat je een nieuwe vaccinatie moet halen. Nu werkt je chip niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magneet bleef niet meer plakken.
Oh ik vond m'n internet al zo traag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Teken dat je een nieuwe vaccinatie moet halen. Nu werkt je chip niet meer
Joejoequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onschuldig iets bij z’n staart klier. Dus kan er weer tegenaan.
Wel even 250 aftikken.
Fijnquote:
Ja je hebt een update nodigquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik vond m'n internet al zo traag.
Ik las Elvis-maffiaquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook onderdeel van Evidensia-maffia geworden.
Ik vond mijn rekening voor de caaf meevallen en die kunnen ook vrij gepeperd zijn, maar het viel mee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook onderdeel van Evidensia-maffia geworden.
Ja misschien gaat dat dan ook wel makkelijkerquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas is nieuwe dates krijgen wat moeilijk dus het kan even duren.
We hebben vandaag geleerd dat het aan je parfum ligtquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas is nieuwe dates krijgen wat moeilijk dus het kan even duren.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben vandaag geleerd dat het aan je parfum ligt
Dekentje erbijquote:
Ik gewoon nog in normale kleding. Ben nog bij mijn ouders en straks komt er nog een stel op visitequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Check en check. Zit in pyjama op de bank.
Moest ik laatst met m'n paspoort doen. En toen een vreselijke foto van mezelf maken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, ik heb zojuist mijn rijbewijs gescand met mijn telefoon![]()
Ok.
Ik moet nog naar buitenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Check en check. Zit in pyjama op de bank.
Parfum Molecule 01 gebruiken, springen playmates pardoes op schoot en Maxima snuffelt aan je voeten (desgewenst dan)quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje wat een plannen nog. Ik duik over een uur in bedquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gewoon nog in normale kleding. Ben nog bij mijn ouders en straks komt er nog een stel op visite
Kreeg jij ook die epilepsie-opwekkende flitsen in je gezicht?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ik laatst met m'n paspoort doen. En toen een vreselijke foto van mezelf maken.
Wat een ellende.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, ik heb zojuist mijn rijbewijs gescand met mijn telefoon![]()
Ok.
quote:
quote:
quote:
Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ik laatst met m'n paspoort doen. En toen een vreselijke foto van mezelf maken.
Wat een ellende.
Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje wat een plannen nog. Ik duik over een uur in bed
Dan hebben de mensen die het controleren toch niks om te lachenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
R
[..]
Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?
Hmm, zou dat de reden zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hebben de mensen die het controleren toch niks om te lachen
En wat minder fat, en wat meer fatbike.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Etto Amaretto Kroketto!quote:
Als je te zwaar magnetisch wordt van de prikjes, werkt je fatbike dan beter of slechter?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat minder fat, en wat meer fatbike.
Ik hoor dat sommige mensen hun gevoel voor smaak verliezen door covid. Dat is mijn hoop.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parfum Molecule 01 gebruiken, springen playmates pardoes op schoot en Maxima snuffelt aan je voeten (desgewenst dan)
Moeilijker afstappen denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je te zwaar magnetisch wordt van de prikjes, werkt je fatbike dan beter of slechter?
Zit je daar met een smakeloze vrouw.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat sommige mensen hun gevoel voor smaak verliezen door covid. Dat is mijn hoop.
Ja, als ze smaak hebben moeten ze me niet. Dat is de crux nu juist.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar met een smakeloze vrouw.
Kan eigenlijk wel een eitje bakken ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen: "dat is het hele eieren eten" maar daar zijn de meningen hier over verdeeld.
Neequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg jij ook die epilepsie-opwekkende flitsen in je gezicht?
Echt genieten.
Nee, ze accepteren alleen lelijke foto's.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
R
[..]
Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?
Nice. Als deze carriere hem niet wordt, heb ik dus altijd nog een backup.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze accepteren alleen lelijke foto's.
Het is het weer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet ook niet wat er met me is vanavond. De zelfhaat floept er gewoon uit voor ik er erg in heb.
Hier vallen vrouwen als een blok voor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet ook niet wat er met me is vanavond. De zelfhaat floept er gewoon uit voor ik er erg in heb.
Net als blut zijn en een bierbuik?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier vallen vrouwen als een blok voor.
Maak me gekquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als blut zijn en een bierbuik?
Dit is wel een beetje het equivalent van tegen Elephant Man zeggen dat groen hem niet zo staat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eijtesquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen: "dat is het hele eieren eten" maar daar zijn de meningen hier over verdeeld.
Das dan weer jammerquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze accepteren alleen lelijke foto's.
De emo scčne uit begin 2000 wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Etto Krokettoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |