Nou precies.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Niemand zegt dat zo.
Ja oke, behalve je collega.. blijkbaar
Zeuven-upquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou precies.
Maar dat is ook met… potver ik kom er niet op nu.
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEET JE DIT NIET!?!?
yes, kan ik dit ook eens een keertje zeggen
teringquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een collega die de klemtoon foutief legt bij Canada.
Ik word daar echt kwaad van soms.
Wij moesten vragen en er mochten nooit twee tegelijk weg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.
8.947quote:
Volgens mij mochten wij dat ook maar weet dit niet echt meer. Volgens mij werd het alleen gebruikt bij de kleuterklasquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.
Hou op hoorquote:
Ander gaatje Zwab.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een kinky iets is of niet.
Misschien beter niet klikken danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
Dat was het. Die klemtoon daarop is ook een eeuwige discussie.
Met beide benen vooruit het leven in en gewoon iedere lettergreep altijd met klemtoon uitspreken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
Dat was het. Die klemtoon daarop is ook een eeuwige discussie.
MonaCo kan primaquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.
Vind het allebei vervelend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.
moest lachen en ik zit in het OV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |