Hou op :’(quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand al gezegd dat het een donkere kamer is?
Is toch een algemeen bekende afkorting dacht ik. Of misschien tegenwoordig gewoon niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Toegegeven, niet een vaak gebruikt woord en dus afkorting meer vandaag de dag.
Ja volgens mij ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch een algemeen bekende afkorting dacht ik. Of misschien tegenwoordig gewoon niet meer.
Dit is een grap, toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
Er wordt al een potje gemaakt van 800 miljard aan defensie uitgaven door de eu
weet je wel wat een dojo is dan?quote:
Een kleine sportruimte voor trainingen. Voor bijvoorbeeld boksenquote:
toen ik dit las dacht ik ???quote:
en toen ik dit las dacht ik ohja dat ken ik welquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een kleine sportruimte voor trainingen. Voor bijvoorbeeld boksen
Heb je een spreekbeurt?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
Oh sorry ik praat weer voor m’n beurt
Op de kaartquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Weet je inmiddels wel waar Canada ligt @:crack_ ?
Ik had m’n vinger niet opgestoken.quote:
Gelijk één grote chaos.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had m’n vinger niet opgestoken.
Moet je ook nog naar de wc?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had m’n vinger niet opgestoken.
Precies!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kaart van het continent ..... ?
Ik heb een collega die de klemtoon foutief legt bij Canada.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Weet je inmiddels wel waar Canada ligt @:crack_ ?
Ik pak zo de plaskettingquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je ook nog naar de wc?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een collega die de klemtoon foutief legt bij Canada.
Ik word daar echt kwaad van soms.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
erger dan mensen uit de oe es of ee kan het niet wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Mijn basiskennis is hartstikke gemiddeld. Wat dat zegt over de basiskennis in dit land laat ik in het midden.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht dat je een grapje maakte
[..]
en hierbij dacht ik oh, is vast voor je fotografie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hoe dan?quote:
Nu onderschat je de mensheidquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
erger dan mensen uit de oe es of ee kan het niet worden
mooi, weet ook niet waar dat ligtquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken dat ligt vlakbij Japan hoor.
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu onderschat je de mensheid
[..]
mooi, weet ook niet waar dat ligt
Dat je met toestemming op de gang looptquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Negatieven ontwikkel ik thuis. Want daar heb je geen doka voor nodig. Alleen een ontwikkelblik en een donkere zak met mouwen.
Maar als je je foto's op grote vellen wil hebben moet je de negatieven in een doka op fotopapier projecteren, en die papieren ontwikkelen.Ohhh, fancySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wij hadden dat niet, maar wist wel wat het wasquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je met toestemming op de gang loopt
Nou precies.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Niemand zegt dat zo.
Ja oke, behalve je collega.. blijkbaar
Zeuven-upquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou precies.
Maar dat is ook met… potver ik kom er niet op nu.
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEET JE DIT NIET!?!?
yes, kan ik dit ook eens een keertje zeggen
teringquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij moesten vragen en er mochten nooit twee tegelijk weg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |