SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Teringveel sparen zodat je vervroegd met pensioen kunt gaan van het rendement.quote:
Zwabbie for presidentquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begon in eerste instantie serieus, maar toen ging ik voor de lol uitzoeken hoeveel jaar oorlog we kunnen betalen als we de pot verbrassen. En omdat ik aardig ben, en het de eerste cijfers waren die ik tegenkwam, betalen we dan maar meteen voor de hele EU.
Vergeten van je leven te genieten als je het fysiek nog kan om op je oude dag spijt te hebben, of zoiets.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teringveel sparen zodat je vervroegd met pensioen kunt gaan van het rendement.
Ofzo.
https://en.wikipedia.org/wiki/FIRE_movementquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teringveel sparen zodat je vervroegd met pensioen kunt gaan van het rendement.
Ofzo.
Lijkt op die Bros toetjes met chocolade er tussen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooh, er staat nestlemijn hoofd zag dit
[ afbeelding ]
Financial Independence, Retire Early. Mensen die een leven lang vrekkig doen en aggressief investeren, om in latere jaren vroeg met pensioen te kunnen en teleurgesteld zijn dat ze op hun goede jaren bezuinigd hebbenquote:
Oh lol, het is een ander merk dan die van Bros. Ik dacht dus dat het dezelfde was maar een andere smaak variantquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt op die Bros toetjes met chocolade er tussen.Volgens mij is het echt exact hetzelfde alleen een ander smaakje (en duurder).
deze is duurder dan bros?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt op die Bros toetjes met chocolade er tussen.Volgens mij is het echt exact hetzelfde alleen een ander smaakje (en duurder).
Hele begroting naar de kloten omdat ik te lui was om wat langer te googlen naar nationale cijfers.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen minister president bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Eh jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeee
wat vind je van eitje bij het ontbijtje en bij de lunch nog tussendoor tot aan het laatste zoutje toe
Ja of even duur. Voor Duitse supermarkt is het best prijzig. Boven de ¤2 iig.quote:
Ja het is ook eigenlijk gewoon hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh lol, het is een ander merk dan die van Bros. Ik dacht dus dat het dezelfde was maar een andere smaak variant![]()
Zijn wel lekke trouwens
Ohja je was dinsdag jarig. Nog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit weekend een afspraak afzeggen, off ze moet hierheen willen komen dat mag wel. En anders heb ik het hele weekend niks op de planning en daar kijk ik zo naar uit. Ik wil fietsen en tuinieren en ik was jarig en nu wil ik ook een tompouce. Heb er al zin in sinds Cherry die van haar ging ophalen![]()
Ik moet nog eens een nieuwe halen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit weekend een afspraak afzeggen, off ze moet hierheen willen komen dat mag wel. En anders heb ik het hele weekend niks op de planning en daar kijk ik zo naar uit. Ik wil fietsen en tuinieren en ik was jarig en nu wil ik ook een tompouce. Heb er al zin in sinds Cherry die van haar ging ophalen![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja je was dinsdag jarig. Nog gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met je tompouce en je verjaardag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
je had hem toen toch wel gekocht?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een nieuwe halen.
ja. jij moet trakterenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik geef niks om mn verjaardag lieve mensenecht niks. Aandacht is natuurlijk wel leuk
en gratis eten ook
Ja, al was de code verlopen. Maar toen werd ik ziek en kon hij eind van de week de prullenbak in. Shitstorm.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. jij moet trakteren
kom maar op met dat gebak!!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, al was de code verlopen. Maar toen werd ik ziek en kon hij eind van de week de prullenbak in. Shitstorm.
wat is dokaquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Zaterdag hier ook tuinieren, en de doka weer in.
Donkere kamerquote:
ik dacht dat je een grapje maaktequote:
en hierbij dacht ik oh, is vast voor je fotografie?quote:
Waarom weet ik dit danquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Toegegeven, niet een vaak gebruikt woord en dus afkorting meer vandaag de dag.
Hou op :’(quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand al gezegd dat het een donkere kamer is?
Is toch een algemeen bekende afkorting dacht ik. Of misschien tegenwoordig gewoon niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Toegegeven, niet een vaak gebruikt woord en dus afkorting meer vandaag de dag.
Ja volgens mij ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch een algemeen bekende afkorting dacht ik. Of misschien tegenwoordig gewoon niet meer.
Dit is een grap, toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
Er wordt al een potje gemaakt van 800 miljard aan defensie uitgaven door de eu
weet je wel wat een dojo is dan?quote:
Een kleine sportruimte voor trainingen. Voor bijvoorbeeld boksenquote:
toen ik dit las dacht ik ???quote:
en toen ik dit las dacht ik ohja dat ken ik welquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een kleine sportruimte voor trainingen. Voor bijvoorbeeld boksen
Heb je een spreekbeurt?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
Oh sorry ik praat weer voor m’n beurt
Op de kaartquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Weet je inmiddels wel waar Canada ligt @:crack_ ?
Ik had m’n vinger niet opgestoken.quote:
Gelijk één grote chaos.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had m’n vinger niet opgestoken.
Moet je ook nog naar de wc?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had m’n vinger niet opgestoken.
Precies!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kaart van het continent ..... ?
Ik heb een collega die de klemtoon foutief legt bij Canada.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Weet je inmiddels wel waar Canada ligt @:crack_ ?
Ik pak zo de plaskettingquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je ook nog naar de wc?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een collega die de klemtoon foutief legt bij Canada.
Ik word daar echt kwaad van soms.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
erger dan mensen uit de oe es of ee kan het niet wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Mijn basiskennis is hartstikke gemiddeld. Wat dat zegt over de basiskennis in dit land laat ik in het midden.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht dat je een grapje maakte
[..]
en hierbij dacht ik oh, is vast voor je fotografie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hoe dan?quote:
Nu onderschat je de mensheidquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
erger dan mensen uit de oe es of ee kan het niet worden
mooi, weet ook niet waar dat ligtquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken dat ligt vlakbij Japan hoor.
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu onderschat je de mensheid
[..]
mooi, weet ook niet waar dat ligt
Dat je met toestemming op de gang looptquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Negatieven ontwikkel ik thuis. Want daar heb je geen doka voor nodig. Alleen een ontwikkelblik en een donkere zak met mouwen.
Maar als je je foto's op grote vellen wil hebben moet je de negatieven in een doka op fotopapier projecteren, en die papieren ontwikkelen.Ohhh, fancySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wij hadden dat niet, maar wist wel wat het wasquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je met toestemming op de gang loopt
Nou precies.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Niemand zegt dat zo.
Ja oke, behalve je collega.. blijkbaar
Zeuven-upquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou precies.
Maar dat is ook met… potver ik kom er niet op nu.
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEET JE DIT NIET!?!?
yes, kan ik dit ook eens een keertje zeggen
teringquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij moesten vragen en er mochten nooit twee tegelijk weg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |