SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heel veelquote:
Het is wat het isquote:
Ja, onafgemaakte rommel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, onafgemaakte rommel.
quote:
Snotverquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat rap met de bn'ers.![]()
Rip Loretta
Nuttig dit, voor als ze straks aan de operatietafel staan, naar Mars afgeschoten worden of bedrijven waar 100 miljoen mensen werken moeten leiden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kindjes mogen zich vandaag verkleden als docenten.
Wel grappig gezicht zo.
Bij werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je ons voor
Noem de voor en nadelen die jij ziet.
Wat zeg jij nou allemaal weer voor zinnige dingen ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt het wel omdat wij ook ouder aan het worden zijn
Rare.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij gaan gewoon lekker bejaarden verzorgen of auto's repareren hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuttig dit, voor als ze straks aan de operatietafel staan, naar Mars afgeschoten worden of bedrijven waar 100 miljoen mensen werken moeten leiden.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, m'n stiftjes komen eraan.
Heb ik 320 alcoholmarkers nodig? Natuurlijk niet. Heb ik er plek voor? Ook niet.
![]()
![]()
Ze was 68.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.quote:
Whehehe.quote:
DOEN, nog meer spul!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe.
Kerel zat wel te hinten op zelf bier brouwen laatst.
Jaquote:
Leer ze maar goed Nederlands dan, scheelt een hoop liefde en warmte in dit land.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij gaan gewoon lekker bejaarden verzorgen of auto's repareren hoor.
quote:
quote:
...ja?quote:
MEER SPUL.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
of gewoon plat Brabants, dan kom je er ook wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer ze maar goed Nederlands dan, scheelt een hoop liefde en warmte in dit land.
Jeh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of gewoon plat Brabants, dan kom je er ook wel.
Ouch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo intensvolgens mij denken veel mensen 'we leven langer in ongezondheid' als in, de jaren die we langer leven zouden we in ongezondheid doorbrengen. Dat klopt, maar de jongere jaren leven we tegenwoordig ook ongezond
![]()
De mensheid is zo slecht in voor zichzelf zorgen
Nee ik leer ze wiskunde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer ze maar goed Nederlands dan, scheelt een hoop liefde en warmte in dit land.
Meer stress, meer fastfood, meer plasticjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo intensvolgens mij denken veel mensen 'we leven langer in ongezondheid' als in, de jaren die we langer leven zouden we in ongezondheid doorbrengen. Dat klopt, maar de jongere jaren leven we tegenwoordig ook ongezond
![]()
Dan doe ik het nog best goed.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Meer risicoquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer stress, meer fastfood, meer plasticjes
Meer wijzende vingertjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer stress, meer fastfood, meer plasticjes
Och dat doe ik toch alquote:
Hmm goede, wordt niet expliciet iets over benoemdquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt er eigenlijk ook nog rekening gehouden met een mogelijke toename van gediagnosticeerde chronische ziekten?
Shitzooi.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)de-weg-snelweg-dicht
@:wereldgozer
Bedoelde je dit? Ik krijg dit nu van een collega doorgestuurd
Dat lijkt me de beste optie!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Misschien moet ik eerst maar eens een maandje proberen bij beiden oid
Minder testen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt er eigenlijk ook nog rekening gehouden met een mogelijke toename van gediagnosticeerde chronische ziekten?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
ZEGquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
High fivequote:
Waarin/waarmee/waarover?quote:
allesquote:
Paracetamolletje nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet echt heel hard huillachen als het in zo'n artikel gaat over 'we zetten minder in op preventie maar je kunt zelf ook heel veel doen!'
Ja, dat kan inderdaad. Dat dat niet is hoe het werkt is volgens mij al tig keer bewezen maar gewoon op door blijven gaan
slecht mensquote:
Op gebied van voedsel kan en moet ik beter voor mezelf zorgenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
High five
Wat doe jij niet goed? Ik ga ķf heel goed, of heel goed heel slecht
now it hits homequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Aww, Loretta Schrijver had Vertaalkunde gestudeerd. She was one of us
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Aww, Loretta Schrijver had Vertaalkunde gestudeerd. She was one of us
Pak de fakkelsquote:
Oh, eet je veel ongezond? Je ziet er nog best oké uit, of je verstopt het.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Op gebied van voedsel kan en moet ik beter voor mezelf zorgen
Volgens mij ben ik verder wel goed voor mezelf.
Op welk gebied? Of dan pak je meteen alles goed of slecht mee?
Ik deel je meningquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat wel oprecht stom, dat beleid vaak wordt bepaald door meningen en niet door de wetenschap. Dat kan ik zo niet volgen. Dit is mijn mening.
Best oké, dat warmt mijn hartquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, eet je veel ongezond? Je ziet er nog best oké uit, of je verstopt het.
Of ben je van binnen aan het dichtslibben denk je
En ja dat, ik zorg opzich oké voor mezelf. Roken is wel een ding. En heb 't wel echt nodig om soms helemaal van god los te gaan maar die momenten plan ik in. En dat is niet meer iedere week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga je naar een drugsfeest ofzo?
Roken doe ik al jaren niet meer, blowen nog wel. Maar dat moet kunnen![]()
Wat valt er onder troep bij jou ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik eet te veel troep naast m'n verder okaye eetpatroon (flink veel groente, fruit zou wat meer kunnen, niet te veel zout verder) en ik drink graag biertjes. Beetje teveel stress nog, maar bewegen gaat op zich aardig. Dus overall niet heel verschrikkelijk I guess?
Doe hem de groetjes.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even in de zon staan
De groetjes
Vooral chocolade, koekjes en chips.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat valt er onder troep bij jou ?
Je moet de groetjes terug hebben!quote:
Hmm hmmquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral chocolade, koekjes en chips.
Niet dat ik voedsel verketter hoor, het is meer dat ik het voor het lichamelijk gezonde een beetje te vaak naar binnen werk.quote:
Ja hij en ik zijn dikke maatjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet de groetjes terug hebben!
Haha, hij zei dik.quote:
Even huidkanker opdoen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even in de zon staan
De groetjes
Nou zegquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik voedsel verketter hoor, het is meer dat ik het voor het lichamelijk gezonde een beetje te vaak naar binnen werk.
Nou, liever nietquote:
Wat las ik nou toch weer op nu.nlquote:
Kon je een slecht dieet er maar afbewegenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan gebeurenen je beweegt nog aardig, dus ja ...
quote:Helaas zijn er ook normale mensen die een normaal leven moeten lijden en niet ff bij kunnen komen…
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Best oké, dat warmt mijn hartJeetje, zei ik dat echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga je naar een drugsfeest ofzo?
Roken doe ik al jaren niet meer, blowen nog wel. Maar dat moet kunnen![]()
ik bedoelde voor ieamand die zegt dat eten anders moet. Het was geen mening over jou in het algemeen
![]()
Wat trouwens alleen maar extra goed is, je wil gezond zijn om gezond te zijn. Niet per se omdat je er dan mooier uit ziet ofzo.
En heytoen heb je jezelf getrakteerd op de mac?
Ik bedoelde ook blowen, sigaretten rook ik eigenlijk alleen als ik bij andere mensen ben + alcohol op heb. En neen, geen drugsfeest want ik gebruik geen andere drugs dan alcohol/wiet want vind het allemaal iets te leuk. Meer 16jarig losgaan, laat naar bed, dronken, wietjes roken, ongezond eten, ditdat zuszo. HeeeeeeeeeeeeeeerlijkBaby darling doll face honey
Nee, als je (huid)kanker hebt gehad, maar je nooit meer in de zon komen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat las ik nou toch weer op nu.nl![]()
Emma Heesters was op zonvakantie na haar chemo en bestralingen. Zegt er een of andere zak hooi: 'Een zonvakantie? Wanneer je zo'n zware periode hebt gehad en de gevolgen van kanker nog steeds voelt is het volgens mij wel het laatste dat je wilt is je huid later beschadigen door de zon. Nou ja neem je rust maar smeer goed!"
Komeetinslag.
Oh well ...quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kon je een slecht dieet er maar afbewegen
quote:Ik vind dit best ongepast om dit hier te vermelden, immers, er zijn zoveel mensen die ook behandeld zijn tegen deze ziekte en niet op vakantie kunnen maar gewoon moeten werken om de kost te verdienen!
Lastig als je longkanker hebt gehad, mag je nooit meer ademenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, als je (huid)kanker hebt gehad, maar je nooit meer in de zon komen.
Ok, wie was ditquote:
Ja, jammer dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig als je longkanker hebt gehad, mag je nooit meer ademen
Nou, succes daarmee ...quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene helft van het jaar op de noordpool en daarna op de Zuidpool.quote:
@ZureGerdaquote:
Ja dat is dus het erge. Daarna heb ik echt een week lang troep naar binnen zitten werken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, zei ik dat echt![]()
ik bedoelde voor ieamand die zegt dat eten anders moet. Het was geen mening over jou in het algemeen
![]()
Wat trouwens alleen maar extra goed is, je wil gezond zijn om gezond te zijn. Niet per se omdat je er dan mooier uit ziet ofzo.
En heytoen heb je jezelf getrakteerd op de mac?
Ik bedoelde ook blowen, sigaretten rook ik eigenlijk alleen als ik bij andere mensen ben + alcohol op heb. En neen, geen drugsfeest want ik gebruik geen andere drugs dan alcohol/wiet want vind het allemaal iets te leuk. Meer 16jarig losgaan, laat naar bed, dronken, wietjes roken, ongezond eten, ditdat zuszo. Heeeeeeeeeeeeeeerlijk
ik ben het eens met dit wetsvoorstelquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt heel realistisch en gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene helft van het jaar op de noordpool en daarna op de Zuidpool.
Ik vraag me af of we dat zelf nog redelijk kunnen inschatten of dat we daar zķ ver weg van staan dat het (te) snel voelt als 'ik ben oke bezig' terwijl het misschien alsnog echt heel slecht isquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik eet te veel troep naast m'n verder okaye eetpatroon (flink veel groente, fruit zou wat meer kunnen, niet te veel zout verder) en ik drink graag biertjes. Beetje teveel stress nog, maar bewegen gaat op zich aardig. Dus overall niet heel verschrikkelijk I guess?
ik kwam gisteren héél even op insta en las toen een comment van iemand die over de politie zei dat ze geen eigen mening durven vormen, en dat het schapen zijn, en dat ze te dom zijn voor een eigen meningquote:
Alleen als er een surprise in zitquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Iemand een konijntje?
[ link | afbeelding ]
Het kan ook gewoon niet serieus zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat iemand dit post en dan nog bij zichzelf denkt die hij/zij een heel goed punt benoemd
Zijn mensen die dat hier dagelijks op FOK! doen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat iemand dit post en dan nog bij zichzelf denkt die hij/zij een heel goed punt benoemd
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Iemand een konijntje?
[ link | afbeelding ]
Vroegah dacht ik bij dat soort berichten altijd dat iemand lollig zat te doen. Maar die mensen bestaan echtquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet serieus zijn.
Dit is nieuwe infoquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen die dat hier dagelijks op FOK! doen.
Ja, ik ga ook niet naar de Mac want dat kunnen ze in Afrika ook niet betalen...quote:
Hmm, volgens de adviezen van het voedingscentrum kom ik met grote regelmaat aan de ADH, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dat zelf nog redelijk kunnen inschatten of dat we daar zķ ver weg van staan dat het (te) snel voelt als 'ik ben oke bezig' terwijl het misschien alsnog echt heel slecht is
[..]
ik kwam gisteren héél even op insta en las toen een comment van iemand die over de politie zei dat ze geen eigen mening durven vormen, en dat het schapen zijn, en dat ze te dom zijn voor een eigen mening
ik dacht echt, politie.. eigen mening vormen.... HOE is dit wenselijk
Koud vooral.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt heel realistisch en gezellig
Zelfs in dit topic.quote:
En kunnen zich voortplantenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah dacht ik bij dat soort berichten altijd dat iemand lollig zat te doen. Maar die mensen bestaan echt
Mooie tijd om naar huis te gaan toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik had gelijk
Ik wil niet meer naar binnen 😂
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat is dus het erge. Daarna heb ik echt een week lang troep naar binnen zitten werken.![]()
Oh dus meer...... een normale doordeweekse dag voor een fokker
Ik ben thuisquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mooie tijd om naar huis te gaan toch?
Niet?
Doet me denken aan de duif die ik had.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koolmeesje op 2 meter in mijn boom gezien 🥰
Ik kan gelukkig sterven
Ik zag een konijntje vanmiddagquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koolmeesje op 2 meter in mijn boom gezien 🥰
Ik kan gelukkig sterven
ik lust wel een palletquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Iemand een konijntje?
[ link | afbeelding ]
De basis is goedquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, volgens de adviezen van het voedingscentrum kom ik met grote regelmaat aan de ADH, laat ik het zo zeggen.![]()
Gebaseerd op toen ik braaf m'n eten bijhield, dat is op zich niet heel anders dan toen. Alleen dus vooral te vaak aangevuld met rotzooi.
Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan de duif die ik had.
Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan de duif die ik had.
Ja eigenlijk wel, zonder schroom.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hopelijk heb je er extra van genoten
![]()
Oh is dat zo? Godverdomme nu ben ik jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonik dacht dat het een vrouwspersoon was met een zwarte haarspeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonIk moest even 2x kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat het een vrouwspersoon was met een zwarte haarspeld...
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest even 2x kijken
gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de dag na Pasen naar Duitsland ga.
Alles voor de goekoopiequote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de dag na Pasen naar Duitsland ga.
*pakt bierquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, zonder schroom.
Niet jaloers zijn, gewoon voorbeeld volgen
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonJouw hond is echt een scheetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Baby darling doll face honey
ja, ik heb al sinds mn 15e lenzenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie een visuele uitdaging ofzo ?
Vanochtend was t raak de andere kant opquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)de-weg-snelweg-dicht
@:wereldgozer
Bedoelde je dit? Ik krijg dit nu van een collega doorgestuurd
Blijktquote:
Genietenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanochtend was t raak de andere kant op
Ik een bril.quote:
Denken dat een schaap kan praten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
hier zat ik ook naar te kijken waarom je een microfoon voor een schaap zou houden.
bril 14, lenzen 15quote:
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonWat een qt piSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Moet ik deze nog mansplainen voor je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
hier zat ik ook naar te kijken waarom je een microfoon voor een schaap zou houden.
jaquote:
het feit dat je het vraagt maakt je vraag al overbodigquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Moet ik deze nog mansplainen voor je?
Probeer het eens.quote:
Ja, eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, zou wel echt lekker zijn nu in het zonnetje
Ja zo werkt dat natuurlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het feit dat je het vraagt maakt je vraag al overbodig
Piep je ook zo hard?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik er op lijk, maar ik ben geen cavia
Je komt jonger over op het forumquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
bril 14, lenzen 15
1985 dus bril en 1986 lenzen
Nee, dan gaan ze dood aan een zonnesteekquote:
Nizno is de definitie van oud en wijs.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je komt jonger over op het forum![]()
das ook een manier om te vertellen dat ik oud benquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je komt jonger over op het forum![]()
oud en grijsquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nizno is de definitie van oud en wijs.
81 beste bouwjaar!quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook een manier om te vertellen dat ik oud ben
zie trouwens wel dat ik niet kan rekenen.. moet 1995 en 1996 zijn
Dan klopt mijn beeld ook iets beter...quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook een manier om te vertellen dat ik oud ben
zie trouwens wel dat ik niet kan rekenen.. moet 1995 en 1996 zijn
Oh dan laat maarquote:
Ik wou positief zijn.quote:
december 1980quote:
staat ook onder mn usernamequote:Op donderdag 27 maart 2025 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan klopt mijn beeld ook iets beter...
quote:
Let ik bijna nooit op en had die link ook niet gelegd mocht ik daar wel opgelet hebbenquote:
toen was ik er nog nietquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat het een vrouwspersoon was met een zwarte haarspeld...
Zal Cali volgende keer vragen om in de kuil te gaan zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest even 2x kijken
Lijkt op zijn baasjequote:
zwaaiquote:
notedquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
Maandagochtend de beste dag om te sterven in je slaap
Ik hoop eigenlijk pas te sterven in mijn slaap als ik al met pensioen ben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
ik ga zelf voor nee. want de nacht van zondag op maandag is de zondagavond vervelend want dan denk je dat je de volgende dag moet werken
ja lekker joh... je helemaal de schompes gewerkt en dan ben je eindelijk met pensioen en ga je doodquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk pas te sterven in mijn slaap als ik al met pensioen ben.
ik hoop vooral te sterven op een moment dat mn huis is opgeruimd en mn puni is geschoren enzoquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk pas te sterven in mijn slaap als ik al met pensioen ben.
Ja, nou, niet gelijk na pensionering. Een jaar of 20 erna.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja lekker joh... je helemaal de schompes gewerkt en dan ben je eindelijk met pensioen en ga je dood
ja nee die is lekker... heb je al die moeite gedaan om je huis op te ruimen en je te scheren en merk je er zelf niets vanquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoop vooral te sterven op een moment dat mn huis is opgeruimd en mn puni is geschoren enzo
Dus jij stelt het opruimen zo lang mogelijk uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoop vooral te sterven op een moment dat mn huis is opgeruimd en mn puni is geschoren enzo
maar dan is de dag van de week ook niet van toepassing....quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou, niet gelijk na pensionering. Een jaar of 20 erna.
En het scheren ook?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij stelt het opruimen zo lang mogelijk uit.
Like welke KSC'er had je daarvoor in gedachten precies?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
ja lekker joh... je helemaal de schompes gewerkt
berenvachtjequote:
LeEquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Like welke KSC'er had je daarvoor in gedachten precies?
Nee, ok. Dat is zo. Dan zijn alle dagen toch hetzelfde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan is de dag van de week ook niet van toepassing....
Ik moet mijn ego beschermen, zelfs als ik dood benquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee die is lekker... heb je al die moeite gedaan om je huis op te ruimen en je te scheren en merk je er zelf niets van
Neequote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij stelt het opruimen zo lang mogelijk uit.
allemaal gaan we een keertje dood... dus geef nog een feestje al sta je roodquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet mijn ego beschermen, zelfs als ik dood ben
[..]
NeeDan sterf ik straks met een rommelig huis, ik zeg toch net dat ik dat juist niet wil
en dood ga je toch, je weet alleen niet altijd wanneer
je weet best dat ik niet ongesteld word, gemeen ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal gaan we een keertje dood... dus geef nog een feestje al sta je rood
Hang een omval beveiliging om je nek.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk word ik snel gevonden bij overlijden. Altijd van die nare verhalen over mensen die na 2 maanden ofzo gevonden worden.
zolang mn ouders nog leven gaat t me niet lukken om twee maanden te rottenquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk word ik snel gevonden bij overlijden. Altijd van die nare verhalen over mensen die na 2 maanden ofzo gevonden worden.
hoewel nee ook dan niet. want dan merkt moeders wel dat ik niets terug stuur met een spelletjequote:Op donderdag 27 maart 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang mn ouders nog leven gaat t me niet lukken om twee maanden te rotten
hooguit een week maar dan moet ik het vooraf wel gemeld hebben dat mn week druk wordt
Die moet je toch zelf indrukken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hang een omval beveiliging om je nek.
Dan ben ik 100.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou, niet gelijk na pensionering. Een jaar of 20 erna.
Ja kan maar als je omdondert “drukt” die zelf.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet je toch zelf indrukken?
M'n oma heeft anders nog een tijdje op de grond gelegen tot ze weer een beetje helder was om hem in te drukken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kan maar als je omdondert “drukt” die zelf.
ja tot je vijftigste leven als een kluizenaar en een dief en dan vinden dat je het helemaal gemaakt hebtquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FIRE lijkt me wel leuk, maar daar had ik eerder mee moeten beginnen denk ik.
Als een dief ja?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tot je vijftigste leven als een kluizenaar en een dief en dan vinden dat je het helemaal gemaakt hebt
Dit + werk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang mn ouders nog leven gaat t me niet lukken om twee maanden te rotten
hooguit een week maar dan moet ik het vooraf wel gemeld hebben dat mn week druk wordt
kaart al bekeken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen uiteten in een hip restaurant.
Vandaag maar even kalm aan doen verder.
Sommige mensen schijnen die lifestyle wat erg hard-core te interpreteren.quote:
Ik vraag me vooral af waar ik dat rendement van 4% vandaan moet halen. Vind beleggen doodeng.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen die lifestyle wat erg hard-core te interpreteren.
Heeeequote:
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.quote:
Dit soort logica vereist bijna een IQ van het niveau @UitStralingquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Heb louter positieve ervaringen toch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort logica vereist bijna een IQ van het niveau @:Uitstraling
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Nu hebben ze iets andere dingen. Veel wild, aardig wat vega opties.
Wie is duif?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Nu hebben ze iets andere dingen. Veel wild, aardig wat vega opties.
Vrouw gaat niet mee, lol.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]wil je een nieuwe relatie? of is dit om weer een boost te krijgen voor de komende vijf jaar?
nopequote:Op donderdag 27 maart 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Heeft de lidl op dit moment een actie met gratis verzending?
Warmtewisselaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo klinkt het als onderdeel van een cv.
"Ex van Kaneel sinds 2011 - huidig"
Denk niet dat dit veel deuren opent.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo klinkt het als onderdeel van een cv.
"Ex van Kaneel sinds 2011 - huidig"
"Nu klinken jullie allebei als een onderdeel van een CVquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ja we hebben wel een warme relatie, we zijn een echt thermokoppel."
"M'n vrouw praat wel als drie anderen, 'tis een behoorlijke driewegklep."quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nu klinken jullie allebei als een onderdeel van een CV"
Ethiopisch? Wat typischquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouw gaat niet mee, lol.
Is ter gelegenheid van een collega die met pensioen gaat.
Als het bevalt, neem ik haar zeker nog eens mee. Zij wil altijd Grieks, Indiaas of Ethiopisch.
quote:
is dit ONZ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
Dat is dan al opgemaakt aan de oorlog in de oekraine
heb mn lenzen inquote:
geniet er vanquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik voor de gegrilde hertenbiefstuk met hertensukadewonton, cantharellesjus, pastinaakpurée en geroosterde spruitjes
Geniet ervan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik voor de gegrilde hertenbiefstuk met hertensukadewonton, cantharellesjus, pastinaakpurée en geroosterde spruitjes
Geniet ervanquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
gebakken aardappels, appelmoes en rollade
ik zat er op te wachten iddquote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
@:Ltvdk kijk wat ik heb.
[ link | afbeelding ]
(Duurste wat ik heb gekocht in de supermarkt lol)
De afgelopen jaren heeft de EU 132, 3 miljard aan Oekraīne uitgegeven voor de oorlog. Dat is grotendeels in oud materieel etc.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
Dat is dan al opgemaakt aan de oorlog in de oekraine
Nee, ze hebben de pot pensioen voor Karzai eerst opgemaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heeft de EU 132, 3 miljard aan Oekraīne uitgegeven voor de oorlog. Dat is grotendeels in oud materieel etc.
De totale pensioenpot van NL is 1561 miljard.
Dus zelfs als we vandaag besluiten om Oekraīne puur support in geld te geven, en de rest van de EU geen cent meer bijdraagt, en we om een of andere reden besluiten om de nationale pensioenpot aan te spreken, wat niet gebeurt, zelfs dan zouden we nog 12 jaar doorkunnen.
Ik maakte een rekenfout trouwens, want dat EU bedrag gaat over twee jaar. Dus als Karzai niet met pensioen gaat, kunnen we in ons uppie als land Oekraīne nog 24 jaar bezig houden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de pot pensioen voor Karzai eerst opgemaakt.
Over 24 jaar is het geld dus op? Zodra ik 67 word?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heeft de EU 132, 3 miljard aan Oekraīne uitgegeven voor de oorlog. Dat is grotendeels in oud materieel etc.
Dus zelfs als we vandaag besluiten om Oekraīne puur support in geld te geven, en de rest van de EU geen cent meer bijdraagt, en we om een of andere reden besluiten om de nationale pensioenpot aan te spreken, wat niet gebeurt, zelfs dan zouden we nog 24 jaar doorkunnen.
is dit met koffiesmaak1?!?!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
@:Ltvdk kijk wat ik heb.
[ link | afbeelding ]
(Duurste wat ik heb gekocht in de supermarkt lol)
Als we vanaf nu besluiten om in ons eentje voor de hele EU de oorlog te betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over 24 jaar is het geld dus op? Zodra ik 67 word?
Ik denk dat Karzai dat offer wel wil brengen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maakte een rekenfout trouwens, want dat EU bedrag gaat over twee jaar. Dus als Karzai niet met pensioen gaat, kunnen we in ons uppie als land Oekraīne nog 24 jaar bezig houden.
Hoffelijk van hem. Dank je wel, Karzai!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Karzai dat offer wel wil brengen.
Dit kabinet en besluiten nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we vanaf nu besluiten om in ons eentje voor de hele EU de oorlog te betalen.
Ik vind het heel snoezig dat je dit uitlegtquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus zelfs als we vandaag besluiten om Oekraīne puur support in geld te geven, en de rest van de EU geen cent meer bijdraagt, en we om een of andere reden besluiten om de nationale pensioenpot aan te spreken, wat niet gebeurt, zelfs dan zouden we nog 24 jaar doorkunnen.
Ik begon in eerste instantie serieusquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het heel snoezig dat je dit uitlegt. Ik betrap mezelf daar ook wel eens op en tegelijkertijd denk ik, dit zijn niet de mensen die nou echt interesse hebben in dit soort dingen (denk ik) anders zou je die uitspraak uberhaupt niet maken
MAAR TOCH
Wat is FIRE?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Als je mee wilt doen met FIRE is dat dan incl of excl bezittingen zoals huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is maar goed dat jij geen minister president bent.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begon in eerste instantie serieus, maar toen ging ik voor de lol uitzoeken hoeveel jaar oorlog we kunnen betalen als we de pot verbrassen. En omdat ik aardig ben, en het de eerste cijfers waren die ik tegenkwam, betalen we dan maar meteen voor de hele EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |