Shitzooi.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)de-weg-snelweg-dicht
@:wereldgozer
Bedoelde je dit? Ik krijg dit nu van een collega doorgestuurd
Dat lijkt me de beste optie!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Misschien moet ik eerst maar eens een maandje proberen bij beiden oid
Minder testen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt er eigenlijk ook nog rekening gehouden met een mogelijke toename van gediagnosticeerde chronische ziekten?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
De mensheid is zo slecht in voor zichzelf zorgen
ZEGquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
De mensheid is zo slecht in voor zichzelf zorgen
High fivequote:
Waarin/waarmee/waarover?quote:
allesquote:
Paracetamolletje nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet echt heel hard huillachen als het in zo'n artikel gaat over 'we zetten minder in op preventie maar je kunt zelf ook heel veel doen!'
Ja, dat kan inderdaad. Dat dat niet is hoe het werkt is volgens mij al tig keer bewezen maar gewoon op door blijven gaan
slecht mensquote:
Op gebied van voedsel kan en moet ik beter voor mezelf zorgenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
High five
Wat doe jij niet goed? Ik ga ķf heel goed, of heel goed heel slecht
now it hits homequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Aww, Loretta Schrijver had Vertaalkunde gestudeerd. She was one of us
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Aww, Loretta Schrijver had Vertaalkunde gestudeerd. She was one of us
Pak de fakkelsquote:
Oh, eet je veel ongezond? Je ziet er nog best oké uit, of je verstopt het.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Op gebied van voedsel kan en moet ik beter voor mezelf zorgen
Volgens mij ben ik verder wel goed voor mezelf.
Op welk gebied? Of dan pak je meteen alles goed of slecht mee?
Ik deel je meningquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat wel oprecht stom, dat beleid vaak wordt bepaald door meningen en niet door de wetenschap. Dat kan ik zo niet volgen. Dit is mijn mening.
Best oké, dat warmt mijn hartquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, eet je veel ongezond? Je ziet er nog best oké uit, of je verstopt het.
Of ben je van binnen aan het dichtslibben denk je
En ja dat, ik zorg opzich oké voor mezelf. Roken is wel een ding. En heb 't wel echt nodig om soms helemaal van god los te gaan maar die momenten plan ik in. En dat is niet meer iedere week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga je naar een drugsfeest ofzo?
Roken doe ik al jaren niet meer, blowen nog wel. Maar dat moet kunnen![]()
Wat valt er onder troep bij jou ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik eet te veel troep naast m'n verder okaye eetpatroon (flink veel groente, fruit zou wat meer kunnen, niet te veel zout verder) en ik drink graag biertjes. Beetje teveel stress nog, maar bewegen gaat op zich aardig. Dus overall niet heel verschrikkelijk I guess?
Doe hem de groetjes.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even in de zon staan
De groetjes
Vooral chocolade, koekjes en chips.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat valt er onder troep bij jou ?
Je moet de groetjes terug hebben!quote:
Hmm hmmquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral chocolade, koekjes en chips.
Niet dat ik voedsel verketter hoor, het is meer dat ik het voor het lichamelijk gezonde een beetje te vaak naar binnen werk.quote:
Ja hij en ik zijn dikke maatjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet de groetjes terug hebben!
Haha, hij zei dik.quote:
Even huidkanker opdoen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even in de zon staan
De groetjes
Nou zegquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik voedsel verketter hoor, het is meer dat ik het voor het lichamelijk gezonde een beetje te vaak naar binnen werk.
Nou, liever nietquote:
Wat las ik nou toch weer op nu.nlquote:
Kon je een slecht dieet er maar afbewegenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan gebeurenen je beweegt nog aardig, dus ja ...
quote:Helaas zijn er ook normale mensen die een normaal leven moeten lijden en niet ff bij kunnen komen…
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Best oké, dat warmt mijn hartJeetje, zei ik dat echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga je naar een drugsfeest ofzo?
Roken doe ik al jaren niet meer, blowen nog wel. Maar dat moet kunnen![]()
ik bedoelde voor ieamand die zegt dat eten anders moet. Het was geen mening over jou in het algemeen
![]()
Wat trouwens alleen maar extra goed is, je wil gezond zijn om gezond te zijn. Niet per se omdat je er dan mooier uit ziet ofzo.
En heytoen heb je jezelf getrakteerd op de mac?
Ik bedoelde ook blowen, sigaretten rook ik eigenlijk alleen als ik bij andere mensen ben + alcohol op heb. En neen, geen drugsfeest want ik gebruik geen andere drugs dan alcohol/wiet want vind het allemaal iets te leuk. Meer 16jarig losgaan, laat naar bed, dronken, wietjes roken, ongezond eten, ditdat zuszo. HeeeeeeeeeeeeeeerlijkBaby darling doll face honey
Nee, als je (huid)kanker hebt gehad, maar je nooit meer in de zon komen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat las ik nou toch weer op nu.nl![]()
Emma Heesters was op zonvakantie na haar chemo en bestralingen. Zegt er een of andere zak hooi: 'Een zonvakantie? Wanneer je zo'n zware periode hebt gehad en de gevolgen van kanker nog steeds voelt is het volgens mij wel het laatste dat je wilt is je huid later beschadigen door de zon. Nou ja neem je rust maar smeer goed!"
Komeetinslag.
Oh well ...quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kon je een slecht dieet er maar afbewegen
quote:Ik vind dit best ongepast om dit hier te vermelden, immers, er zijn zoveel mensen die ook behandeld zijn tegen deze ziekte en niet op vakantie kunnen maar gewoon moeten werken om de kost te verdienen!
Lastig als je longkanker hebt gehad, mag je nooit meer ademenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, als je (huid)kanker hebt gehad, maar je nooit meer in de zon komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |