Shitzooi.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)de-weg-snelweg-dicht
@:wereldgozer
Bedoelde je dit? Ik krijg dit nu van een collega doorgestuurd
Dat lijkt me de beste optie!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Misschien moet ik eerst maar eens een maandje proberen bij beiden oid
Minder testen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt er eigenlijk ook nog rekening gehouden met een mogelijke toename van gediagnosticeerde chronische ziekten?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
De mensheid is zo slecht in voor zichzelf zorgen
ZEGquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
De mensheid is zo slecht in voor zichzelf zorgen
High fivequote:
Waarin/waarmee/waarover?quote:
allesquote:
Paracetamolletje nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet echt heel hard huillachen als het in zo'n artikel gaat over 'we zetten minder in op preventie maar je kunt zelf ook heel veel doen!'
Ja, dat kan inderdaad. Dat dat niet is hoe het werkt is volgens mij al tig keer bewezen maar gewoon op door blijven gaan
slecht mensquote:
Op gebied van voedsel kan en moet ik beter voor mezelf zorgenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
High five
Wat doe jij niet goed? Ik ga ķf heel goed, of heel goed heel slecht
now it hits homequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Aww, Loretta Schrijver had Vertaalkunde gestudeerd. She was one of us
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Aww, Loretta Schrijver had Vertaalkunde gestudeerd. She was one of us
Pak de fakkelsquote:
Oh, eet je veel ongezond? Je ziet er nog best oké uit, of je verstopt het.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Op gebied van voedsel kan en moet ik beter voor mezelf zorgen
Volgens mij ben ik verder wel goed voor mezelf.
Op welk gebied? Of dan pak je meteen alles goed of slecht mee?
Ik deel je meningquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat wel oprecht stom, dat beleid vaak wordt bepaald door meningen en niet door de wetenschap. Dat kan ik zo niet volgen. Dit is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |