Ik een bril.quote:
Denken dat een schaap kan praten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
hier zat ik ook naar te kijken waarom je een microfoon voor een schaap zou houden.
bril 14, lenzen 15quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonWat een qt piSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Moet ik deze nog mansplainen voor je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
hier zat ik ook naar te kijken waarom je een microfoon voor een schaap zou houden.
jaquote:
het feit dat je het vraagt maakt je vraag al overbodigquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Moet ik deze nog mansplainen voor je?
Probeer het eens.quote:
Ja, eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, zou wel echt lekker zijn nu in het zonnetje
Ja zo werkt dat natuurlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het feit dat je het vraagt maakt je vraag al overbodig
Piep je ook zo hard?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik er op lijk, maar ik ben geen cavia
Je komt jonger over op het forumquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
bril 14, lenzen 15
1985 dus bril en 1986 lenzen
Nee, dan gaan ze dood aan een zonnesteekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |