Ja, jammer dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig als je longkanker hebt gehad, mag je nooit meer ademen
Nou, succes daarmee ...quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, als je (huid)kanker hebt gehad, maar je nooit meer in de zon komen.
Ene helft van het jaar op de noordpool en daarna op de Zuidpool.quote:
@ZureGerdaquote:
Ja dat is dus het erge. Daarna heb ik echt een week lang troep naar binnen zitten werken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, zei ik dat echt![]()
ik bedoelde voor ieamand die zegt dat eten anders moet. Het was geen mening over jou in het algemeen
![]()
Wat trouwens alleen maar extra goed is, je wil gezond zijn om gezond te zijn. Niet per se omdat je er dan mooier uit ziet ofzo.
En heytoen heb je jezelf getrakteerd op de mac?
Ik bedoelde ook blowen, sigaretten rook ik eigenlijk alleen als ik bij andere mensen ben + alcohol op heb. En neen, geen drugsfeest want ik gebruik geen andere drugs dan alcohol/wiet want vind het allemaal iets te leuk. Meer 16jarig losgaan, laat naar bed, dronken, wietjes roken, ongezond eten, ditdat zuszo. Heeeeeeeeeeeeeeerlijk
ik ben het eens met dit wetsvoorstelquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, als je (huid)kanker hebt gehad, maar je nooit meer in de zon komen.
Klinkt heel realistisch en gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene helft van het jaar op de noordpool en daarna op de Zuidpool.
Ik vraag me af of we dat zelf nog redelijk kunnen inschatten of dat we daar zó ver weg van staan dat het (te) snel voelt als 'ik ben oke bezig' terwijl het misschien alsnog echt heel slecht isquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik eet te veel troep naast m'n verder okaye eetpatroon (flink veel groente, fruit zou wat meer kunnen, niet te veel zout verder) en ik drink graag biertjes. Beetje teveel stress nog, maar bewegen gaat op zich aardig. Dus overall niet heel verschrikkelijk I guess?
ik kwam gisteren héél even op insta en las toen een comment van iemand die over de politie zei dat ze geen eigen mening durven vormen, en dat het schapen zijn, en dat ze te dom zijn voor een eigen meningquote:
Alleen als er een surprise in zitquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Iemand een konijntje?
[ link | afbeelding ]
Het kan ook gewoon niet serieus zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat iemand dit post en dan nog bij zichzelf denkt die hij/zij een heel goed punt benoemd
Zijn mensen die dat hier dagelijks op FOK! doen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat iemand dit post en dan nog bij zichzelf denkt die hij/zij een heel goed punt benoemd
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Iemand een konijntje?
[ link | afbeelding ]
Vroegah dacht ik bij dat soort berichten altijd dat iemand lollig zat te doen. Maar die mensen bestaan echtquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet serieus zijn.
Dit is nieuwe infoquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen die dat hier dagelijks op FOK! doen.
Ja, ik ga ook niet naar de Mac want dat kunnen ze in Afrika ook niet betalen...quote:
Hmm, volgens de adviezen van het voedingscentrum kom ik met grote regelmaat aan de ADH, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dat zelf nog redelijk kunnen inschatten of dat we daar zó ver weg van staan dat het (te) snel voelt als 'ik ben oke bezig' terwijl het misschien alsnog echt heel slecht is
[..]
ik kwam gisteren héél even op insta en las toen een comment van iemand die over de politie zei dat ze geen eigen mening durven vormen, en dat het schapen zijn, en dat ze te dom zijn voor een eigen mening
ik dacht echt, politie.. eigen mening vormen.... HOE is dit wenselijk
Koud vooral.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt heel realistisch en gezellig
Zelfs in dit topic.quote:
En kunnen zich voortplantenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah dacht ik bij dat soort berichten altijd dat iemand lollig zat te doen. Maar die mensen bestaan echt
Mooie tijd om naar huis te gaan toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik had gelijk
Ik wil niet meer naar binnen 😂
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat is dus het erge. Daarna heb ik echt een week lang troep naar binnen zitten werken.![]()
Oh dus meer...... een normale doordeweekse dag voor een fokker
Ik ben thuisquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mooie tijd om naar huis te gaan toch?
Niet?
Doet me denken aan de duif die ik had.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koolmeesje op 2 meter in mijn boom gezien 🥰
Ik kan gelukkig sterven
Ik zag een konijntje vanmiddagquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koolmeesje op 2 meter in mijn boom gezien 🥰
Ik kan gelukkig sterven
ik lust wel een palletquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Iemand een konijntje?
[ link | afbeelding ]
De basis is goedquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, volgens de adviezen van het voedingscentrum kom ik met grote regelmaat aan de ADH, laat ik het zo zeggen.![]()
Gebaseerd op toen ik braaf m'n eten bijhield, dat is op zich niet heel anders dan toen. Alleen dus vooral te vaak aangevuld met rotzooi.
Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan de duif die ik had.
Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan de duif die ik had.
Ja eigenlijk wel, zonder schroom.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hopelijk heb je er extra van genoten
![]()
Oh is dat zo? Godverdomme nu ben ik jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonik dacht dat het een vrouwspersoon was met een zwarte haarspeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonIk moest even 2x kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat het een vrouwspersoon was met een zwarte haarspeld...
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest even 2x kijken
gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de dag na Pasen naar Duitsland ga.
Alles voor de goekoopiequote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de dag na Pasen naar Duitsland ga.
*pakt bierquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, zonder schroom.
Niet jaloers zijn, gewoon voorbeeld volgen
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonJouw hond is echt een scheetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Baby darling doll face honey
ja, ik heb al sinds mn 15e lenzenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie een visuele uitdaging ofzo ?
Vanochtend was t raak de andere kant opquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)de-weg-snelweg-dicht
@:wereldgozer
Bedoelde je dit? Ik krijg dit nu van een collega doorgestuurd
Blijktquote:
Genietenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanochtend was t raak de andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |