Ik ben thuisquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mooie tijd om naar huis te gaan toch?
Niet?
Doet me denken aan de duif die ik had.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koolmeesje op 2 meter in mijn boom gezien 🥰
Ik kan gelukkig sterven
Ik zag een konijntje vanmiddagquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koolmeesje op 2 meter in mijn boom gezien 🥰
Ik kan gelukkig sterven
ik lust wel een palletquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Iemand een konijntje?
[ link | afbeelding ]
De basis is goedquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, volgens de adviezen van het voedingscentrum kom ik met grote regelmaat aan de ADH, laat ik het zo zeggen.![]()
Gebaseerd op toen ik braaf m'n eten bijhield, dat is op zich niet heel anders dan toen. Alleen dus vooral te vaak aangevuld met rotzooi.
Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan de duif die ik had.
Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 27 maart 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan de duif die ik had.
Ja eigenlijk wel, zonder schroom.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hopelijk heb je er extra van genoten
![]()
Oh is dat zo? Godverdomme nu ben ik jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonik dacht dat het een vrouwspersoon was met een zwarte haarspeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonIk moest even 2x kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat het een vrouwspersoon was met een zwarte haarspeld...
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest even 2x kijken
gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de dag na Pasen naar Duitsland ga.
Alles voor de goekoopiequote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de dag na Pasen naar Duitsland ga.
*pakt bierquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, zonder schroom.
Niet jaloers zijn, gewoon voorbeeld volgen
Hier is ook al iemand aan het genieten van de zonJouw hond is echt een scheetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Baby darling doll face honey
ja, ik heb al sinds mn 15e lenzenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie een visuele uitdaging ofzo ?
Vanochtend was t raak de andere kant opquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)de-weg-snelweg-dicht
@:wereldgozer
Bedoelde je dit? Ik krijg dit nu van een collega doorgestuurd
Blijktquote:
Genietenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanochtend was t raak de andere kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |