Die moet je toch zelf indrukken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hang een omval beveiliging om je nek.
Dan ben ik 100.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou, niet gelijk na pensionering. Een jaar of 20 erna.
Ja kan maar als je omdondert “drukt” die zelf.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet je toch zelf indrukken?
M'n oma heeft anders nog een tijdje op de grond gelegen tot ze weer een beetje helder was om hem in te drukken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kan maar als je omdondert “drukt” die zelf.
ja tot je vijftigste leven als een kluizenaar en een dief en dan vinden dat je het helemaal gemaakt hebtquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FIRE lijkt me wel leuk, maar daar had ik eerder mee moeten beginnen denk ik.
Als een dief ja?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tot je vijftigste leven als een kluizenaar en een dief en dan vinden dat je het helemaal gemaakt hebt
Dit + werk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang mn ouders nog leven gaat t me niet lukken om twee maanden te rotten
hooguit een week maar dan moet ik het vooraf wel gemeld hebben dat mn week druk wordt
kaart al bekeken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen uiteten in een hip restaurant.
Vandaag maar even kalm aan doen verder.
Sommige mensen schijnen die lifestyle wat erg hard-core te interpreteren.quote:
Ik vraag me vooral af waar ik dat rendement van 4% vandaan moet halen. Vind beleggen doodeng.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen die lifestyle wat erg hard-core te interpreteren.
Heeeequote:
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.quote:
Dit soort logica vereist bijna een IQ van het niveau @UitStralingquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Heb louter positieve ervaringen toch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort logica vereist bijna een IQ van het niveau @:Uitstraling
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Nu hebben ze iets andere dingen. Veel wild, aardig wat vega opties.
Wie is duif?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Nu hebben ze iets andere dingen. Veel wild, aardig wat vega opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |