Ik hoop eigenlijk pas te sterven in mijn slaap als ik al met pensioen ben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
ik ga zelf voor nee. want de nacht van zondag op maandag is de zondagavond vervelend want dan denk je dat je de volgende dag moet werken
ja lekker joh... je helemaal de schompes gewerkt en dan ben je eindelijk met pensioen en ga je doodquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk pas te sterven in mijn slaap als ik al met pensioen ben.
ik hoop vooral te sterven op een moment dat mn huis is opgeruimd en mn puni is geschoren enzoquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk pas te sterven in mijn slaap als ik al met pensioen ben.
Ja, nou, niet gelijk na pensionering. Een jaar of 20 erna.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja lekker joh... je helemaal de schompes gewerkt en dan ben je eindelijk met pensioen en ga je dood
ja nee die is lekker... heb je al die moeite gedaan om je huis op te ruimen en je te scheren en merk je er zelf niets vanquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoop vooral te sterven op een moment dat mn huis is opgeruimd en mn puni is geschoren enzo
Dus jij stelt het opruimen zo lang mogelijk uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoop vooral te sterven op een moment dat mn huis is opgeruimd en mn puni is geschoren enzo
maar dan is de dag van de week ook niet van toepassing....quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou, niet gelijk na pensionering. Een jaar of 20 erna.
En het scheren ook?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij stelt het opruimen zo lang mogelijk uit.
Like welke KSC'er had je daarvoor in gedachten precies?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
ja lekker joh... je helemaal de schompes gewerkt
berenvachtjequote:
LeEquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Like welke KSC'er had je daarvoor in gedachten precies?
Nee, ok. Dat is zo. Dan zijn alle dagen toch hetzelfde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan is de dag van de week ook niet van toepassing....
Ik moet mijn ego beschermen, zelfs als ik dood benquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee die is lekker... heb je al die moeite gedaan om je huis op te ruimen en je te scheren en merk je er zelf niets van
Neequote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij stelt het opruimen zo lang mogelijk uit.
allemaal gaan we een keertje dood... dus geef nog een feestje al sta je roodquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet mijn ego beschermen, zelfs als ik dood ben
[..]
NeeDan sterf ik straks met een rommelig huis, ik zeg toch net dat ik dat juist niet wil
en dood ga je toch, je weet alleen niet altijd wanneer
je weet best dat ik niet ongesteld word, gemeen ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal gaan we een keertje dood... dus geef nog een feestje al sta je rood
Hang een omval beveiliging om je nek.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk word ik snel gevonden bij overlijden. Altijd van die nare verhalen over mensen die na 2 maanden ofzo gevonden worden.
zolang mn ouders nog leven gaat t me niet lukken om twee maanden te rottenquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk word ik snel gevonden bij overlijden. Altijd van die nare verhalen over mensen die na 2 maanden ofzo gevonden worden.
hoewel nee ook dan niet. want dan merkt moeders wel dat ik niets terug stuur met een spelletjequote:Op donderdag 27 maart 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang mn ouders nog leven gaat t me niet lukken om twee maanden te rotten
hooguit een week maar dan moet ik het vooraf wel gemeld hebben dat mn week druk wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |