Geniet ervanquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
@:Ltvdk kijk wat ik heb.
[ link | afbeelding ]
(Duurste wat ik heb gekocht in de supermarkt lol)
De afgelopen jaren heeft de EU 132, 3 miljard aan Oekraïne uitgegeven voor de oorlog. Dat is grotendeels in oud materieel etc.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
Dat is dan al opgemaakt aan de oorlog in de oekraine
Nee, ze hebben de pot pensioen voor Karzai eerst opgemaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heeft de EU 132, 3 miljard aan Oekraïne uitgegeven voor de oorlog. Dat is grotendeels in oud materieel etc.
De totale pensioenpot van NL is 1561 miljard.
Dus zelfs als we vandaag besluiten om Oekraïne puur support in geld te geven, en de rest van de EU geen cent meer bijdraagt, en we om een of andere reden besluiten om de nationale pensioenpot aan te spreken, wat niet gebeurt, zelfs dan zouden we nog 12 jaar doorkunnen.
Ik maakte een rekenfout trouwens, want dat EU bedrag gaat over twee jaar. Dus als Karzai niet met pensioen gaat, kunnen we in ons uppie als land Oekraïne nog 24 jaar bezig houden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de pot pensioen voor Karzai eerst opgemaakt.
Over 24 jaar is het geld dus op? Zodra ik 67 word?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heeft de EU 132, 3 miljard aan Oekraïne uitgegeven voor de oorlog. Dat is grotendeels in oud materieel etc.
Dus zelfs als we vandaag besluiten om Oekraïne puur support in geld te geven, en de rest van de EU geen cent meer bijdraagt, en we om een of andere reden besluiten om de nationale pensioenpot aan te spreken, wat niet gebeurt, zelfs dan zouden we nog 24 jaar doorkunnen.
is dit met koffiesmaak1?!?!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
@:Ltvdk kijk wat ik heb.
[ link | afbeelding ]
(Duurste wat ik heb gekocht in de supermarkt lol)
Als we vanaf nu besluiten om in ons eentje voor de hele EU de oorlog te betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over 24 jaar is het geld dus op? Zodra ik 67 word?
Ik denk dat Karzai dat offer wel wil brengen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maakte een rekenfout trouwens, want dat EU bedrag gaat over twee jaar. Dus als Karzai niet met pensioen gaat, kunnen we in ons uppie als land Oekraïne nog 24 jaar bezig houden.
Hoffelijk van hem. Dank je wel, Karzai!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Karzai dat offer wel wil brengen.
Dit kabinet en besluiten nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we vanaf nu besluiten om in ons eentje voor de hele EU de oorlog te betalen.
Ik vind het heel snoezig dat je dit uitlegtquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus zelfs als we vandaag besluiten om Oekraïne puur support in geld te geven, en de rest van de EU geen cent meer bijdraagt, en we om een of andere reden besluiten om de nationale pensioenpot aan te spreken, wat niet gebeurt, zelfs dan zouden we nog 24 jaar doorkunnen.
Ik begon in eerste instantie serieusquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het heel snoezig dat je dit uitlegt. Ik betrap mezelf daar ook wel eens op en tegelijkertijd denk ik, dit zijn niet de mensen die nou echt interesse hebben in dit soort dingen (denk ik) anders zou je die uitspraak uberhaupt niet maken
MAAR TOCH
Wat is FIRE?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Als je mee wilt doen met FIRE is dat dan incl of excl bezittingen zoals huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |