Ik vraag me vooral af waar ik dat rendement van 4% vandaan moet halen. Vind beleggen doodeng.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen die lifestyle wat erg hard-core te interpreteren.
Heeeequote:
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.quote:
Dit soort logica vereist bijna een IQ van het niveau @UitStralingquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Heb louter positieve ervaringen toch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort logica vereist bijna een IQ van het niveau @:Uitstraling
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Nu hebben ze iets andere dingen. Veel wild, aardig wat vega opties.
Wie is duif?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ben hier al eens eerder geweest, in 2006. Toen had ik Valentijnsmenu. Met duif. Eten was niet super, maar wel 5 jaar relatie gehad daarna. Dus positieve review.
Nu hebben ze iets andere dingen. Veel wild, aardig wat vega opties.
Vrouw gaat niet mee, lol.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]wil je een nieuwe relatie? of is dit om weer een boost te krijgen voor de komende vijf jaar?
nopequote:Op donderdag 27 maart 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Heeft de lidl op dit moment een actie met gratis verzending?
Warmtewisselaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo klinkt het als onderdeel van een cv.
"Ex van Kaneel sinds 2011 - huidig"
Denk niet dat dit veel deuren opent.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo klinkt het als onderdeel van een cv.
"Ex van Kaneel sinds 2011 - huidig"
"Nu klinken jullie allebei als een onderdeel van een CVquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ja we hebben wel een warme relatie, we zijn een echt thermokoppel."
"M'n vrouw praat wel als drie anderen, 'tis een behoorlijke driewegklep."quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nu klinken jullie allebei als een onderdeel van een CV"
Ethiopisch? Wat typischquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouw gaat niet mee, lol.
Is ter gelegenheid van een collega die met pensioen gaat.
Als het bevalt, neem ik haar zeker nog eens mee. Zij wil altijd Grieks, Indiaas of Ethiopisch.
quote:
is dit ONZ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
Dat is dan al opgemaakt aan de oorlog in de oekraine
heb mn lenzen inquote:
geniet er vanquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik voor de gegrilde hertenbiefstuk met hertensukadewonton, cantharellesjus, pastinaakpurée en geroosterde spruitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |