quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja je was dinsdag jarig. Nog gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met je tompouce en je verjaardag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit weekend een afspraak afzeggen, off ze moet hierheen willen komen dat mag wel. En anders heb ik het hele weekend niks op de planning en daar kijk ik zo naar uit. Ik wil fietsen en tuinieren en ik was jarig en nu wil ik ook een tompouce. Heb er al zin in sinds Cherry die van haar ging ophalen![]()
je had hem toen toch wel gekocht?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een nieuwe halen.
ja. jij moet trakterenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik geef niks om mn verjaardag lieve mensenecht niks. Aandacht is natuurlijk wel leuk
en gratis eten ook
Ja, al was de code verlopen. Maar toen werd ik ziek en kon hij eind van de week de prullenbak in. Shitstorm.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. jij moet trakteren
kom maar op met dat gebak!!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, al was de code verlopen. Maar toen werd ik ziek en kon hij eind van de week de prullenbak in. Shitstorm.
wat is dokaquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Zaterdag hier ook tuinieren, en de doka weer in.
Donkere kamerquote:
ik dacht dat je een grapje maaktequote:
en hierbij dacht ik oh, is vast voor je fotografie?quote:
Waarom weet ik dit danquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Toegegeven, niet een vaak gebruikt woord en dus afkorting meer vandaag de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |