8.947quote:
Volgens mij mochten wij dat ook maar weet dit niet echt meer. Volgens mij werd het alleen gebruikt bij de kleuterklasquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij mochten gewoon altijd de gang op lopen, je hoefde niet eens te vragen of je naar de wc mocht.
Hou op hoorquote:
Ander gaatje Zwab.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een kinky iets is of niet.
Misschien beter niet klikken danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
Dat was het. Die klemtoon daarop is ook een eeuwige discussie.
Met beide benen vooruit het leven in en gewoon iedere lettergreep altijd met klemtoon uitspreken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
Dat was het. Die klemtoon daarop is ook een eeuwige discussie.
MonaCo kan primaquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.
Vind het allebei vervelend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar stoort het me minder dan bij canada moet ik zeggen.
moest lachen en ik zit in het OV.quote:
Monaaaaaco of monna coquote:
Aiquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel de kakketting? Anders mag het niet.
Dat vind ik echt zo zielig, en super stom van de leraar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een bloedneus tijdens de les, dus ik hand opsteken. Nee we moesten stil aan die opdracht werken.
Meisje naast me riep toen OMG ZE HEEFT EEN VETTE BLOEDNEUS
Toen mocht ik wel gaan en hij stuurde dat meisje achter me aan om te helpenLiepen daar de keten op de wc's. Maar dat ik netjes m'n hand opstak zonder iets te zeggen en lekker m'n werkboek onder zat te bloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |