quote:Bij de aanhouding van de verdachte is een burger betrokken geweest, antwoordt de politiewoordvoerder op de vraag of burgers hebben geassisteerd bij de aanhouding. Daarbij is de verdachte gewond geraakt aan zijn been en is hij naar een ziekenhuis vervoerd.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie heeft de dader gewoon even bruut tegen de grond gewerkt en bewerkt met haar stiletto.
SuperDimmy in actiequote:Op donderdag 27 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie heeft de dader gewoon even bruut tegen de grond gewerkt en bewerkt met haar stiletto.
FIRST AMENDMENT BROquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:55 schreef Recce het volgende:
Ik naam aan dat Dimmy gewoon een vuurwapen draagt. Die heeft de dader dus in het been geschoten, zoals het hoort.
Low kick genot.quote:
Burpquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten ook weer naar binnen gekiept
Boeren eettijdstip
Stond hier een bezorgsnor voor de deur. Had gewoon "okee bedankt" kunnen zeggen maar het was voor een (slecht gedrukte) nummer e en ik woon op cquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten ook weer naar binnen gekiept
Boeren eettijdstip
Wij moeten nog beginnen.quote:
Ja, maar geen muffin vanavondquote:
Hoe weet jij dat ik nog moet beginnen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij moeten nog beginnen.
Sportenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar geen muffin vanavond![]()
Wél sporten
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik nog moet beginnen?
Hm, ik zou dat ook niet aannemenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond hier een bezorgsnor voor de deur. Had gewoon "okee bedankt" kunnen zeggen maar het was voor een (slecht gedrukte) nummer e en ik woon op c![]()
Ik ben te eerlijk of a guy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |