En terecht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik verbeter altijd mensen als ze “saaie bedoeling” zeggen.
Hahaha, brabanders gok ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KoninJING? Wat voor halfjes ga jij mee om?
Die zeggen koningggginquote:
Dat is trouwens het Italiaanse woord voor München. Erg onhandig soms.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
MONACO!
Dat was het. Die klemtoon daarop is ook een eeuwige discussie.
Bepaal ik zelf welquote:
Doe normaalquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Kijk ik weet dat dit een grap is maar het lijkt me stiekem best lekker.
[ link | afbeelding ]
Weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens het Italiaanse woord voor München. Erg onhandig soms.
Weet jij hoe je normaal moet doen dan? Of leggen ze dat ook haarfijn uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Inb4 mensen die zeggen dat ik normaal moet doen.
Tja wat is normaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet jij hoe je normaal moet doen dan? Of leggen ze dat ook haarfijn uit.
Kan de deur niet op slot?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil douchen maar er is nog een klusjesman in huis bezig.
quote:Bij de aanhouding van de verdachte is een burger betrokken geweest, antwoordt de politiewoordvoerder op de vraag of burgers hebben geassisteerd bij de aanhouding. Daarbij is de verdachte gewond geraakt aan zijn been en is hij naar een ziekenhuis vervoerd.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie heeft de dader gewoon even bruut tegen de grond gewerkt en bewerkt met haar stiletto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |