staat de buurman straks voor de deur om je een hoek te verkopenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond hier een bezorgsnor voor de deur. Had gewoon "okee bedankt" kunnen zeggen maar het was voor een (slecht gedrukte) nummer e en ik woon op c![]()
Ik ben te eerlijk of a guy
Aan de deur wordt niet gekocht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat de buurman straks voor de deur om je een hoek te verkopen
Het is amsterdm niet hier hequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat de buurman straks voor de deur om je een hoek te verkopen
Ik heb ooit een periode gehad dat ik na het eten in slaap viel en dan rond half 11 wakker werd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Moet me heel erg inhouden om niet in slaap te vallen nu
Moet even uitkijken dat ik mezelf niet aanleer om te liggen direct uit werk
die periodes heb ik ook gehad. Dat is voor mij het teken dat mn ijzer te laag is en ga ik spijkers op laag water zoeken (aka spinazie eten)quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een periode gehad dat ik na het eten in slaap viel en dan rond half 11 wakker werd.
Had ik helemaal niets aan mijn avond en kon ik eigenlijk gewoon verder slapen
Hoe ben je achter je ijzertekort gekomen? Bloedonderzoek oid?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
die periodes heb ik ook gehad. Dat is voor mij het teken dat mn ijzer te laag is en ga ik spijkers op laag water zoeken (aka spinazie eten)
Een van de eerste dingen die ze checken wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ben je achter je ijzertekort gekomen? Bloedonderzoek oid?
Toen ik puberde had ik ook van die vermoeide periodes en toen vonden mn ouders het verstandig even bij de huisarts te laten prikken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kan is aanwezig. maar spinazie kan sowieso geen kwaad hoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat heb bij mij gewoon luiheid en gewenning was
Das bijna altijd zo.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat heb bij mij gewoon luiheid en gewenning was
AKKOORD.quote:
Ja, spinazie isquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan is aanwezig. maar spinazie kan sowieso geen kwaad hoorOok als je ijzer wel op peil is
Dat je jezelf met een plantenspuit nat spuit als je in slaap dreigt te vallenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij is compleet instorten na werk ook absoluut gewenning. Staat op mijn lijstje om af te leren
Oh ja, kort weekend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en de klok wordt natuurlijk verzet. Jaaaa, lange dagen![]()
quote:
Elastiekje om de pols.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je jezelf met een plantenspuit nat spuit als je in slaap dreigt te vallen
Slipper aan een touwtje.quote:
doe dan gewoon de trekker van een geweer aan een touwtjequote:
Speelgoedgeweerquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan gewoon de trekker van een geweer aan een touwtje
Het is gewoon een kwestie van niet toegevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je jezelf met een plantenspuit nat spuit als je in slaap dreigt te vallen
Magneet bleef niet meer plakken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
veel te saaiquote:
Zal ik de deur alvast open doen of laat je jezelf uit ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magneet bleef niet meer plakken.
Pure wilskrachtquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van niet toegeven
Zo is het leven...quote:
dan kunnen ze daar blowenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, Wattenschijfjes blaassteentje is ontvangen in Amerika
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik de deur alvast open doen of laat je jezelf uit ?
Mijn hond kwam ook weer door de keuringquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, Wattenschijfjes blaassteentje is ontvangen in Amerika
Wel fijn die zelfreflectiequote:
Wat was de bult dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond kwam ook weer door de keuring![]()
Die had een bult op z’n staart maar staart mag er gewoon aan blijven zitten.
bultstaart is weer eens wat anders dan een bultrugquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond kwam ook weer door de keuring![]()
Die had een bult op z’n staart maar staart mag er gewoon aan blijven zitten.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik de deur alvast open doen of laat je jezelf uit ?
quote:
Veel plezier!quote:
Teken dat je een nieuwe vaccinatie moet halen. Nu werkt je chip niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magneet bleef niet meer plakken.
Oh ik vond m'n internet al zo traag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Teken dat je een nieuwe vaccinatie moet halen. Nu werkt je chip niet meer
Joejoequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onschuldig iets bij z’n staart klier. Dus kan er weer tegenaan.
Wel even 250 aftikken.
Fijnquote:
Ja je hebt een update nodigquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik vond m'n internet al zo traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |