Ik las Elvis-maffiaquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook onderdeel van Evidensia-maffia geworden.
Ik vond mijn rekening voor de caaf meevallen en die kunnen ook vrij gepeperd zijn, maar het viel mee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook onderdeel van Evidensia-maffia geworden.
Ja misschien gaat dat dan ook wel makkelijkerquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas is nieuwe dates krijgen wat moeilijk dus het kan even duren.
We hebben vandaag geleerd dat het aan je parfum ligtquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas is nieuwe dates krijgen wat moeilijk dus het kan even duren.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben vandaag geleerd dat het aan je parfum ligt
Dekentje erbijquote:
Ik gewoon nog in normale kleding. Ben nog bij mijn ouders en straks komt er nog een stel op visitequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Check en check. Zit in pyjama op de bank.
Moest ik laatst met m'n paspoort doen. En toen een vreselijke foto van mezelf maken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, ik heb zojuist mijn rijbewijs gescand met mijn telefoon![]()
Ok.
Ik moet nog naar buitenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Check en check. Zit in pyjama op de bank.
Parfum Molecule 01 gebruiken, springen playmates pardoes op schoot en Maxima snuffelt aan je voeten (desgewenst dan)quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje wat een plannen nog. Ik duik over een uur in bedquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gewoon nog in normale kleding. Ben nog bij mijn ouders en straks komt er nog een stel op visite
Kreeg jij ook die epilepsie-opwekkende flitsen in je gezicht?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ik laatst met m'n paspoort doen. En toen een vreselijke foto van mezelf maken.
Wat een ellende.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, ik heb zojuist mijn rijbewijs gescand met mijn telefoon![]()
Ok.
quote:
quote:
quote:
Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ik laatst met m'n paspoort doen. En toen een vreselijke foto van mezelf maken.
Wat een ellende.
Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje wat een plannen nog. Ik duik over een uur in bed
Dan hebben de mensen die het controleren toch niks om te lachenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
R
[..]
Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?
Hmm, zou dat de reden zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hebben de mensen die het controleren toch niks om te lachen
En wat minder fat, en wat meer fatbike.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |