Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ik laatst met m'n paspoort doen. En toen een vreselijke foto van mezelf maken.
Wat een ellende.
Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje wat een plannen nog. Ik duik over een uur in bed
Dan hebben de mensen die het controleren toch niks om te lachenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
R
[..]
Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?
Hmm, zou dat de reden zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hebben de mensen die het controleren toch niks om te lachen
En wat minder fat, en wat meer fatbike.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben vandaag geleerd dat het aan je parfum ligt
Etto Amaretto Kroketto!quote:
Als je te zwaar magnetisch wordt van de prikjes, werkt je fatbike dan beter of slechter?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat minder fat, en wat meer fatbike.
Ik hoor dat sommige mensen hun gevoel voor smaak verliezen door covid. Dat is mijn hoop.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parfum Molecule 01 gebruiken, springen playmates pardoes op schoot en Maxima snuffelt aan je voeten (desgewenst dan)
Moeilijker afstappen denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je te zwaar magnetisch wordt van de prikjes, werkt je fatbike dan beter of slechter?
Zit je daar met een smakeloze vrouw.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat sommige mensen hun gevoel voor smaak verliezen door covid. Dat is mijn hoop.
Ja, als ze smaak hebben moeten ze me niet. Dat is de crux nu juist.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar met een smakeloze vrouw.
Kan eigenlijk wel een eitje bakken ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen: "dat is het hele eieren eten" maar daar zijn de meningen hier over verdeeld.
Neequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg jij ook die epilepsie-opwekkende flitsen in je gezicht?
Echt genieten.
Nee, ze accepteren alleen lelijke foto's.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
R
[..]
Rare eis wel, mocht het geen mooie foto zijn? Of een neutrale?
Nice. Als deze carriere hem niet wordt, heb ik dus altijd nog een backup.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze accepteren alleen lelijke foto's.
Het is het weer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet ook niet wat er met me is vanavond. De zelfhaat floept er gewoon uit voor ik er erg in heb.
Hier vallen vrouwen als een blok voor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet ook niet wat er met me is vanavond. De zelfhaat floept er gewoon uit voor ik er erg in heb.
Net als blut zijn en een bierbuik?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier vallen vrouwen als een blok voor.
Maak me gekquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als blut zijn en een bierbuik?
Dit is wel een beetje het equivalent van tegen Elephant Man zeggen dat groen hem niet zo staat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eijtesquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen: "dat is het hele eieren eten" maar daar zijn de meningen hier over verdeeld.
Das dan weer jammerquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze accepteren alleen lelijke foto's.
De emo scène uit begin 2000 wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |