Tsunoda die door Hadjar al in zijn eerste seizoen/wedstrijden op de hielen gezeten wordt?11quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk Lawson wisselen met Tsunoda, langer wachten en de kans is groot dat je Lawson echt helemaal kapotmaakt.
Als je al Lawson eruit wil halenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tsunoda die door Hadjar al in zijn eerste seizoen/wedstrijden op de hielen gezeten wordt?11
Maar ook geen Yuki.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je al Lawson eruit wil halen
dan moet je iemand erin zetten met ervaring
geen halve rookie
Tsunoda is veel te druistig en heetgebakerd, neem dan Bottas. Beter hadden ze vorig jaar Sainz vastgelegd, dat was ook een stuk beter voo Verstappens reputatie geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen halve rookie
inderdaad Bottas is nog een optiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tsunoda is veel te druistig en heetgebakerd, neem dan Bottas. Beter hadden ze vorig jaar Sainz vastgelegd, dat was ook een stuk beter voo Verstappens reputatie geweest.
Bottas is wel iemand die van wat overstuur houdt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad Bottas is nog een optie
al vraag ik me af of die er wel wat mee kan
Ricciardo of Vettelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar ook geen Yuki.
ten eerste idd laat Lawson zitten en geef hem regelmatig coaching van Ric en Vet in hoe om te gaan met teleurstelling.
En als je dan al wil wisselen wissel dan nog liever met Ric of Vet dan Yuki
of Bottas. Geen Yuki of Hadjar in elk geval.quote:
Ja maar als Lawson in de komende triple header ook niet uit Q1 komt dan zal je toch wat moeten. Dat gaat je anders wel heel veel geld kosten in het constructeurskampioenschap.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
of Bottas. Geen Yuki of Hadjar in elk geval.
Beter gewoon Lawson nu hij er zit
met paneermeel of zonder?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed lezen schnitzel
Ze zegt niet zet die in de auto
ja dan moet je geduld hebben. Het heeft geen zin om een ander te zoeken want niemand krijgt die auto zo aan de praat als Max krijgt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar als Lawson in de komende triple header ook niet uit Q1 komt dan zal je toch wat moeten.
Ik dacht dat Horner die touwtjes nu juist in handen had? Iig de terugkeer van Ricciardo en het aanblijven van Perez zouden keuzes van Horner zijn geweest. De enige reden dat Marko nog rondliep daar, was toch omdat Verstappen dat graag wilde? Dat was toch dat hele verhaal van Horner die na de dood van Mateschitz 'Oostenrijk' buitenspel heeft proberen te zetten?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef Breekfast het volgende:
Hoe lang mag fossiel Helmut Marko nog op zijn plek blijven zitten? Zijn coureursbeleid is de afgelopen jaren gewoon een absolute trainwreck. En dan nu alweer dreigen richting Lawson dat hij nog 3 races heeft, dat gaat vast helpen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
George mooie P2 man. Echt lekker gedaan.
Dit kon niet in één post?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris wel slechte dag gehad zeg. Jemig.
Om over Lawson maar niet te sprekendead last. Hoe dan. Echt wtf.
Nee man kon niet.quote:
Vooral dat laatste gaat gewoon weer een gigantisch probleem worden. Verstappen heeft nooit rugdekking en ze kunnen nooit iets strategisch bedenken als je telkens maar 1 auto vooraan hebt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In plaats van vooruit kijken zal het waarschijnlijk weer flink spiegelen worden voor Max.
Net als vorig jaar is de one-lap-pace redelijk in orde en lijkt het erop zondag in die eerste fase van een stint best okay uit te zien, maar dan komt de man met de hamer en is de RB door z'n banden heen geschroeid terwijl Ferrari, Mercedes en zeker McLaren nog geen vuiltje aan de lucht hebben.
In Australië zag je het op de Inters, nu in de Sprint op de Mediums.
Alle onderliggende problemen van 2024 zijn er dus nog, ondanks een winter aan updates.
Het grote verschil is dat ze nu in de tweede auto een onervaren coureur hebben gezet die helemaal niet om kan gaan met dit platform en daarbij horende problemen.
Ja, dat gaat in potentie ontzettend pijnlijk worden. Wederom in de WCC, maar ook omdat je het gevaar loopt weer in 6 tot 10 maanden een eigen taltent volledig af te schrijven, zonder dat er goede alternatieven zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooral dat laatste gaat gewoon weer een gigantisch probleem worden. Verstappen heeft nooit rugdekking en ze kunnen nooit iets strategisch bedenken als je telkens maar 1 auto vooraan hebt.
McLaren en Ferrari en straks ook Mercedes (want Antonelli gaat wel stappen zetten) hebben allemaal een veel uitgebalanceerder rijdersduo.
Is de auto nog steeds zo goed volgens Sky?quote:
Red Bull is aan het imploderen en hard ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted Kravitz: You didn’t pay off Checo for this, did you? The point was to replace Checo with a quicker driver. Is he (Lawson) just not a quicker driver?
Christian Horner: As I said, we’ll have a good look at it. Errr, we’ll do what we can tomorrow.
Fucking ouch... met gestrekt been.
En Horner weet het ook niet.
Sky: "How do you win this race tomorrow?"
Max: "If they all retire in front of me"
Sky: "We know you're better than that, you don't need them to retire!"
Max: "I do, we are not fast enough."
edit: Bono accidentally calling Kimi "Lewis" in qualifying
Dit is al jaren zo. Max ligt 7-8 tienden voor z'n teamgenoot. Alleen was dat 5 jaar geleden nog een zesde plek, en nu P20.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Red Bull is aan het imploderen en hard ook.
Denk het ook niet, lullig dat Ricciardo het helemaal kwijt is, want die leek op z'n top wel met die RBR overweg te kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad Bottas is nog een optie
al vraag ik me af of die er wel wat mee kan
Vorige week ook al een goeie kwali. Hij en Antonelli doen het nog wel het beste van de rookies so far, ondanks de crash van Hadjar vorige week. Benieuwd hoe hij het morgen doet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar trouwens geniaal gedaan P7.
Inderdaad, terwijl van Hadjar toch niet al teveel verwacht werd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vorige week ook al een goeie kwali. Hij en Antonelli doen het nog wel het beste van de rookies so far, ondanks de crash van Hadjar vorige week. Benieuwd hoe hij het morgen doet.
Ja, props weer voor Hadjar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vorige week ook al een goeie kwali. Hij en Antonelli doen het nog wel het beste van de rookies so far, ondanks de crash van Hadjar vorige week. Benieuwd hoe hij het morgen doet.
RB lijkt oprecht beter dan RBR momenteelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, props weer voor Hadjar.
Als ik 'm van gratis toekomstig advies mag voorzien: Blijf lekker bij Racing Bulls / Toro Rosso voorlopig.
Is nog wat te vroeg in het seizoen, McLaren duidelijk de snelste maar daar achter ontloopt het elkaar nauwelijks. Zolang Verstappen de puntjes blijft pakken en morgen bijvoorbeeld Piastri wint wint ipv Norris, blijft het kampioenschap gewoon spannend.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:47 schreef pmponer het volgende:
Tja, als Max wel zou zijn verkast dit jaar was het een stuk leuker geweest. We gaan nu een jaar naar de degradatie van RB kijken. (is mijn vermoedden)
Gelukkig zijn er nog een hoop andere dingen die ook kunnen boeien.
Zag vandweek ergens iets voorbijkomen dat Zak Brown gezegd zou hebben dat hij Max waarschijnlijk wel naar Mercedes ziet gaan aan het einde van dit jaar. Waarschijnlijk bullshit. Maar ik denk dat Mercedes een flink grotere kans heeft volgend jaar vooraan te staan dan RBR. Het vertrek van vele topfiguren begint RBR op te breken. Andere teams ontwikkelen sneller, en RBR is zijn voorsprong langzaam maar zeker verloren, en ligt inmiddels achter op McLaren, en mogelijk ook Ferrari en Mercedes.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:38 schreef pmponer het volgende:
Ik vind het sneu voor Lawson, de teambaas mag hem wel wat steviger verdedigen.
Ted zou er nog wel wat harder in mogen gaan, wat kritische vragen over het management bijvoorbeeld
Het verval was al ingezet voordat iedereen weg ging.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het vertrek van vele topfiguren begint RBR op te breken.
behalve dat 2026 hele andere auto's gaan rijden....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zag vandweek ergens iets voorbijkomen dat Zak Brown gezegd zou hebben dat hij Max waarschijnlijk wel naar Mercedes ziet gaan aan het einde van dit jaar. Waarschijnlijk bullshit. Maar ik denk dat Mercedes een flink grotere kans heeft volgend jaar vooraan te staan dan RBR. Het vertrek van vele topfiguren begint RBR op te breken. Andere teams ontwikkelen sneller, en RBR is zijn voorsprong langzaam maar zeker verloren, en ligt inmiddels achter op McLaren, en mogelijk ook Ferrari en Mercedes.
Ik zie geen reden om aan te nemen dat RBR volgend jaar ineens weer een topauto heeft.
Mocht het seizoen straks gespeeld zijn en RB zit nog steeds tegen RBR z'n pace aan, zou ik voor willen stellen om Max gewoon een paar weekenden te swappen met Yuki.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB lijkt oprecht beter dan RBR momenteel
Dit inderdaad, het kan natuurlijk zijn dat RBR z'n bolide nog aan het leren kennen is, dat de winter wel significant iets heeft gebracht en dat ze uiteindelijk tot een platform komen dat wel makkelijker in die sweet spot te krijgen is (en daarmee ook meteen liever voor de banden is).quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog wat te vroeg in het seizoen, McLaren duidelijk de snelste maar daar achter ontloopt het elkaar nauwelijks. Zolang Verstappen de puntjes blijft pakken en morgen bijvoorbeeld Piastri wint wint ipv Norris, blijft het kampioenschap gewoon spannend.
Jep, alles zal afhangen van hoeveel vertrouwen Max heeft in RBR voor het clean sheet design van 2026.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat 2026 hele andere auto's gaan rijden....
een erg groot risico iddquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jep, alles zal afhangen van hoeveel vertrouwen Max heeft in RBR voor het clean sheet design van 2026.
Het alternatief is naar een team springen waar hij nul invloed op heeft gehad voor de 2026 regels. Dat is een flink risico.
Verwachtingen liggen dan ook anders en je kan weer gaan bouwen, maar goed dan had hij dit jaar al bij een ander team moeten rijden. Ik vind het echt jammer dat hij dat niet heeft gedaan.quote:
Schumacher nam ook ooit de gok om naar Ferrari te gaan en dat werd na enig geduld een van de meest succesvolle combi's ooit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
Verwachtingen liggen dan ook anders en je kan weer gaan bouwen, maar goed dan had hij dit jaar al bij een ander team moeten rijden. Ik vind het echt jammer dat hij dat niet heeft gedaan.
quote:Ondanks de problemen bij Red Bull, geeft hij wel aan bij het Oostenrijkse team te blijven. "Ik zal mijn contract uitzitten tot en met 2028. Daarna zien we wel wat er gebeurt. Het duurt nog lang tot dat moment", aldus Verstappen.
09-01-2025
Mww, ik geloof ook wel dat ie blijft hoor, maar er is altijd ruimte voor speculatiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Kunnen we eens stoppen met insinueren dat Max naar een ander team zou (moeten) gaan?
https://www.gpfans.com/nl(...)-daarna-zien-we-wel/
[..]
Te voorzichtig in bocht 1 en 3, te wijd in bocht 9, te voorzichtig in bocht 11 en onderstuur in de hairpin kost hem de 0,7s die hij miste ten opzichte van Verstappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris wel slechte dag gehad zeg. Jemig.
Om over Lawson maar niet te sprekendead last. Hoe dan. Echt wtf.
Zou tedje dit ook doen bij een ander?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted Kravitz: You didn’t pay off Checo for this, did you? The point was to replace Checo with a quicker driver. Is he (Lawson) just not a quicker driver?
Christian Horner: As I said, we’ll have a good look at it. Errr, we’ll do what we can tomorrow.
Fucking ouch... met gestrekt been.
En Horner weet het ook niet.
Sky: "How do you win this race tomorrow?"
Max: "If they all retire in front of me"
Sky: "We know you're better than that, you don't need them to retire!"
Max: "I do, we are not fast enough."
edit: Bono accidentally calling Kimi "Lewis" in qualifying
Volgens mij is het een hele relevante vraag eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou tedje dit ook doen bij een ander?
Of is dit ook ff lekker persoonlijk neten?
Bij andere teams zouden de vragen op een anders gesteld wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:
Mooie analyse maat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Te voorzichtig in bocht 1 en 3, te wijd in bocht 9, te voorzichtig in bocht 11 en onderstuur in de hairpin kost hem de 0,7s die hij miste ten opzichte van Verstappen.
Hulkenberg zou leuk zijn, Ricciardo ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen halve rookie
niet doenquote:
Persoonlijk neten, Ted kravitz loopt al sinds '21 rond met een behoorlijke chip on the shoulder rond.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef Nober het volgende:
Begonnen aan de kwali.
Brundle: Bij McLarens, Ferraris en Mercedes gaan de coureurs punten van elkaar afpakken en daar heeft Max geen last van met Lawson.![]()
Eigenlijk moeten die drie teams dus nu al een nummer 1 aanwijzen.
Te vroeg. RBR was in de begin jaren met Max ook het eerste gedeelte van het seizoen niet geweldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:47 schreef pmponer het volgende:
Tja, als Max wel zou zijn verkast dit jaar was het een stuk leuker geweest. We gaan nu een jaar naar de degradatie van RB kijken. (is mijn vermoedden)
Gelukkig zijn er nog een hoop andere dingen die ook kunnen boeien.
Heb je het idee dat hij nu sterk onder druk wordt gezet dan? Dat idee heb ik nu helemaal niet. Maar als je als 18e, 20e en 20e kwalificeert dan houd je het ook niet tegen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:47 schreef littlemindy het volgende:
Lijkt me duidelijk dat RBR uitermate slecht is in het creëren van vertrouwen bij de 2e coureur.
Kijk naar Gasly, Albon, etc.. allemaal jongens die het helemaal niet slecht doen in andere auto's, maar in hun jaar bij RBR compleet afgefikt werden.
Gaat nu bij Lawson ook weer gebeuren. Jongen wordt compleet onder druk gezet en gaat daar alleen maar meer fouten van maken.
Dat klopt, maar als de McLarens, Ferrari’s en Mercedessen wel punten van Verstappen afpakken heb je daar niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef Nober het volgende:
Begonnen aan de kwali.
Brundle: Bij McLarens, Ferraris en Mercedes gaan de coureurs punten van elkaar afpakken en daar heeft Max geen last van met Lawson.![]()
Eigenlijk moeten die drie teams dus nu al een nummer 1 aanwijzen.
Voorlopig kunnen we in dit prille seizoen zien dat Max zich keurig handhaaft tussen de 3 andere merken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als de McLarens, Ferrari’s en Mercedessen wel punten van Verstappen afpakken heb je daar niet zoveel aan.
RBR zal voor een serieuze kans wel iets moeten inlopen op de concurrentie ja. Andere teams staan natuurlijk ook niet stil. Maar RBR nu helemaal wegstrepen, daar geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:40 schreef Newone82 het volgende:
Ja, ik denk zeker dat Max kans heeft.
Op 1,5 tiende zitten op zo een lange track kwa kwalificatie is echt niet slecht.
Maar, Red Bull moet wel aan de bak en komende races de wagen beter maken. Anders is het een omgekeerd 2024 seizoen.
Max die het in het begin de kans op de titel 2025 weggooid. De Norris rol zeg maar begin 2024
Die waren prima in het door ontwikkelen van de auto en Mercedes was toen in het 2e deel van het jaar waarschijnlijk al wel bezig met het jaar ernaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Te vroeg. RBR was in de begin jaren met Max ook het eerste gedeelte van het seizoen niet geweldig.
Alleen de vraag is wie was het die toen de auto aan de gang kreeg in de 2de helft.
De uitdaging ligt 'm dan ook in driveability (sweet spot) tijdens de FP's vinden en bandenmanagement op zondag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:40 schreef Newone82 het volgende:
Ja, ik denk zeker dat Max kans heeft.
Op 1,5 tiende zitten op zo een lange track kwa kwalificatie is echt niet slecht.
Maar, Red Bull moet wel aan de bak en komende races de wagen beter maken. Anders is het een omgekeerd 2024 seizoen.
Max die het in het begin de kans op de titel 2025 weggooid. De Norris rol zeg maar begin 2024
Vond Checo dat toen ook al niet, en die was een stuk ervarener. Des te stommer dat ze dan een jonkie erin zetten denkende dat die het wel even gaat doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit zei Max over de kwalificatie van Liam: "Ik denk dat Liam Lawson harder gaat in de auto van Racing Bulls. Onze auto is extreem lastig."
https://x.com/ErikvHaren/status/1903376784084680824
Dat zegt genoeg lijkt me..
Zeker. En daarbij heb ik het idee dat de wagen nu nóg lastiger is. Ik kan me niet herinneren dat Max zich eerder op deze wijze heeft uitgelaten over de RBR.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond Checo dat toen ook al niet, en die was een stuk ervarener. Des te stommer dat ze dan een jonkie erin zetten denkende dat die het wel even gaat doen.
De Bulls halen gewoon Q3, prima auto. Mag Red Bull de auto van Lawson ombouwen naar een derde Bulls bolide met Red Bull livery?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit zei Max over de kwalificatie van Liam: "Ik denk dat Liam Lawson harder gaat in de auto van Racing Bulls. Onze auto is extreem lastig."
Nope.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
De Bulls halen gewoon Q3, prima auto. Mag Red Bull de auto van Lawson ombouwen naar een derde Bulls bolide met Red Bull livery?
Dat zegt hij alleen maar om zijn teamgenoot te beschermen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk. Daar staat Max ook énorm om bekend; zijn teamgenoten beschermen..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zegt hij alleen maar om zijn teamgenoot te beschermen.
Lawson kan er gewoon niet zo veel van.
Ik vind Max niet het type dat zijn teamgenoot laat vallen na 2 weekenden nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar staat Max ook énorm om bekend; zijn teamgenoten beschermen..
Hij spreekt zichzelf ook ietwat tegen door eerst te zeggen dat de balans goed is maar vervolgens is de auto onbestuurbaar. Behalve voor hemzelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De achterstand op Verstappen was anders niet groter dan die van Perez vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Perez kan er ook niet zo veel van.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De achterstand op Verstappen was anders niet groter dan die van Perez vorig jaar.
Je kunt zoveel vinden. Max laat zich normaliter in het geheel niet uit over zijn teamgenoten. Laat staan dat hij ze vededigt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Max niet het type dat zijn teamgenoot laat vallen na 2 weekenden nee.
Geen enkele teamgenoot naast Maxquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Perez kan er ook niet zo veel van.
Max is ook niet iemand die lult om het lullen. Als die zegt dat de auto lastig is dan is de auto gewoon lastig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Max niet het type dat zijn teamgenoot laat vallen na 2 weekenden nee.
Ze mogen de auto voor Lawson heel anders afstellen. Dan is ie misschien niet meer zo snel maar win je dat terug doordat hij makkelijker te handelen is en langer met de banden doet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
De Bulls halen gewoon Q3, prima auto. Mag Red Bull de auto van Lawson ombouwen naar een derde Bulls bolide met Red Bull livery?
Volgens sommigen hier is het sowieso al de 4e auto dus plek 7/8 met de gemiddelde coureur. Dus hij zal er dan niet perse slechter op wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze mogen de auto voor Lawson heel anders afstellen. Dan is ie misschien niet meer zo snel maar win je dat terug doordat hij makkelijker te handelen is en langer met de banden doet.
Voor Max heeft dat geen zin want die heeft niks aan 6e of 7e plaatsen.
Eerst de race van morgen maar eens afwachten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt wel een leuk seizoen denk ik
Kan het nog steeds een leuk seizoen wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst de race van morgen maar eens afwachten.
Als McLaren vanwege beter bandenmanagement weer wegrijdt bij het veld ...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan het nog steeds een leuk seizoen worden
Vraag is hoelang het dan duurt eer teams dat ingehaald hebben. Ik denk dat McLaren al veel ontwikkeld heeft nu en minder updates heeft gedurende de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als McLaren vanwege beter bandenmanagement weer wegrijdt bij het veld ...
Kan nog wel een ding zijn als de voorvleugel aangepast moet worden. Dat zou wel eens ten koste kunnen gaan van de balans en dus het goed houden van de banden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vraag is hoelang het dan duurt eer teams dat ingehaald hebben. Ik denk dat McLaren al veel ontwikkeld heeft nu en minder updates heeft gedurende de rest van het seizoen.
En dan crashen en nog meer plekken verliezen en geen punten scoren en schade oplopen en punten op je licentie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ff nog de sprint weer aan het kijken.
Blijft toch raar dat Max niet verdedigde tegen Piastri. Zat er door de bocht heen gewoon naast dus hij had gewoon de binnenkant dicht kunnen gooien.
Dat bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat richting de zomerstop.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan nog wel een ding zijn als de voorvleugel aangepast moet worden. Dat zou wel eens ten koste kunnen gaan van de balans en dus het goed houden van de banden.
Die voorbanden waren ook compleet dood toch. Dan is remmen ook al een groot risico.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan crashen en nog meer plekken verliezen en geen punten scoren en schade oplopen en punten op je licentie.
Vreemd inderdaad.
Ik zou het vooral jammer vinden dat hij niet mee kan doen in een jaar waarin 3 teams zo dicht bij elkaar liggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
We zijn al zo verwend dat we na 4 wereldtitels op rij geen genoegen meer nemen met alles minder dan een vijfde.
Ik ben opgegroeid met Jos, dan was je al blij als hij over een heel seizoen een paar punten sprokkelde.
Max moet 1 ding doen, consistent rijden.. Dan kan ie hem gewoon pakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik zou het vooral jammer vinden dat hij niet mee kan doen in een jaar waarin 3 teams zo dicht bij elkaar liggen.
Dit jaar winnen kon wel eens het meest waardevolle kampioenschap in jaren zijn.
In mijn beleving eindigen verdedigingen van Verstappen meestal niet in je genoemde gevolgenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan crashen en nog meer plekken verliezen en geen punten scoren en schade oplopen en punten op je licentie.
Vreemd inderdaad.
https://www.formule1.nl/n(...)en-wat-we-gaan-doen/quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je het idee dat hij nu sterk onder druk wordt gezet dan? Dat idee heb ik nu helemaal niet. Maar als je als 18e, 20e en 20e kwalificeert dan houd je het ook niet tegen natuurlijk.
Haha, ja, nu wel ja. Maar voor het seizoen had ik absoluut niet het idee dat hij extreem onder druk gezet werd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:48 schreef littlemindy het volgende:
[..]
https://www.formule1.nl/n(...)en-wat-we-gaan-doen/
Begrijp ik. Maar hij is ook altijd eerlijk en direct. Een vraag kan aan iedereen in de paddock gesteld worden maar bij Marko weet je dat wat hij zegt ook echt meent. De teambazen, adviseurs of belangrijke piefen zullen allemaal een diplomatiek en afgewogen antwoord geven wat niet tot weinig van elkaar verschilt. Ze doen het allemaal behalve Marko (en in mindere mate (de oude) Verstappen). Nu gaat Marko ook direct heel ver en is hij ook nog een hopeloos ouderwetse man die bijvoorbeeld emotionele mannen verschrikkelijk vindt, hij is wel enorm authentiek en duidelijk. Een speciaal karakterquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:50 schreef Questular het volgende:
Ik ben echt Helmut moe aan het worden.
Dat vond ik dan nog wel sterk naar voren komen in DtS. Of het nu ging om het gepoker om Sainz, de positie van Russell bij Mercedes of Pérez. Je zag heel duidelijk dat alle politiek correcte peesplaatjes (waar sommigen hier door het jaar heen veel waarde aan hechten: ‘Mercedes heeft zelf verklaard dat..’) allemaal lulkoek zijn. Ze zeggen het om het merk te verdedigen, de lieve vrede te bewaren of sympathiek over te komen, maar ze menen er geen zak van. Alleen Marko, Briatore en Verstappen zeggen wat ze echt vinden. Vettel en Alonso ook nog wel. Niet zo vreemd dat uitgerekend zo vaak weerstand oproepen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar hij is ook altijd eerlijk en direct. Een vraag kan aan iedereen in de paddock gesteld worden maar bij Marko weet je dat wat hij zegt ook echt meent. De teambazen, adviseurs of belangrijke piefen zullen allemaal een diplomatiek en afgewogen antwoord geven, iedereen behalve Marko (en in mindere mate (de oude) Verstappen)
Als dit structureel gebeurd dan moet je toch een conclusie trekken?quote:
Wat is er onzin aan dan?quote:
Helmut Marko is hoofdverantwoordelijk voor het coureursbeleid en het ontwikkelprogramma, en dat is één absolute shitshow de laatste jaren. Het is dat Max de hand boven zijn hoofd houdt, maar normaal gesproken was hij er al lang uitgetrapt, en terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar hij is ook altijd eerlijk en direct. Een vraag kan aan iedereen in de paddock gesteld worden maar bij Marko weet je dat wat hij zegt ook echt meent. De teambazen, adviseurs of belangrijke piefen zullen allemaal een diplomatiek en afgewogen antwoord geven wat niet tot weinig van elkaar verschilt. Ze doen het allemaal behalve Marko (en in mindere mate (de oude) Verstappen). Nu gaat Marko ook direct heel ver en is hij ook nog een hopeloos ouderwetse man die bijvoorbeeld emotionele mannen verschrikkelijk vindt, hij is wel enorm authentiek en duidelijk. Een speciaal karakter
Bovenstaande is mijn mening
Je hoeft niet te schreeuwen...quote:
Doe eens rustig.quote:
RTL Duitsland begint om 07:00 uur met de uitzending.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RTL Duitsland begint om 07:00 uur met de uitzending.
de start zelf is om 08:00 uur, Nederlandse tijd.
Gratis kan je kijken via RTL Duitsland. Dat kost je helemaal niets, heb je geen f1tv of viaplay voor nodig.
quote:RTL Duitsland F1 2025
RTL Duitsland zendt in 2025 de Grands Prix van China, Emilia-Romagna (Imola), Spanje, Canada, België, Nederland, en Las Vegas live uit. Van andere races zullen enkel de hoogtepunten te zien zijn, maar de races in Zandvoort en Spa-Francorchamps zijn dus gratis te bekijken via de Duitse televisie.
ziggo heeft deze zenderquote:F1-races gratis te zien bij RTL Deutschland in 2025
Race Datum
Grand Prix van China 23 maart
Grand Prix van Emilia-Romagna 18 mei
Grand Prix van Spanje 1 juni
Grand Prix van Canada 15 juni
Grand Prix van België 27 juli
Grand Prix van Nederland 31 augustus
Grand Prix van Las Vegas 23 november
F1-kwalificaties gratis te zien bij RTL Deutschland in 2025
Kwalificatie voor de... Datum
Grand Prix van Australië 15 maart
Grand Prix van China 22 maart
Grand Prix van Japan 5 april
Grand Prix van Emilia-Romagna 17 mei
Grand Prix van Monaco 24 mei
Grand Prix van Spanje 31 mei
Grand Prix van België 26 juli
Grand Prix van Hongarije 2 augustus
Grand Prix van Nederland 30 augustus
Grand Prix van Singapore 4 oktober
Grand Prix van Las Vegas 22 november
en in het geval van een sprintweekend mis je ook nog eens de sprintquali en sprintrace.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt
maar dat is niet altijd zo
ik heb vanmorgen gekeken op rtl, en die zeiden volgens mij dat ze maar 11 races ofzo live zouden gaan ofzo
volgens mij wel elke kwalificatie, het was een beetje onduidelijk
Sow dit zijn nog eens antwoordquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RTL Duitsland begint om 07:00 uur met de uitzending.
de start zelf is om 08:00 uur, Nederlandse tijd.
Gratis kan je kijken via RTL Duitsland. Dat kost je helemaal niets, heb je geen f1tv of viaplay voor nodig.
zie mijn vorige post 132quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
en in het geval van een sprintweekend mis je ook nog eens de sprintquali en sprintrace.
ze zenden alleen de hoofdrace en kwalificatie uit.
zelf dacht ik dat ze dit jaar slechts 7 races uitzenden, in samenwerking met SkyF1
8 uur maat. Zie je dan.quote:
Zijn banden warenop, te groot risico. Slim juist, hij speelt de weg van de lange adem: Consistent podium blijven eindigen terwijl de concurrentie punten van elkaar afsnoept.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In mijn beleving eindigen verdedigingen van Verstappen meestal niet in je genoemde gevolgen
O dat is dan wel weer mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
en in het geval van een sprintweekend mis je ook nog eens de sprintquali en sprintrace.
Interessant wel.quote:
Maar wie gaat die bij RBR goed in elkaar zetten? Ze kunnen nu al niet eens een grote voorsprong behouden. En veel van hun top-ontwerpers zijn weg.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat 2026 hele andere auto's gaan rijden....
Dit dus. Pierre Wache is gewoon geen Newey of Wheatly. Dat vertrek van die twee heeft goed pijn gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wie gaat die bij RBR goed in elkaar zetten? Ze kunnen nu al niet eens een grote voorsprong behouden. En veel van hun top-ontwerpers zijn weg.
Vergeet Rob Marshall niet, die naar McLaren gegaan is. Die doet ook pijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Pierre Wache is gewoon geen Newey of Wheatly. Dat vertrek van die twee heeft goed pijn gedaan.
Wheatley is geen engineer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Pierre Wache is gewoon geen Newey of Wheatly. Dat vertrek van die twee heeft goed pijn gedaan.
Dat weet ik ook wel, maar dat was wel een key speler in de boel bij elkaar houden. Je kan een team vol talent hebben, als er niemand bij is die de boel in de juiste richting aanstuurt komt er niks uit. Dan word het een chaos met allemaal verschillende concepten.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Wie gaat de race live kijken om 8.00 uur?
Ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Wijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Ja, precies.ik kan uitslapen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kan beter vragen wie niet kijkt. Voor de meeste is het een goed tijdstip
Ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies.ik kan uitslapen.
Ja denk het wel, misschien een kwartiertje later, ga geen wekker zetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Ik ga ook gewoon de gok nemen. Ging vandaag ook goedquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk het wel, misschien een kwartiertje later, ga geen wekker zetten.
En dan hopen op een SC zodat ik kan doorspoelen en weer live ben
Ook alleen maar omdat jij weigert sprints te kijken, anders was jij er echt niet om 4 uur uit geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon de gok nemen. Ging vandaag ook goed
Klopt, ik zet de wekker nooit en te nimmer als ik een wedstrijd moet spelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij weigert sprints te kijken, anders was jij er echt niet om 4 uur uit geweest
Owh? En Japan dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:33 schreef Rnie het volgende:
Dit is voorlopig de laatste die zo vroeg is. Blijf het gewoon ruk vinden die ochtendraces.
Gewoon om 8 uur kijken?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Als iemand een betere oplossing heeft graag!
Sky is best te pruimen toch.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik moet live kijken om gp radio te kunnen streamen of pas na 13:00. Maar das gedoe, maar ik trek die twee van viaplay echt niet.
Die staan altijd zo aan zo druk, ik ontspan beter bij Olaf en Jack. Al zat er vanmorgen ene Koen hysterisch te doen.quote:
Olav's willekeurige kreten in de eerste ronde(n) mis ik ook niet inderdaad. "POEPstart!!!"quote:Op zondag 23 maart 2025 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die staan altijd zo aan zo druk, ik ontspan beter bij Olaf en Jack. Al zat er vanmorgen ene Koen hysterisch te doen.![]()
Ze missen veel maar lekker relaxed, ik kijk al meer als 10 jaar en geen enkele wedstrijd gemist.
Alleen al het aftellen van de klok net voor de race, bij Viaplay lullen ze er altijd nog ff hun hersenscheten doorheen.![]()
Ik ben meer van iedereen klaar? Racen maar en vooral niet door de start, eerste bocht en tweede bocht heen lullen. Eigenlijk tot ronde vijf.
Poepstart was wel tot een begrip verworden in die jaren.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav's willekeurige kreten in de eerste ronde(n) mis ik ook niet inderdaad. "POEPstart!!!"
Ik vind dat nog prettiger als een analyse over de banden en nog meer offstart gelul van Viaplay, tijdens het startmoment.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav's willekeurige kreten in de eerste ronde(n) mis ik ook niet inderdaad. "POEPstart!!!"
Ik ben wel heel blij voor je, dat Lewis het vandaag weer gevonden had.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Poepstart was wel tot een begrip verworden in die jaren.
Teringdroge opmerking op zich wel.
Kijk dit is nou wat ik noem sympathiekquote:Op zondag 23 maart 2025 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben wel heel blij voor je, dat Lewis het vandaag weer gevonden had.![]()
Leclerc was nergens dus erg lekker voor rookie Ferrari!
nog ff wachtenquote:
Veel plezierquote:Op zondag 23 maart 2025 07:05 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen! Ik ga zo naar m'n beste vriendin, gezellig.
Vaste prik bij een ochtendrace als ik de kinderen niet heb. Dan neem ik ontbijt mee en zulks. Altijd gezellig.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
ik ben hier voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
spoiler maar weg hoorquote:
Ik ben ook blij als ie minimaal zijn plaats behoudquote:Op zondag 23 maart 2025 07:24 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Ga uit van P4 voor Max. Alles daarboven is alleen maar meegenomen,
Dit is F1.quote:
Zet de vleugels maar open danquote:Op zondag 23 maart 2025 07:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is F1.
Hier zijn het vleugels, geen spoilers.
Zeker bij Red Bull.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is F1.
Hier zijn het vleugels, geen spoilers.
ZDF.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Als iemand een betere oplossing heeft graag!
Bibi und Tinaquote:
Ik kijk op de Zwitser, mooi ingetogen, rapportage begint gewoon 20 minuutjes voor de race, en tijdens de race gewoon info en niet hele tijd dom gezwets.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik moet live kijken om gp radio te kunnen streamen of pas na 13:00. Maar das gedoe, maar ik trek die twee van viaplay echt niet.
Notedquote:Op zondag 23 maart 2025 07:49 schreef Nattekat het volgende:
Volgende keer zet ik de wekker gewoon, geeft extra rust
kadoquote:
buckle upquote:
Alle teamgenoten waren toch achter elkaar? Behalve bij RBR.quote:
quote:
Hij had volgens mij wel het kortste segmentje van allemaal, of één van de allerkortste in ieder geval.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:56 schreef wdn het volgende:
Lawson mogen ze in de leader wel als eerste tonen
er stond: geluid via GP radioquote:
quote:
Is op volgorde van het constructeurskampioenschap met Verstappen als wereldkampioen als laatste.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:56 schreef wdn het volgende:
Lawson mogen ze in de leader wel als eerste tonen
Correct!quote:Op zondag 23 maart 2025 07:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is op volgorde van het constructeurskampioenschap met Verstappen als wereldkampioen als laatste.
Neuh.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:58 schreef Faraday01 het volgende:
Krijgen we nog wat regen of zit dat er niet in?
Kaas met stroop, deze man weet wat lekker is.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:58 schreef Sabata het volgende:
Mogguh, koffie erbij, broodje kaas met stroop. #F1 ontbijt
Hoi jijquote:
Zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 23 maart 2025 07:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus de McLarens rijden iedereen op een halve minuut+ ?
Hoe lang de batterij van de tablet volhoudt. Oplader niet in de buurtquote:
das niet handigquote:Op zondag 23 maart 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe lang de batterij van de tablet volhoudt. Oplader niet in de buurt
Vandaag niet, moet straks nog met de auto weg. Dus dat is een no go.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe lang de batterij van de tablet volhoudt. Oplader niet in de buurt
Eindelijk weer een normale beker.quote:
Het zal in elk geval niet slechter gaan!quote:Op zondag 23 maart 2025 08:01 schreef Blissenobiarella het volgende:
Fingers crossed... Hoop dat het iets beter gaat met Liam vandaagHup hup!
Slechter dan laatste kan niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:01 schreef Blissenobiarella het volgende:
Skattiequote:
Vorige week was ook dikke prima.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eindelijk weer een normale beker.
Uitvallen.quote:
ik was er al hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Beter?quote:Op zondag 23 maart 2025 08:01 schreef Blissenobiarella het volgende:
maar wel goed voor zijn vertrouwenquote:Op zondag 23 maart 2025 08:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter?
Ja hij zal heus beter dan P20 eindigen. 14 of zo. Heb je nog steeds niks aan.
Don't jinx it!quote:
Start vanuit de pitstraatquote:Op zondag 23 maart 2025 08:01 schreef Blissenobiarella het volgende:
En jij denkt dat Liam dat bij Max gaat doen?quote:Op zondag 23 maart 2025 08:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
[..]
Don't jinx it!We hebben nog geen DSQ gezien, tenslotte!
(Of gelapped worden door Max en dan een Oconnetje doen per ongeluk... Of, of, of...)
Heerlijkquote:
Niet expres!quote:Op zondag 23 maart 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat Liam dat bij Max gaat doen?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |