teletekstsupporterquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Max netjes P3 las ik.
Stig!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Max netjes P3 las ik.
en ditquote:
Nee, Racingnewsquote:
UserName!quote:
Ik schud al maar ze slaapt heel vastquote:
Maar terugkijken zonder uitslag te weten is net zo makkelijk toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:04 schreef Symphonic het volgende:
Voor het eerst in jaren een race gemist![]()
Maar een dag voor de boeg van 21 uur trek ik echt niet meer..
Hup Sainz
Jawel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:06 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom is er geen Nederlands commentaar?
Hier gewoon Nederlands.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoor Melroy en Nelson toch echt geen Engels praten hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:06 schreef HiDiHo het volgende:
Katquote:
O thxquote:
Om jou te pesten!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
O thx
Raar dat ie bij mij opeens zomaar op Engels stond..
Skattiequote:
quote:
Ik begon je bijna te missen!quote:
of om hem te leren dat er meer is dan die tweequote:
Mag wel wat harder.quote:
das expresquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:13 schreef HiDiHo het volgende:
Er is iets mis met de F1TV app voor Android hoor...ga ik eruit en start opnieuw de stream staat ie weer terug Op Engels...
Viaplay nemenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:13 schreef HiDiHo het volgende:
Er is iets mis met de F1TV app voor Android hoor...ga ik eruit en start opnieuw de stream staat ie weer terug Op Engels...
Nee?quote:
Jij durft.quote:
Die fikt gewoon zijn banden eraf in de bochtenquote:
Sainz ookquote:
Niet slim.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die fikt gewoon zijn banden eraf in de bochten
Ik heb liever een oplossing ipv het probleem erger makenquote:
Was een gebruikte set.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die fikt gewoon zijn banden eraf in de bochten
Is niet meer nodigquote:
Fire Dragon!quote:
och, och, och..... je zou hem maar zijn en dan moeten vertellen dat je met dezelde auto die als eerste kwalificeert, laatste bent.quote:
De Red Bull is niet de snelste autoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
och, och, och..... je zou hem maar zijn en dan moeten vertellen dat je met dezelde auto die als eerste kwalificeert, laatste bent.
Liam "Meedoen is belangrijker dan winnen" Lawsonquote:
Hij is wel het snelste klaar. telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Lawson
Heeft die gast wel een rijbewijs eigenlijk?
Dat zou me niet eens verbazen...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:24 schreef Zorro het volgende:
Of de auto is nog veel slechter dan we denken.
Des te knapper wat Max eruit haalt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:24 schreef Zorro het volgende:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:24 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Breaking news: "Max verstappen gepromoveerd naar Racing Bulls"
Foeiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:26 schreef Monolith het volgende:
Oeps, zat de sprint terug te kijken en realiseerde me niet dat de Q al was begonnen. Ook goeiemorgen.
En de F1 Academy hadden zojuist de eerste race gereden, terwijl de voorbeschouwing begint van de kwali.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:26 schreef Monolith het volgende:
Oeps, zat de sprint terug te kijken en realiseerde me niet dat de Q al was begonnen. Ook goeiemorgen.
De Racing Bulls zijn sneller, inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Red Bull is niet de snelste auto
Die zal ongetwijfeld makkelijker te rijden zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Racing Bulls lijkt de betere auto
Moet Red Bull daar even gaan kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Racing Bulls lijkt de betere auto. Betere wegligging ook.
Maar is dat in de race ook zoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Racing Bulls lijkt de betere auto. Betere wegligging ook.
Gaan we zien.quote:
Max "Reaper" Verstappen.quote:
Is niet zo maar opgelost.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe kan het dat RB nog steeds zo onbestuurbaar is na een jaar?
Lekker manquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat was Laura Muller, de wacht-even-mevrouw bij Haas.
Eerste vrouwelijke engineerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat was Laura Muller, de wacht-even-mevrouw bij Haas.
Ik dacht dat Max in een interview had gezegd dat het niet zozeer de balans was nu, itt vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:35 schreef HiDiHo het volgende:
Alstublieft nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haal Sergio Perez maar weer terug.
Max verbloemt veel en dat is het probleemquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:35 schreef HiDiHo het volgende:
Japan zou volgens Marko de ommekeer moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Max in een interview had gezegd dat het niet zozeer de balans was nu, itt vorig jaar.
George wil het zoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Strak in de houding bij Mercedes
Vroeger had Lotus Jim Clark, Jochen Rindt en Ronnie Peterson die de pannen van het dak konden rijden in een slechte of zelfs gevaarlijke auto waar de rest geen fluit mee aan wist te vangen. Clark en Rindt werden er WK mee, Peterson won meerdere races. Helaas was het een duidelijk statement aan de gevaren in de sport dat ze ook alle drie in een Lotus zijn overleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max verbloemt veel en dat is het probleem
Mogelijk, maar Max heeft natuurlijk heel veel input over wat er niet correct is. Verder heb je ook nog allerlei simcourreurs die input leveren. Kan toch eigenlijk niet zo zijn dat het met zo'n groot team dat het zo lang duurt om " het probleem" op te lossenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max verbloemt veel en dat is het probleem
Laten we dat hopenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Japan zou volgens Marko de ommekeer moeten zijn.
iig iemand met ervaring, ik weet niet of hij nog in de cockpit past.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we niet beter Jos langs Max zetten?
Wauwquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef ZaZoe het volgende:
Die past niet in de wagen..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef ZaZoe het volgende:
De snelste auto is niet altijd de makkelijkst te besturen autoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mogelijk, maar Max heeft natuurlijk heel veel input over wat er niet correct is. Verder heb je ook nog allerlei simcourreurs die input leveren. Kan toch eigenlijk niet zo zijn dat het met zo'n groot team dat het zo lang duurt om " het probleem" op te lossen
The kid is going places.quote:
Die hebben in ieder geval best een lekker karretje.quote:
Als ie niet weer een foutje maaktquote:
Enige probleem is dat Vettel helemaal niet van grillige auto's houdt, in zijn topjaren wilde hij altijd veel stabiliteit aan de achterkant.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vettel maar weer in de RedBull.
Die is jonger dan Hamilton en Alonso, dus kan nog makkelijk.
Die kan ook mooi helpen met de doorontwikkeling van de auto van volgend jaar.
Was vorig jaar ook vaker zo volgens mijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Best bijzonder dat tussen p2 en p15 slechts 0,700 zit.
Jos heeft ook nog wat tegoed van Walkinshaw.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef ZaZoe het volgende:
De aanscherping van de regels lijkt qua 1 lap performance nog weinig effect te hebbenquote:
Tsja, dat gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jos heeft ook nog wat tegoed van Walkinshaw.
Domme vraag, in principe hebben alle teams toch dezelfde middelen nu met zo'n budgetcap?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mogelijk, maar Max heeft natuurlijk heel veel input over wat er niet correct is. Verder heb je ook nog allerlei simcourreurs die input leveren. Kan toch eigenlijk niet zo zijn dat het met zo'n groot team dat het zo lang duurt om " het probleem" op te lossen
Of die helm zit te strakquote:
Die voor de voorvleugels vanaf Spanje verwacht ik meer van.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:45 schreef franklop het volgende:
[..]
De aanscherping van de regels lijkt qua 1 lap performance nog weinig effect te hebben
eequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Domme vraag, in principe hebben alle teams toch dezelfde middelen nu met zo'n budgetcap?
Vroeg me bv net af, zo'n Kick Sauber/ Haas kan toch niet jaren meer meegaan met zulke prestaties
Allard moet weer de Dakar gaan doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:49 schreef Monolith het volgende:
Een rookie moet gelijk net zo snel zijn als Verstappen want Hadjar laat ook zien dat hij net zo snel is als Tsunoda. Goed verhaal van Allard weer.
Ik hoorde bermbrandjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op de achtergrond zie je de Tesla Shanghai fabriek affikken.
O jammerquote:
Zit wel meer in maar die McLarens lopen erg hard.quote:
Hij zal er misschien nog 0.1 af kunnen snoepen , heeeel misschienquote:
Ja daar verbaas ik mij nog steeds overquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit wel meer in maar die McLarens lopen erg hard.
Ik denk dat naarmate het seizoen vordert dit steeds kleiner wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik mij nog steeds over
Merc motorsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik mij nog steeds over
Dit denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zal er misschien nog 0.1 af kunnen snoepen , heeeel misschien
Duitse kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Merc motors
Wat doen ze daar zo anders dat ze zoveel sneller zijn
Die hebben ze er bij Merc zelf dan niet in gegooid ?quote:
Zijn ze vergetenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze er bij Merc zelf dan niet in gegooid ?
Iets illegaalsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Merc motors
Wat doen ze daar zo anders dat ze zoveel sneller zijn
Unsafe release.quote:
En dan commentaar gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als nu pas wakker worden.
Monteurs mogen niet in de fastlane staanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:59 schreef Droopie het volgende:
Als ze die monteurs verplichten om op de baan te staan om iemand de baan op te sturen zijn die unsafe releases zo voorbij.
Lol jij met 0.1quote:
bijnaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren pole, Max 2e rij denk ik.
*zet streep door Verstappen*quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:02 schreef StephanL het volgende:
Het zal toch weer om de bandjes gaan morgen
Dat is het plan juistquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Monteurs mogen niet in de fastlane staan
hij de Ferrari’s achter zich houdt is het een wonderquote:
Goed in ieder geval dat McL geen front row lock out heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:03 schreef franklop het volgende:
Heel eerlijk, alleen maar goed ook voor bijv verstappen. Als Russell in race ook Norris kan verslaan.
Immers moet McLaren nu een gat gaan slaan
Ja dit ja.quote:
Waarom zou je Hadjar degraderen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
maar straks dus een rijderswissel Had met Law?
Zou Max wel een betere positie hebben gegeven aan de goede kant.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goed in ieder geval dat McL geen front row lock out heeft
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schud al maar ze slaapt heel vast
Ik heb er niet veel vertrouwen inquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
Als
[..]
hij de Ferrari’s achter zich houdt is het een wonder
We zijn straks op het punt dat Hadjar en Tsunoda gewoon nee tegen Helmut/ Red Bull zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
As ifquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
We zijn straks op het punt dat Hadjar en Tsunoda gewoon nee tegen Helmut/ Red Bull zeggen.
Gaan het wel zien.quote:
Yes Sir. Tevens meer zenuwen en gedoe bij de start is altijd meer kans op ellende en dat is ook goed voor ons aller Max.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:03 schreef franklop het volgende:
Heel eerlijk, alleen maar goed ook voor bijv verstappen. Als Russell in race ook Norris kan verslaan.
Het is wel zo dat Russell vaak in de race een langzame eerste stint heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:03 schreef franklop het volgende:
Het is allemaal nog vers, maar als je kijkt hoeveel shit er altijd gesproken wordt over Hamilton, dan doet hij het nu niet onaardigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
Maaruh
Wordt leclerc nu ook een beetje weggereden door Ham ?
Zou het de reden zijn van Helmut dat Tsunoda niet mag rijden bij Red Bull omdat heel de tijd zou vloeken dat "the f*cking car undriveable" is.quote:
Ze zijn veel te bang dat TSU in een boze bui iemand eraf jakkertquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou het de reden zijn van Helmut dat Tsunoda niet mag rijden bij Red Bull omdat heel de tijd zou vloeken dat "the f*cking car undriveable" is.
En dan hetzelfde effect zienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
Het heeft vooral met de test op silverstone te maken volgen Ernest, Yuki geeft minder input en was langzamer in de " shootout " Verder schijnt Horney het ook niet zo op hem te hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou het de reden zijn van Helmut dat Tsunoda niet mag rijden bij Red Bull omdat heel de tijd zou vloeken dat "the f*cking car undriveable" is.
Horney moet even dimmen, want er zijn slechts 2 mensen die deze auto een goede auto vinden, dat zijn Horney zelf en 1 iemand hier op Fok!.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het heeft vooral met de test op silverstone te maken volgen Ernest, Yuki geeft minder input en was langzamer in de " shootout " Verder schijnt Horney het ook niet zo op hem te hebben.
Mjah, dat je niet gelijk top 5 rijd dat kan, maar laatste.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Horney moet even dimmen, want er zijn slechts 2 mensen die deze auto een goede auto vinden, dat zijn Horney zelf en 1 iemand hier op Fok!.
Deze prestatie neem ik Lawson totaal niet kwalijk, zelfs beetje sneu voor hem.
En dan Hadjar opbranden. Als ze zouden veranderen neem ik aan dat ze Bottas invliegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
Ik vrees dat het hem niet gaat worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah, dat je niet gelijk top 5 rijd dat kan, maar laatste.....
Wat een onzin is dat nou weer, of de auto goed of slecht is doet er niet toe, je hoort gewoon binnen een bepaalde tijd van je teammaat te staan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Horney moet even dimmen, want er zijn slechts 2 mensen die deze auto een goede auto vinden, dat zijn Horney zelf en 1 iemand hier op Fok!.
Deze prestatie neem ik Lawson totaal niet kwalijk, zelfs beetje sneu voor hem.
Dat is nog niemand gelukt in de RBR tegen Verstappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat nou weer, of de auto goed of slecht is doet er niet toe, je hoort gewoon binnen een bepaalde tijd van je teammaat te staan.
Ik weet ook wel dat Verstappen eruit haalt wat anderen niet kunnen, maar dit verschil is wel te groot.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is nog niemand gelukt in de RBR tegen Verstappen.
Nee maar kijk hoe dicht bijvoorbeeld Antonelli al op Russell zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is nog niemand gelukt in de RBR tegen Verstappen.
Ik verwacht niet dat een Hadjar of Tsunoda veel dichterbij zullen zitten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Verstappen eruit haalt wat anderen niet kunnen, maar dit verschil is wel te groot.
Andere auto, andere filosofiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee maar kijk hoe dicht bijvoorbeeld Antonelli al op Russell zit.
ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat een Hadjar of Tsunoda veel dichterbij zullen zitten.
Dat is een heel andere wagen. Als ik Verstappen nu op Viaplay hoor over hoe moeilijk het zelfs voor hem is...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat nou weer, of de auto goed of slecht is doet er niet toe, je hoort gewoon binnen een bepaalde tijd van je teammaat te staan.
Die mening vind ik helemaal goed, alleen met zoveel coureurs die door het ijs zakken bij RBR als 2e coureur twijfel ik nu meer aan het ijs dan aan de coureur.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ligt aan beide, maar waarom in godsnaam een middelmatig getalenteerde semi-rookie in die tweede RB zetten?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Die mening vind ik helemaal goed, alleen met zoveel coureurs die door het ijs zakken bij RBR als 2e coureur twijfel ik nu meer aan het ijs dan aan de coureur.
zo erg is Hadjar nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ligt aan beide, maar waarom in godsnaam een middelmatig getalenteerde semi-rookie in die tweede RB zetten?
Omdat hij niet middelmatig getalenteerd isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ligt aan beide, maar waarom in godsnaam een middelmatig getalenteerde semi-rookie in die tweede RB zetten?
Natuurlijk is het een moeilijke auto, maar setup kan je ook wel wat mee, misschien wat de richting op van hoe kan ik sneller zijn ipv hoe kan ik m'n rijstijl aan die van Verstappen aanpassen, al staat de druk er voor Lawson nu al meteen weer vol op.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Die mening vind ik helemaal goed, alleen met zoveel coureurs die door het ijs zakken bij RBR als 2e coureur twijfel ik nu meer aan het ijs dan aan de coureur.
Lawson, dat is geen grootheid. Ook geen non-talent maar wel iemand die het nodig heeft om een beetje comfortabel F1 in te kunnen groeien anders wordt zijn carriere al snel de kop ingedrukt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo erg is Hadjar niet
of bedoel je RBR?
en zelfs klopt het nie over Lawson
Er is waarschijnlijk geen andere setup die werkt. Anders had Perez die echt wel gevonden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een moeilijke auto, maar setup kan je ook wel wat mee, misschien wat de richting op van hoe kan ik sneller zijn ipv hoe kan ik m'n rijstijl aan die van Verstappen aanpassen, al staat de druk er voor Lawson nu al meteen weer vol op.
dat heeft iedereen nodig. Daarom zei ik al, Max en Perez dit jaar nog in RBR gehouden en Lawson en Yuki in RBquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson, dat is geen grootheid. Ook geen non-talent maar wel iemand die het nodig heeft om een beetje comfortabel F1 in te kunnen groeien anders wordt zijn carriere al snel de kop ingedrukt.
Hadjar heb ik nergens genoemd, maar ook dat is geen potentiele topcoureur.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft iedereen nodig. Daarom zei ik al, Max en Perez dit jaar nog in RBR gehouden en Lawson en Yuki in RB
Maar zeggen dat de rookie in RB slecht is.. Nee, Hadjar doet het prima
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hadjar heb ik nergens genoemd, maar ook dat is geen potentiele topcoureur.
RB is geen RBRquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als zelfs Max zegt dat er totaal geen balans in zit, vraag ik me af of er een betere setup te vinden is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een moeilijke auto, maar setup kan je ook wel wat mee, misschien wat de richting op van hoe kan ik sneller zijn ipv hoe kan ik m'n rijstijl aan die van Verstappen aanpassen, al staat de druk er voor Lawson nu al meteen weer vol op.
Bijna 4 tienden is ook niet geweldig tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor een 18 jarige rookie op een van de drie beste qualifiers van de grid die een van zijn beste rondes ooit rijdt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:34 schreef Rambow het volgende:
[..]
Bijna 4 tienden is ook niet geweldig toch
jij denkt dat een wissel nu dat niet zal doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk Lawson wisselen met Tsunoda, langer wachten en de kans is groot dat je Lawson echt helemaal kapotmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |