Dat is nog niemand gelukt in de RBR tegen Verstappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat nou weer, of de auto goed of slecht is doet er niet toe, je hoort gewoon binnen een bepaalde tijd van je teammaat te staan.
Ik weet ook wel dat Verstappen eruit haalt wat anderen niet kunnen, maar dit verschil is wel te groot.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is nog niemand gelukt in de RBR tegen Verstappen.
Nee maar kijk hoe dicht bijvoorbeeld Antonelli al op Russell zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is nog niemand gelukt in de RBR tegen Verstappen.
Ik verwacht niet dat een Hadjar of Tsunoda veel dichterbij zullen zitten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Verstappen eruit haalt wat anderen niet kunnen, maar dit verschil is wel te groot.
Andere auto, andere filosofiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee maar kijk hoe dicht bijvoorbeeld Antonelli al op Russell zit.
ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat een Hadjar of Tsunoda veel dichterbij zullen zitten.
Dat is een heel andere wagen. Als ik Verstappen nu op Viaplay hoor over hoe moeilijk het zelfs voor hem is...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat nou weer, of de auto goed of slecht is doet er niet toe, je hoort gewoon binnen een bepaalde tijd van je teammaat te staan.
Die mening vind ik helemaal goed, alleen met zoveel coureurs die door het ijs zakken bij RBR als 2e coureur twijfel ik nu meer aan het ijs dan aan de coureur.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ligt aan beide, maar waarom in godsnaam een middelmatig getalenteerde semi-rookie in die tweede RB zetten?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Die mening vind ik helemaal goed, alleen met zoveel coureurs die door het ijs zakken bij RBR als 2e coureur twijfel ik nu meer aan het ijs dan aan de coureur.
zo erg is Hadjar nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ligt aan beide, maar waarom in godsnaam een middelmatig getalenteerde semi-rookie in die tweede RB zetten?
Omdat hij niet middelmatig getalenteerd isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ligt aan beide, maar waarom in godsnaam een middelmatig getalenteerde semi-rookie in die tweede RB zetten?
Natuurlijk is het een moeilijke auto, maar setup kan je ook wel wat mee, misschien wat de richting op van hoe kan ik sneller zijn ipv hoe kan ik m'n rijstijl aan die van Verstappen aanpassen, al staat de druk er voor Lawson nu al meteen weer vol op.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Die mening vind ik helemaal goed, alleen met zoveel coureurs die door het ijs zakken bij RBR als 2e coureur twijfel ik nu meer aan het ijs dan aan de coureur.
Lawson, dat is geen grootheid. Ook geen non-talent maar wel iemand die het nodig heeft om een beetje comfortabel F1 in te kunnen groeien anders wordt zijn carriere al snel de kop ingedrukt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo erg is Hadjar niet
of bedoel je RBR?
en zelfs klopt het nie over Lawson
Er is waarschijnlijk geen andere setup die werkt. Anders had Perez die echt wel gevonden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een moeilijke auto, maar setup kan je ook wel wat mee, misschien wat de richting op van hoe kan ik sneller zijn ipv hoe kan ik m'n rijstijl aan die van Verstappen aanpassen, al staat de druk er voor Lawson nu al meteen weer vol op.
dat heeft iedereen nodig. Daarom zei ik al, Max en Perez dit jaar nog in RBR gehouden en Lawson en Yuki in RBquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson, dat is geen grootheid. Ook geen non-talent maar wel iemand die het nodig heeft om een beetje comfortabel F1 in te kunnen groeien anders wordt zijn carriere al snel de kop ingedrukt.
Hadjar heb ik nergens genoemd, maar ook dat is geen potentiele topcoureur.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft iedereen nodig. Daarom zei ik al, Max en Perez dit jaar nog in RBR gehouden en Lawson en Yuki in RB
Maar zeggen dat de rookie in RB slecht is.. Nee, Hadjar doet het prima
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hadjar heb ik nergens genoemd, maar ook dat is geen potentiele topcoureur.
RB is geen RBRquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als zelfs Max zegt dat er totaal geen balans in zit, vraag ik me af of er een betere setup te vinden is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een moeilijke auto, maar setup kan je ook wel wat mee, misschien wat de richting op van hoe kan ik sneller zijn ipv hoe kan ik m'n rijstijl aan die van Verstappen aanpassen, al staat de druk er voor Lawson nu al meteen weer vol op.
Bijna 4 tienden is ook niet geweldig tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor een 18 jarige rookie op een van de drie beste qualifiers van de grid die een van zijn beste rondes ooit rijdt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:34 schreef Rambow het volgende:
[..]
Bijna 4 tienden is ook niet geweldig toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |