Jos heeft ook nog wat tegoed van Walkinshaw.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we niet beter Jos langs Max zetten?
De aanscherping van de regels lijkt qua 1 lap performance nog weinig effect te hebbenquote:
Tsja, dat gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jos heeft ook nog wat tegoed van Walkinshaw.
Domme vraag, in principe hebben alle teams toch dezelfde middelen nu met zo'n budgetcap?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mogelijk, maar Max heeft natuurlijk heel veel input over wat er niet correct is. Verder heb je ook nog allerlei simcourreurs die input leveren. Kan toch eigenlijk niet zo zijn dat het met zo'n groot team dat het zo lang duurt om " het probleem" op te lossen
Of die helm zit te strakquote:
Die voor de voorvleugels vanaf Spanje verwacht ik meer van.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:45 schreef franklop het volgende:
[..]
De aanscherping van de regels lijkt qua 1 lap performance nog weinig effect te hebben
eequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Domme vraag, in principe hebben alle teams toch dezelfde middelen nu met zo'n budgetcap?
Vroeg me bv net af, zo'n Kick Sauber/ Haas kan toch niet jaren meer meegaan met zulke prestaties
Allard moet weer de Dakar gaan doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:49 schreef Monolith het volgende:
Een rookie moet gelijk net zo snel zijn als Verstappen want Hadjar laat ook zien dat hij net zo snel is als Tsunoda. Goed verhaal van Allard weer.
Ik hoorde bermbrandjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op de achtergrond zie je de Tesla Shanghai fabriek affikken.
O jammerquote:
I saw what you did therequote:
Zit wel meer in maar die McLarens lopen erg hard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |