Hulkenberg zou leuk zijn, Ricciardo ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je al Lawson eruit wil halen
dan moet je iemand erin zetten met ervaring
geen halve rookie
niet doenquote:
Persoonlijk neten, Ted kravitz loopt al sinds '21 rond met een behoorlijke chip on the shoulder rond.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou tedje dit ook doen bij een ander?
Of is dit ook ff lekker persoonlijk neten?
Zo kijk ik er ook naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef Nober het volgende:
Begonnen aan de kwali.
Brundle: Bij McLarens, Ferraris en Mercedes gaan de coureurs punten van elkaar afpakken en daar heeft Max geen last van met Lawson.![]()
Eigenlijk moeten die drie teams dus nu al een nummer 1 aanwijzen.
Te vroeg. RBR was in de begin jaren met Max ook het eerste gedeelte van het seizoen niet geweldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:47 schreef pmponer het volgende:
Tja, als Max wel zou zijn verkast dit jaar was het een stuk leuker geweest. We gaan nu een jaar naar de degradatie van RB kijken. (is mijn vermoedden)
Gelukkig zijn er nog een hoop andere dingen die ook kunnen boeien.
Heb je het idee dat hij nu sterk onder druk wordt gezet dan? Dat idee heb ik nu helemaal niet. Maar als je als 18e, 20e en 20e kwalificeert dan houd je het ook niet tegen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:47 schreef littlemindy het volgende:
Lijkt me duidelijk dat RBR uitermate slecht is in het creëren van vertrouwen bij de 2e coureur.
Kijk naar Gasly, Albon, etc.. allemaal jongens die het helemaal niet slecht doen in andere auto's, maar in hun jaar bij RBR compleet afgefikt werden.
Gaat nu bij Lawson ook weer gebeuren. Jongen wordt compleet onder druk gezet en gaat daar alleen maar meer fouten van maken.
Dat klopt, maar als de McLarens, Ferrari’s en Mercedessen wel punten van Verstappen afpakken heb je daar niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef Nober het volgende:
Begonnen aan de kwali.
Brundle: Bij McLarens, Ferraris en Mercedes gaan de coureurs punten van elkaar afpakken en daar heeft Max geen last van met Lawson.![]()
Eigenlijk moeten die drie teams dus nu al een nummer 1 aanwijzen.
Voorlopig kunnen we in dit prille seizoen zien dat Max zich keurig handhaaft tussen de 3 andere merken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als de McLarens, Ferrari’s en Mercedessen wel punten van Verstappen afpakken heb je daar niet zoveel aan.
RBR zal voor een serieuze kans wel iets moeten inlopen op de concurrentie ja. Andere teams staan natuurlijk ook niet stil. Maar RBR nu helemaal wegstrepen, daar geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:40 schreef Newone82 het volgende:
Ja, ik denk zeker dat Max kans heeft.
Op 1,5 tiende zitten op zo een lange track kwa kwalificatie is echt niet slecht.
Maar, Red Bull moet wel aan de bak en komende races de wagen beter maken. Anders is het een omgekeerd 2024 seizoen.
Max die het in het begin de kans op de titel 2025 weggooid. De Norris rol zeg maar begin 2024
Die waren prima in het door ontwikkelen van de auto en Mercedes was toen in het 2e deel van het jaar waarschijnlijk al wel bezig met het jaar ernaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Te vroeg. RBR was in de begin jaren met Max ook het eerste gedeelte van het seizoen niet geweldig.
Alleen de vraag is wie was het die toen de auto aan de gang kreeg in de 2de helft.
De uitdaging ligt 'm dan ook in driveability (sweet spot) tijdens de FP's vinden en bandenmanagement op zondag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:40 schreef Newone82 het volgende:
Ja, ik denk zeker dat Max kans heeft.
Op 1,5 tiende zitten op zo een lange track kwa kwalificatie is echt niet slecht.
Maar, Red Bull moet wel aan de bak en komende races de wagen beter maken. Anders is het een omgekeerd 2024 seizoen.
Max die het in het begin de kans op de titel 2025 weggooid. De Norris rol zeg maar begin 2024
Vond Checo dat toen ook al niet, en die was een stuk ervarener. Des te stommer dat ze dan een jonkie erin zetten denkende dat die het wel even gaat doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit zei Max over de kwalificatie van Liam: "Ik denk dat Liam Lawson harder gaat in de auto van Racing Bulls. Onze auto is extreem lastig."
https://x.com/ErikvHaren/status/1903376784084680824
Dat zegt genoeg lijkt me..
Zeker. En daarbij heb ik het idee dat de wagen nu nóg lastiger is. Ik kan me niet herinneren dat Max zich eerder op deze wijze heeft uitgelaten over de RBR.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond Checo dat toen ook al niet, en die was een stuk ervarener. Des te stommer dat ze dan een jonkie erin zetten denkende dat die het wel even gaat doen.
De Bulls halen gewoon Q3, prima auto. Mag Red Bull de auto van Lawson ombouwen naar een derde Bulls bolide met Red Bull livery?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit zei Max over de kwalificatie van Liam: "Ik denk dat Liam Lawson harder gaat in de auto van Racing Bulls. Onze auto is extreem lastig."
Nope.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
De Bulls halen gewoon Q3, prima auto. Mag Red Bull de auto van Lawson ombouwen naar een derde Bulls bolide met Red Bull livery?
Dat zegt hij alleen maar om zijn teamgenoot te beschermen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk. Daar staat Max ook énorm om bekend; zijn teamgenoten beschermen..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zegt hij alleen maar om zijn teamgenoot te beschermen.
Lawson kan er gewoon niet zo veel van.
Ik vind Max niet het type dat zijn teamgenoot laat vallen na 2 weekenden nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar staat Max ook énorm om bekend; zijn teamgenoten beschermen..
Hij spreekt zichzelf ook ietwat tegen door eerst te zeggen dat de balans goed is maar vervolgens is de auto onbestuurbaar. Behalve voor hemzelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De achterstand op Verstappen was anders niet groter dan die van Perez vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Perez kan er ook niet zo veel van.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De achterstand op Verstappen was anders niet groter dan die van Perez vorig jaar.
Je kunt zoveel vinden. Max laat zich normaliter in het geheel niet uit over zijn teamgenoten. Laat staan dat hij ze vededigt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Max niet het type dat zijn teamgenoot laat vallen na 2 weekenden nee.
Geen enkele teamgenoot naast Maxquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Perez kan er ook niet zo veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |