Helmut Marko is hoofdverantwoordelijk voor het coureursbeleid en het ontwikkelprogramma, en dat is één absolute shitshow de laatste jaren. Het is dat Max de hand boven zijn hoofd houdt, maar normaal gesproken was hij er al lang uitgetrapt, en terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar hij is ook altijd eerlijk en direct. Een vraag kan aan iedereen in de paddock gesteld worden maar bij Marko weet je dat wat hij zegt ook echt meent. De teambazen, adviseurs of belangrijke piefen zullen allemaal een diplomatiek en afgewogen antwoord geven wat niet tot weinig van elkaar verschilt. Ze doen het allemaal behalve Marko (en in mindere mate (de oude) Verstappen). Nu gaat Marko ook direct heel ver en is hij ook nog een hopeloos ouderwetse man die bijvoorbeeld emotionele mannen verschrikkelijk vindt, hij is wel enorm authentiek en duidelijk. Een speciaal karakter
Bovenstaande is mijn mening
Je hoeft niet te schreeuwen...quote:
Doe eens rustig.quote:
RTL Duitsland begint om 07:00 uur met de uitzending.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RTL Duitsland begint om 07:00 uur met de uitzending.
de start zelf is om 08:00 uur, Nederlandse tijd.
Gratis kan je kijken via RTL Duitsland. Dat kost je helemaal niets, heb je geen f1tv of viaplay voor nodig.
quote:RTL Duitsland F1 2025
RTL Duitsland zendt in 2025 de Grands Prix van China, Emilia-Romagna (Imola), Spanje, Canada, België, Nederland, en Las Vegas live uit. Van andere races zullen enkel de hoogtepunten te zien zijn, maar de races in Zandvoort en Spa-Francorchamps zijn dus gratis te bekijken via de Duitse televisie.
ziggo heeft deze zenderquote:F1-races gratis te zien bij RTL Deutschland in 2025
Race Datum
Grand Prix van China 23 maart
Grand Prix van Emilia-Romagna 18 mei
Grand Prix van Spanje 1 juni
Grand Prix van Canada 15 juni
Grand Prix van België 27 juli
Grand Prix van Nederland 31 augustus
Grand Prix van Las Vegas 23 november
F1-kwalificaties gratis te zien bij RTL Deutschland in 2025
Kwalificatie voor de... Datum
Grand Prix van Australië 15 maart
Grand Prix van China 22 maart
Grand Prix van Japan 5 april
Grand Prix van Emilia-Romagna 17 mei
Grand Prix van Monaco 24 mei
Grand Prix van Spanje 31 mei
Grand Prix van België 26 juli
Grand Prix van Hongarije 2 augustus
Grand Prix van Nederland 30 augustus
Grand Prix van Singapore 4 oktober
Grand Prix van Las Vegas 22 november
en in het geval van een sprintweekend mis je ook nog eens de sprintquali en sprintrace.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt
maar dat is niet altijd zo
ik heb vanmorgen gekeken op rtl, en die zeiden volgens mij dat ze maar 11 races ofzo live zouden gaan ofzo
volgens mij wel elke kwalificatie, het was een beetje onduidelijk
Sow dit zijn nog eens antwoordquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RTL Duitsland begint om 07:00 uur met de uitzending.
de start zelf is om 08:00 uur, Nederlandse tijd.
Gratis kan je kijken via RTL Duitsland. Dat kost je helemaal niets, heb je geen f1tv of viaplay voor nodig.
zie mijn vorige post 132quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
en in het geval van een sprintweekend mis je ook nog eens de sprintquali en sprintrace.
ze zenden alleen de hoofdrace en kwalificatie uit.
zelf dacht ik dat ze dit jaar slechts 7 races uitzenden, in samenwerking met SkyF1
8 uur maat. Zie je dan.quote:
Zijn banden warenop, te groot risico. Slim juist, hij speelt de weg van de lange adem: Consistent podium blijven eindigen terwijl de concurrentie punten van elkaar afsnoept.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In mijn beleving eindigen verdedigingen van Verstappen meestal niet in je genoemde gevolgen
O dat is dan wel weer mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
en in het geval van een sprintweekend mis je ook nog eens de sprintquali en sprintrace.
Interessant wel.quote:
Maar wie gaat die bij RBR goed in elkaar zetten? Ze kunnen nu al niet eens een grote voorsprong behouden. En veel van hun top-ontwerpers zijn weg.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat 2026 hele andere auto's gaan rijden....
Dit dus. Pierre Wache is gewoon geen Newey of Wheatly. Dat vertrek van die twee heeft goed pijn gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wie gaat die bij RBR goed in elkaar zetten? Ze kunnen nu al niet eens een grote voorsprong behouden. En veel van hun top-ontwerpers zijn weg.
Vergeet Rob Marshall niet, die naar McLaren gegaan is. Die doet ook pijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Pierre Wache is gewoon geen Newey of Wheatly. Dat vertrek van die twee heeft goed pijn gedaan.
Wheatley is geen engineer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Pierre Wache is gewoon geen Newey of Wheatly. Dat vertrek van die twee heeft goed pijn gedaan.
Dat weet ik ook wel, maar dat was wel een key speler in de boel bij elkaar houden. Je kan een team vol talent hebben, als er niemand bij is die de boel in de juiste richting aanstuurt komt er niks uit. Dan word het een chaos met allemaal verschillende concepten.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Wie gaat de race live kijken om 8.00 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |