Ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Wie gaat de race live kijken om 8.00 uur?
Wijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Ja, precies.ik kan uitslapen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kan beter vragen wie niet kijkt. Voor de meeste is het een goed tijdstip
Ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies.ik kan uitslapen.
Ja denk het wel, misschien een kwartiertje later, ga geen wekker zetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Ik ga ook gewoon de gok nemen. Ging vandaag ook goedquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk het wel, misschien een kwartiertje later, ga geen wekker zetten.
En dan hopen op een SC zodat ik kan doorspoelen en weer live ben
Ook alleen maar omdat jij weigert sprints te kijken, anders was jij er echt niet om 4 uur uit geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon de gok nemen. Ging vandaag ook goed
Klopt, ik zet de wekker nooit en te nimmer als ik een wedstrijd moet spelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij weigert sprints te kijken, anders was jij er echt niet om 4 uur uit geweest
Owh? En Japan dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:33 schreef Rnie het volgende:
Dit is voorlopig de laatste die zo vroeg is. Blijf het gewoon ruk vinden die ochtendraces.
Gewoon om 8 uur kijken?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Als iemand een betere oplossing heeft graag!
Sky is best te pruimen toch.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik moet live kijken om gp radio te kunnen streamen of pas na 13:00. Maar das gedoe, maar ik trek die twee van viaplay echt niet.
Die staan altijd zo aan zo druk, ik ontspan beter bij Olaf en Jack. Al zat er vanmorgen ene Koen hysterisch te doen.quote:
Olav's willekeurige kreten in de eerste ronde(n) mis ik ook niet inderdaad. "POEPstart!!!"quote:Op zondag 23 maart 2025 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die staan altijd zo aan zo druk, ik ontspan beter bij Olaf en Jack. Al zat er vanmorgen ene Koen hysterisch te doen.![]()
Ze missen veel maar lekker relaxed, ik kijk al meer als 10 jaar en geen enkele wedstrijd gemist.
Alleen al het aftellen van de klok net voor de race, bij Viaplay lullen ze er altijd nog ff hun hersenscheten doorheen.![]()
Ik ben meer van iedereen klaar? Racen maar en vooral niet door de start, eerste bocht en tweede bocht heen lullen. Eigenlijk tot ronde vijf.
Poepstart was wel tot een begrip verworden in die jaren.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav's willekeurige kreten in de eerste ronde(n) mis ik ook niet inderdaad. "POEPstart!!!"
Ik vind dat nog prettiger als een analyse over de banden en nog meer offstart gelul van Viaplay, tijdens het startmoment.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav's willekeurige kreten in de eerste ronde(n) mis ik ook niet inderdaad. "POEPstart!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |