Hejj Dotje..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
O Frummie was er ook zie ik nu
Hey Frumm
O ja lekker he die hebben wij al jarenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje..![]()
Jaja ik was er, ben even als een speer boodschappen gaan doen... wij hebben een hele nieuwe lidl... die broodjes... omnom jummie..
Ja die had ik verleden week meegenomen ze waren nog warm... dot slagroom erop..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja lekker he die hebben wij al jaren
En ze hebben soms hele lekker versgebakken appeltaartjes, die zijn zo lekker en maar 2.49
Ja soms is het verleidelijk hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die had ik verleden week meegenomen ze waren nog warm... dot slagroom erop..ze lagen er nu weer maar toch doorgetippeld. . Hi
Ja echt hoor, ligt zoveel lekkers... heb nu wat hartige broodjes meegenomen...quote:
Die ken ik ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja lekker he die hebben wij al jaren
En ze hebben soms hele lekker versgebakken appeltaartjes, die zijn zo lekker en maar 2.49
Wij hebben nu net een nieuwe lidl en pal daarnaast komt de nieuwe AH.... heerlijk!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ken ik ook.
Hier de Lidl en De Plus gebroederlijk naast elkaar.
Dus de moeite waard om online beide folders te bekijken.
Je zit verkeerd....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Mattt zegt alss er boodschappen gedaan moeten worden dan van haar rekening
Ja zegt Jordy lachend maar dat is nu ook mijn geld![]()
Jordy heeft lol voor 10 Hoe flikt die die man (bb) het toch zegt hij lachend
O nou jammer zal in de COS vast ook wel door iemand gezegd zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou jammer zal in de COS vast ook wel door iemand gezegd zijn
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou jammer zal in de COS vast ook wel door iemand gezegd zijn
Hey vliegertquote:
Morguh Frummquote:Op zondag 16 maart 2025 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen BB-ertjes... gezellie weer...![]()
Lekker met een theetje en kijkend naar Make Up Your Mind..
Hejjj Mogguh Dotje...quote:Op zondag 16 maart 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm
Dat kijk ik niet vind ik zo reteirritant programma
Ik was bij de eerste keer al snel klaarquote:Op zondag 16 maart 2025 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj Mogguh Dotje...![]()
Nou ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook niet meer zo geweldig vind... ik heb het ook niet afgekeken deze keer..
Toen vond ik het nog wel geinig om te ontdekken wie de persoon was maar nu allemaal onbekende voor mij... maar buiten dat, ik vind het minder geinig..quote:Op zondag 16 maart 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was bij de eerste keer al snel klaar
Nou op naar het volgendequote:Op zondag 16 maart 2025 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Toen vond ik het nog wel geinig om te ontdekken wie de persoon was maar nu allemaal onbekende voor mij... maar buiten dat, ik vind het minder geinig..
Ja zo is dat.... ik wil gewoon een lekker real live programma maar ja...quote:Op zondag 16 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou op naar het volgende
BB is bijna afgelopen nog bijna 3 weken dan zit dat avontuur er ook weer op.
Jaquote:
Nou heerlijk dage gehad dus, toppie, nog mooie dingen gezien?quote:Op zondag 16 maart 2025 08:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ga
Ik lig nog in bedGa zo even koffie maken.
Wel fris en fruitig. Gister dagje Tefaf gedaan, was weer leuk en errug lekker (heerlijke sushi daar).
Paar mooie stukken gezien maar minder dan vorig jaar. Wel goed geamuseerdquote:Op zondag 16 maart 2025 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou heerlijk dage gehad dus, toppie, nog mooie dingen gezien?
Ik ben ben niet zo van de sushi...![]()
Ik lig ook nog hoor, heerlijk..🤗
Goedemorgen Kodiquote:Op zondag 16 maart 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog 4 uurtje en de reis naar huis begint weer
Nou dat is het belangrijkste je goed amuseren...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paar mooie stukken gezien maar minder dan vorig jaar. Wel goed geamuseerdAltijd leuk ook om de toch wel excentrieke mensen die er lopen te bekijken
![]()
Lekker he in bed met de streams aan
Dat is ook mijn plan voor vandaag. Mensen kijken. Op zondag is het hier feest op het terras van het hotel. Komt er allemaal jeugd en is er een dj.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is het belangrijkste je goed amuseren...![]()
Ja heerlijk is dat hé mensen kijken..
Ja hdp...🤗
Oooh heerlijk... lekker genieten Engine..quote:Op zondag 16 maart 2025 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan voor vandaag. Mensen kijken. Op zondag is het hier feest op het terras van het hotel. Komt er allemaal jeugd en is er een dj.
O je bent nog daar, vroeg net elders of je alweer thuis wasquote:Op zondag 16 maart 2025 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan voor vandaag. Mensen kijken. Op zondag is het hier feest op het terras van het hotel. Komt er allemaal jeugd en is er een dj.
Je posts verdwijnen ook zomaarquote:Op zondag 16 maart 2025 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo een lange SL, dan is er of een spel, of er is zo weer iemand verdwenen.
Yep , dan zeg je iets netjes maar dat mag ook nietquote:Op zondag 16 maart 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Nah ja
Dus de mensen die elk uur een TR om niks zetten krijgen hun zin?
Alleen Jordy fans welkom in de cos van FOK
Dat je gaat schelden en dat daar op wordt begrijp ik volkomen , maar een mening die anderen niet aanstaat verwijderen gaat mij wat te ver . En die mening is dan ook gewoon op hoe het daar momenteel gaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, ik snap wat je bedoelt, en tegelijkertijd, het is ook ingewikkeld denk ik om de CoS een beetje onder controle te houden. En zonder hier een Feedback sessie van te maken, maar er worden soms ergere dingen over andere bewoners gezegd die blijven staan, simpelweg om een mod niet 24/7 aanwezig kan zijn.
Als al die echt nare opmerkingen eens achterwege konden blijven, dan vallen de normale 'ik geef mijn mening' opmerkingen niet meer op. Maar blijkbaar kan dat niet, en dan wordt er grof geschut ingezet. Of zoiets.
Eens wel eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat je gaat schelden en dat daar op wordt begrijp ik volkomen , maar een mening die anderen niet aanstaat verwijderen gaat mij wat te ver . En die mening is dan ook gewoon op hoe het daar momenteel gaat.
Dus nee dat vegen vind ik kwalijk
Dat een mening soms op het verkeerde moment geplaatst wordt, nou daar kan ik (met wat moeite) mij in vinden..quote:Op zondag 16 maart 2025 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat je gaat schelden en dat daar op wordt begrijp ik volkomen , maar een mening die anderen niet aanstaat verwijderen gaat mij wat te ver . En die mening is dan ook gewoon op hoe het daar momenteel gaat.
Dus nee dat vegen vind ik kwalijk
Dan krijg ik geen bitterballen meer, zou niet durvenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Nou zal ik dan eens mijn kop in een wespennest steken??
Ik heb net een tr gezet! De sfeer in de Cos was goed, de sfeer in het huis was goed,iedereen deed gezellig leuk met elkaar, allemaal lachen en whoppa "het is weer een jordy-dag vandaag!"
Waarom?? Waarom vanuit het niets, zonder enige aanleiding weer zo de sfeer een bepaalde kant op willen drukken?? En mijn tr had in dit geval geen klote te maken met de naam jordy, maar puur met de negatieve lading die de cos in werd gedrukt op een totaal overbodig moment. Dat vond ik jammer. En ik geloof nooit dat mijn ene TR dit veroorzaakt kan hebben dus ik zal vast de enige niet zijn geweest.
Gooi me maar in de Block als je me niet meer lief vind.
Sowieso mensen die continu TR's zetten snap ik niet . want ik heb niets raars gezegd ..quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Ik heb net een tr gezet! De sfeer in de Cos was goed, de sfeer in het huis was goed,iedereen deed gezellig leuk met elkaar, allemaal lachen en whoppa "het is weer een jordy-dag vandaag!"
Waarom?? Waarom vanuit het niets, zonder enige aanleiding weer zo de sfeer een bepaalde kant op willen drukken?? En mijn tr had in dit geval geen klote te maken met de naam jordy, maar puur met de negatieve lading die de cos in werd gedrukt op een totaal overbodig moment. Dat vond ik jammer. En ik geloof nooit dat mijn ene TR dit veroorzaakt kan hebben dus ik zal vast de enige niet zijn geweest.
Ik kan niet spreken voor "mensen". Ik ben ik en ik kan alleen uitleg geven over mijn handelen, doen en denken. En dit was mijn gedachte/motief achter deze tr die ik gegeven heb.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso mensen die continu TR's zetten snap ik niet . want ik heb niets raars gezegd ..
En het is momenteel wel heel erg selectief hoe er geveegd wordt
Schelden of grove taal begrijp ik maar 'een negatieve lading' kom op zeg![]()
![]()
WTF![]()
Reageren op een mod mag ook niet, maar een TR blijven zetten om niets dat maken ook een hoop kapot in de COS
Wat een idioterie ,
Ik heb geen tr gezet, nog nooit gedaan, maar ben het helemaal eens met wat je schrijft.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Hey Frumquote:
Klaar voor wat komen gaatquote:Op maandag 17 maart 2025 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje... nou we zijn er weer...
Haha ja uiteraard..quote:Op maandag 17 maart 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klaar voor wat komen gaat![]()
Heb de silent Disco gemist
Het is zo jammer dat in deze BB vaak in dre avond dingen gebeuren
Heb meestal de stream in de avond niet meer aanstaan..
Heb jij het wel gezien?
Nou ja jammer, het is alleen dat er overdag weinig te beleven valt, veel SL en in de avond vaak leuke dingen zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja uiteraard..![]()
Ooh heb ik ook gemist, jammer.. ik heb de streams s'avonds ook nooit aan mits er een opdracht/ spel aan de gang is..
Ja stom is dat hé... dan moeten we het maar omdraaien hi...quote:Op maandag 17 maart 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja jammer, het is alleen dat er overdag weinig te beleven valt, veel SL en in de avond vaak leuke dingen zijn.
Is maar net hoe je het bekijkt. Ik werk overdag en dan is het wel leuk als er avonds ook nog wat te zien is.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klaar voor wat komen gaat![]()
Heb de silent Disco gemist
Het is zo jammer dat in deze BB vaak in dre avond dingen gebeuren
Heb meestal de stream in de avond niet meer aanstaan..
Heb jij het wel gezien?
Hey Enginequote:Op maandag 17 maart 2025 07:27 schreef engine het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het bekijkt. Ik werk overdag en dan is het wel leuk als er avonds ook nog wat te zien is.
Goedemorgen
Er wordt volgens mij weer heel wat van gemaaktquote:
Haha oké... dus die moeten we in de gaten houden..quote:Op maandag 17 maart 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij weer heel wat van gemaakt
Jolien en Matt hadden hun bedden wat dichter bij elkaar geschoven en waren aan het fluisteren.
Jolien had op een gegeven moment haar arm om Matt zijn nek
Van wat ik lees zijn er kusgeluiden gehoord.
Maar van de gifjes die ik zie kan dat in ieder geval niet op de mond zijn geweest
Matt had het moeilijk gisteren en Jolien is met hem gaan praten.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké... dus die moeten we in de gaten houden..... het wordt altijd groter gemaakt dan het is... maar waar rook is vuur..
Eigenijk een beetje troosten...🤗quote:Op maandag 17 maart 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Matt had het moeilijk gisteren en Jolien is met hem gaan praten.
Ik vermoed dat er n iets aan de hand is hoor.
Snap ook al die ophef over een kusje of zo niet.
Heej goodmorning...quote:Op maandag 17 maart 2025 07:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Wordt weer veel meer van gemaakt dan het is.
En ondertussen wat ik op X lees gaan ze los op Jolien. Triest.
Een kusje op de arm/ schouder wat ik dacht te zien op dat filmpje.quote:
Morguh. Ik ben altijd zo verbaasd dat men om zoiets zo drama kunnen makenquote:Op maandag 17 maart 2025 07:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Wordt weer veel meer van gemaakt dan het is.
En ondertussen wat ik op X lees gaan ze los op Jolien. Triest.
Ja ik ook... op haar T-shirt...quote:Op maandag 17 maart 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kusje op de arm/ schouder wat ik dacht te zien op dat filmpje.
Goedemorgen Frummelquote:Op maandag 17 maart 2025 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heej goodmorning...![]()
Ooh heftig is dat hé wat een doorwerking dat heeft... ik zie alleen dat Mattie haar een paar kusjes op haar T-shirt geeft hi
Gmogguh!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Ik ben altijd zo verbaasd dat men om zoiets zo drama kunnen maken
O zo erg. Heb sn nog niet open gehad. En dan moet het ook al voorbij komen op mijn tijdlijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh!![]()
Sensatie.. en het blijkbaar leuk vinden om een persoon de grond in te kunnen trappen.
Daar schrik ik wel een beetje van als ik buiten fok lees wat er nu bv over een Jolien gezegd wordt.
Ja het is toch in een in triest... wat dat vriendje van Jane geflikt heeft om dat zo in de media te gooien is toch schandalig, zo beëindig je toch geen relatie... je weet van te voren wat er komen gaat!!quote:Op maandag 17 maart 2025 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Ja echt heftig als je leest wat er allemaal over haar geschreven wordt weer.
Matthie had zat er behoorlijk doorheen gister en heeft daar lang over gepraat met haar. Over zijn relatie, Milena en wat Jane hem verteld heeft over Deb.
Denk dat ook nog meespeelt dat ze daar al weken prikkelarm zitten en opeens weer iets van buitenaf zien of kunnen zien dat alleen al doet iets met je denk ik zo.
Dan zien dat er niks van je vriend/in is.. komt hard binnen. (vind er wat van dat dat allemaal via social media gedaan wordt ook door die ex'n..).
Klopt en niemand weet wat ze volgens hem gedaan zou hebben maar dan nog.. dit doe je niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het is toch in een in triest... wat dat vriendje van Jane geflikt heeft om dat zo in de media te gooien is toch schandalig, zo beëindig je toch geen relatie... je weet van te voren wat er komen gaat!!
Mooi dat hij maar goed afgestraft wordt..quote:Op maandag 17 maart 2025 08:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en niemand weet wat ze volgens hem gedaan zou hebben maar dan nog.. dit doe je niet.
Hij heeft zichzelf ermee.. ook hij wordt afgefikt op sm door zijn actie.
Nee, ik niet. Maar ik heb ook helemaal niets met die DJ's van tegenwoordig eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:21 schreef Harry het volgende:
Had iemand ooit van ene DJ Jorda gehoord ???
Snap ook niet wat iemand bezield om dit via deze manier te doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en niemand weet wat ze volgens hem gedaan zou hebben maar dan nog.. dit doe je niet.
Hij heeft zichzelf ermee.. ook hij wordt afgefikt op sm door zijn actie.
Morguhquote:
Daar doe je goed aan toch.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb afgelopen weekend weinig BB gezien, had sociale activiteiten die veel leuker waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:24 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen allen!![]()
Boodschappen in huis,vandaag komt mijn dna thuis van een lang weekend weg, de wasmachine staat al verlangend te wachten op haar kofferinhoud
Ik moet altijd lachen als jij het over je DNA hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:24 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen allen!![]()
Boodschappen in huis,vandaag komt mijn dna thuis van een lang weekend weg, de wasmachine staat al verlangend te wachten op haar kofferinhoud
Je dnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Mooi hequote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he
Hoe is het eigenlijk met jou DNA
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik laat het staan maar wel in spoiler
IK heb het voor de zekerheid weggehaald mocht je je nog bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het voor de zekerheid weggehaald mocht je je nog bedenken.toch weggehaald, wellicht beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
toch weggehaald, wellicht beter
Ja weet uit ervaring van mijn eigen kids dat het zo lange nasleep kan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop voor je dat het niet ernstig is.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Laatste dagen minder op FOK gezeten. Momenteel andere zorgen. Namiddag naar oncoloog... vreemde waarden in mijn bloed. Lichtjes ongerust.
O daar zitten er heel wat aanquote:Op maandag 17 maart 2025 13:27 schreef spapaars het volgende:
Iets geheel anders.
We dachten limoenen te kweken, maar die aanhangsels beginnen verdacht veel op citroenen te lijken.
[ afbeelding ]
Oeps Jockari dat begrijp ik. Ik hoop dat het allemaal meevaltquote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Laatste dagen minder op FOK gezeten. Momenteel andere zorgen. Namiddag naar oncoloog... vreemde waarden in mijn bloed. Lichtjes ongerust.
O dat is wel jammer. Zou je die in Nederland lekker kunnen krijgen? Moeten geloof ik wel heel veel zon hebben.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
We wilden mandarijnen maar die hadden ze niet eens binnengekregen (LIdl)
Ja ik las het net.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:26 schreef spapaars het volgende:
Zanger Rob de Nijs overleden.
https://www.ad.nl/show/za(...)e-leeftijd~a4aa19a8/
Succes vanmiddag, hoop voor je dat het meevalt 🙏🏻quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
oei Jockari dat zijn inderdaad hele andere zorgen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Hey Kodiakquote:
Goed nieuws er komt een nieuwequote:Op donderdag 6 februari 2025 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Jammer het seizoen van housewives Amsterdam is ook weer afgelopen...
Kwam al even kijken of er nieuws wasquote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei Jockari dat zijn inderdaad hele andere zorgen.
Hoop voor jou/ jullie dat er niks ernstigs aan de hand is. Heel veel sterkte vanmiddag
Heel veel sterkte johquote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Goedenacht Dotje...quote:Op maandag 17 maart 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed nieuws er komt een nieuwe
RLS / [videoland]The Real Housewives van het Zuiden
Heel veel sterkte Jockari 🤗quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Hey Frum.jij was er vroeg bijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 03:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedenacht Dotje...![]()
Je bent een skeetje, dank je wel...![]()
Ziet er veelbelovend uit..
Balen dus, en aan BB heb je dan ook weinig, die liggen er ook wel op tijd in.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Goodmorning....🤗
Ja was een lekker nachtje met weinig slaap..
Haha ja inderdaad maar er is genoeg te vinden op Videoland of Netflixquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen dus, en aan BB heb je dan ook weinig, die liggen er ook wel op tijd in.
Ja dat is waar, alhoewel ik soms niets kan vindenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad maar er is genoeg te vinden op Videoland of Netflix
Ooh ja lukt me meestal wel of ik ga dan naar Netflix en Sky en Prime Video heb ik ook..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, alhoewel ik soms niets kan vinden
Heb sinds kort een abo voor mijn sim only abo had ik nooit
Kreeg ik gratis Skyshowtime bij, maar kan daar ook weinig op vinden eerlijk gezegd.
Ja en daar ben ik geen held in, net zoals iets op google zoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja lukt me meestal wel of ik ga dan naar Netflix en Sky en Prime Video heb ik ook..
Ooh ik kan wel eens wat vinden hoor op Skyshowtime... maar je moet wel even zoeken..
Haha oké.... ik ben wel een struiner wat dat betreft ik speur alles af..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik geen held in, net zoals iets op google zoeken.
Op videoland bv, moet je alles aan klikken om te kijken waar het over gaat, daar heb ik zo de pest aanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké.... ik ben wel een struiner wat dat betreft ik speur alles af..
Haha ja als ik lang aant zoeken ben, vind ik het ook wel irri...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op videoland bv, moet je alles aan klikken om te kijken waar het over gaat, daar heb ik zo de pest aan
Voorlopog ben ik nog te druk om iets te kijken. De hele avond is RLS op tv eerst lldl dan bondgenoten dan BB dan vandaaginside en dan naar bedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja als ik lang aant zoeken ben, vind ik het ook wel irri...
Ja dan heb je ook genoeg te kijken en te doen... straks over 3 weken weer op zoek naar andere dingen...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopog ben ik nog te druk om iets te kijken. De hele avond is RLS op tv eerst lldl dan bondgenoten dan BB dan vandaaginside en dan naar bed
Pingggggggg pingggggggquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:56 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke er is weer een leeg berichtje ik zat verkeerd, moest in de COS geplaatst worden...
Oeps ! Beetje overdonderd door de vele steunbetuigingen. Voel met net Jordy met al zijn kaartjes !quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Goedemorgen Jockari!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps ! Beetje overdonderd door de vele steunbetuigingen. Voel met net Jordy met al zijn kaartjes ! [ afbeelding ]
Kleine update: nog niets uit de bus gekomen. Start met gespecialiseerde echo overmorgen, en daarna nog een PET-scan.
Duim voor je dat het allemaal goed is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps ! Beetje overdonderd door de vele steunbetuigingen. Voel met net Jordy met al zijn kaartjes ! [ afbeelding ]
Kleine update: nog niets uit de bus gekomen. Start met gespecialiseerde echo overmorgen, en daarna nog een PET-scan.
Nee was niet ziek, en ik voel me ook niet ziek.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duim voor je dat het allemaal goed is.![]()
Maar mag ik vragen of je al ziek bent omdat je bij een oncoloog loopt?
Als je niet wil antwoorden dan is dat ook goed hoor.
jeetje Jockquote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
spannende onwetende tijd dusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee was niet ziek, en ik voel me ook niet ziek.
Controle bloed en hercontrole gaf iets van tumormarkers die gestegen zijn.
o oke, wel fijn dat ze dan snel gaan kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hey Kodiakquote:
Sterkte Jockariquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja die ben ik ondertussen echt wel beu nu, het staat nu op mute hier. Ze hebben zoveel beelden laat dan een andere compilatie zien ook af en toe of wissel de podcasts afquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Het is echt een SL dag vandaag zeg
En dan steeds die herhaling van die podcast pppffff
Ja of herhaal een tv uitzending, de SL duren wel een uur vandaagquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja die ben ik ondertussen echt wel beu nu, het staat nu op mute hier. Ze hebben zoveel beelden laat dan een andere compilatie zien ook af en toe of wissel de podcasts af
Voel me eigenlijk goed. Morgen echo borsten (jaja, ook bij een man kan dat), en volgende maandag PET-scan.quote:
ik weet dat het kan bij mannen jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voel me eigenlijk goed. Morgen echo borsten (jaja, ook bij een man kan dat), en volgende maandag PET-scan.
Wel fijn dat ze het zo snel doen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voel me eigenlijk goed. Morgen echo borsten (jaja, ook bij een man kan dat), en volgende maandag PET-scan.
Ja ik zag het 18 gr en morgen nog warmerquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:28 schreef Snensie het volgende:
Goedemorgen. Het gaat heerlijk weer worden vandaag.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat het kan bij mannen ja
krijg je de uitslagen in 1 x of direct na de echo en scan?
echt top dat ze zo snel handelen
in Nl zijn ze niet zo snel
Bespreking uitslagen is op vrijdag 28 maart bij de "specialist". We zien wel.quote:
Je gaat een paar spannende dagen tegemoed Jockari.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Bespreking uitslagen is op vrijdag 28 maart bij de "specialist". We zien wel.
Hiernaast heb ik al weken een branderige/stekende pijn links onder in de rug (geen idee of dit samenhangt met de bloedwaarden), waar ik pas op 22 april bij een neurochirurg terecht kan voor consult.
Met de petscan nemen ze je rug ook mee ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Bespreking uitslagen is op vrijdag 28 maart bij de "specialist". We zien wel.
Hiernaast heb ik al weken een branderige/stekende pijn links onder in de rug (geen idee of dit samenhangt met de bloedwaarden), waar ik pas op 22 april bij een neurochirurg terecht kan voor consult.
Ik had begrepen dat het hele lichaam gescand wordt, dus ook rug.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met de petscan nemen ze je rug ook mee ?
fijn!quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het hele lichaam gescand wordt, dus ook rug.
Greysquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
kodiiiiiii![]()
![]()
(lang niet meer gedaan )
Mwoahhh verre vanquote:
Oooh klooie is dat, zo herkenbaar... neej hoor, ook nog niet... blijf nog even lekker liggen..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mwoahhh verre van![]()
Lig in bed te gapenkwan niet goed in slaap.
ben jij al fris en fruitig nu?
Ja.. ik was moe en uiteindelijk nog laat gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh klooie is dat, zo herkenbaar... neej hoor, ook nog niet... blijf nog even lekker liggen..
Lekker kalm an doen vandaag, als dat kan natuurlijk...🤗quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. ik was moe en uiteindelijk nog laat gaan slapen.
Jup dat is kudt zoiets.
haha jij bent ook nog niet fris en fruitig.
Nog maar 2 weekjes BB
Ja ik ga het wel missen een dag of 2 denk ik.. de achtergrond geluiden. Heb ik altijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker kalm an doen vandaag, als dat kan natuurlijk...🤗
Ja voor mij zou het geen groot gemis zijn, ik zat er toch niet zo in als andere jaren... ik wil iets nieuws.. hi
Ga jij het missen?
We gaan het zien en beleven...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel missen een dag of 2 denk ik.. de achtergrond geluiden. Heb ik altijd.
Jij kwam er niet in.. volgend jaar vast weer een nieuwe kans of je bent klaar met BB kan ook.
Oh dan kan ik nog net een paar daagjes kijken.quote:
Goedemorgen Frummeliequote:
Jaa paar dagen kijken en COS'n nogquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:30 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog net een paar daagjes kijken.
[..]
Goedemorgen Frummelie
Werk ze weer lekker strakjes.... hoelang nog daar?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:30 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog net een paar daagjes kijken.
[..]
Goedemorgen Frummelie
Dankjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Werk ze weer lekker strakjes.... hoelang nog daar?
Nou ook wel weer lekker denk ik... nog een dagje en dan lekker weekend...🥳quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje![]()
Nog een weekje ongeveer. Verwacht volgend weekend een keer thuis te zijn
vast welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:20 schreef Ynti het volgende:
Ik weet niet goed waar ik dit moet schrijven. Het gaat niet over de cos iig
Ik volg een aantal bewoners van vorig seizoen op instagram. En daar zie je dat er een flink aantal is die elkaar nog regelmatig zien.
Het lijken vrienden.
Ik ben benieuwd wie er van dit seizoen nog contact met elkaar gaan hebben.
Dit is goed hier hoor, er is ook een topic van oudbewoners maar hier ik ook helemaal primaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:20 schreef Ynti het volgende:
Ik weet niet goed waar ik dit moet schrijven. Het gaat niet over de cos iig
Ik volg een aantal bewoners van vorig seizoen op instagram. En daar zie je dat er een flink aantal is die elkaar nog regelmatig zien.
Het lijken vrienden.
Ik ben benieuwd wie er van dit seizoen nog contact met elkaar gaan hebben.
Hoi hoiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
Dit weekend druk aan het werk dus weinig hier te vinden
Morguhquote:
De nederlandse WIDM volg ik ook niet, concept met BN'ers komt helemaal niet aan de enkels van de vlaamse. De originele met "onbekende" vlamingen is veel grootser opgezet, maar is mijn visie natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
En De Mol kijk ik nooit, vind daar niets aan
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
We haddenn net een dansje op de vroege morgen
Jammer dat het een prutliedje was, maar daar hadden ze lol.
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja net gemist, ik heb geen scherm in de douche
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook geen goed plan daar een scherm neer te hangen
quote:
Nou fijn toch dat je het beter vindt. Heb je weer wat te kijken nu BB bijna ten einde looptquote:Op zondag 23 maart 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
De nederlandse WIDM volg ik ook niet, concept met BN'ers komt helemaal niet aan de enkels van de vlaamse. De originele met "onbekende" vlamingen is veel grootser opgezet, maar is mijn visie natuurlijk.
Ik dacht al, is Dot nu haar eigen berichten aan het verwijderenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht dat ik hier zat te kletsen zit in in de COS, foei Dot
[..]
[..]
[..]
Ja ik zag ineens dat ik in de COSquote:Op zondag 23 maart 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik dacht al, is Dot nu haar eigen berichten aan het verwijderen
Ik heb hem vorige jaar naar RLS gezet omdat meer mensen daar om vroegen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
BB loopt naar het einde, vind het geen geweldig seizoen, matige selectie van bewoners uit de SM kaartenbak, teveel SL en te weinig actie
Wat ik zeker wel ga missen is de COS, alhoewel ik ook me wel eens erger aan bepaalde dingen vind ik het jammer dat een gedeelte van de mensen na BB weer verdwijnen hier
Misschien een idee om deze kletshoek open te houden?
Het klinkt als een vakantie waar je mensen ontmoet waar je het heel gezellig mee hebt en dan afspreekt als we terug zijn in Nederland dan houden we contact maar dat gebeurd zeldenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige jaar naar RLS gezet omdat meer mensen daar om vroegen.
Maar de mensen die er om vroegen zag je amper daar of niet. RLS / [RLS 24 SC #80] Gezellige kletskoek deel 55
Heb toen BB begon hier een nieuwe gemaakt hier en de oude daar laten staan
Kloptquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het klinkt als een vakantie waar je mensen ontmoet waar je het heel gezellig mee hebt en dan afspreekt als we terug zijn in Nederland dan houden we contact maar dat gebeurd zelden
De gemeenschappelijke deler is dan weg, en een terrasje in Cran Canaria waar je relaxed bent zonder verplichtingen is toch anders dan een terrasje in je eigen woonplaats waarnaast je nog verplichtingen hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt
In het begin kwam er nog wel iemand maar werd snel minder. En nu hier open is zie je daar niemand meer
Dat is waar, maar er zijn veel RLS en die staan allemaal daar. En daar kan iedereen in de SC meekletsen. Maar er schijnt niet echt belangstelling voor te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De gemeenschappelijke deler is dan weg, en een terrasje in Cran Canaria waar je relaxed bent zonder verplichtingen is toch anders dan een terrasje in je eigen woonplaats waarnaast je nog verplichtingen hebt
Dat snap ikquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zijn veel RLS en die staan allemaal daar. En daar kan iedereen in de SC meekletsen. Maar er schijnt niet echt belangstelling voor te zijn.
We kunnen moeilijk een heel subforum openlaten voor alleen een SC
Morguhquote:
TOP!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:05 schreef Jockari het volgende:
Joepie ! Vanavond begint de enige echte De Mol !
[ afbeelding ]
Morguh. Alweer opgeknapt?quote:
Iedere dag een beetje is ook goed, beter dan dat het slechter gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Beetje beter,Verkoudheid is nooit snel over bij mij
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope
Ik heb alle BB 's gekeken die er ooit zijn gemaakt en allemaal uitgekeken.
Ook als mijn favo er al uit lag
En dat was best vaak.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even terug denkend heeft van mij nog nooit een favo gewonnen?? En dan ga ik zelfs terug naar '99?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
nee hoor, dat heeft niet te maken met het al dan niet in de finale zitten van mijn favoriet
Ik vind deze BB ontzettend gestuurd en in sommige bewoners , die nu mogelijk in de finale zitten, kan ik echt helemaal niets ontdekken waarom ze zouden moeten winnen
Als de finale het kartel is, mag van mij Mattie winnen, ook niet de beste speler, ook zijn fouten, laf gespeeld, maar roept nog enige sympathie bij mij op.
jorde en Jolien gun ik het totaal niet, daar heb ik echt helemaal geen leuke trekjes van kunnen ontdekken.
Maar goed, dat is mijn mening, dus hoef ik ook geen discussie over verder.
?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Eehhmmm... @:Dotteke
[ afbeelding ]
Dit ging allebei over Jane hoor? Het was niet "jij zegt iets over kartel, dus ik iets over Jane"
[ afbeelding ]
Dank je wel modquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef Ireth het volgende:
Zo moeilijk is het niet?![]()
Jij zegt "is dit nu steeds nodig dat tegen elkaar in gaan enz enz"
Terwijl greys en koos dat niet doen, ze hebben het allebei over Jane en niet over kartel versus jane
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel mod![]()
Ik zie het de hele tijd gebeuren jane fans zeggen iets dan komt Ja maar Jordy
Jordy fans zeggen iets en dan komt ja maar Jane
Daar gaat het mij helemaal niet om of ze het wel of niet gezegd heeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Dotteke wat we proberen te zeggen is dat Jane dit zelf dus heeft gezegd op STREAMS dus dit is niet van ons wat het over weer gaat als wat jij bedoeld, dit is hoe het in huis gedaan is
Daar zijn TR's ook voor he, of het terecht of onterecht is bepaald de moderatie.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:28 schreef Rhosyn het volgende:
Dus er zijn mensen die nog steeds TR 's zetten.
Waarover dan?
Slaat toch nergens op.
Behalve dan om de COS van BB kapot te maken
Er zijn veel meer kartelaanhangers en/of Jordy fans die cossen dan mensen die het kartel niet leuk vinden of Jane fans die cossen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn TR's ook voor he, of het terecht of onterecht is bepaald de moderatie.
Maar de COS maken sommige users zelf kapot. Dat kan niemand anders verweten dan zij die het doen.
Een TR maakt de COS niet kapot.
Maar dat is andersom net zo. Zijn van beide kanten users die zich er schuldig aan maken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn veel meer kartelaanhangers en/of Jordy fans die cossen dan mensen die het kartel niet leuk vinden of Jane fans die cossen.
Alleen daarom al klopt het argument "over en weer" niet.
Ik hoef maar 1 dingetje over Jordy te zeggen en dan krijg ik er meteen al 5 die met iets over Jane komen en 5 die sarcastisch zijn en dan de lachsmiley etc.
Het is echt veel erger dan het ooit was.
als je geen aanhanger bent van het kartel, is het heel moeilijk om nog een beetje mee te posten in de Cos.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn veel meer kartelaanhangers en/of Jordy fans die cossen dan mensen die het kartel niet leuk vinden of Jane fans die cossen.
Alleen daarom al klopt het argument "over en weer" niet.
Ik hoef maar 1 dingetje over Jordy te zeggen en dan krijg ik er meteen al 5 die met iets over Jane komen en 5 die sarcastisch zijn en dan de lachsmiley etc.
Het is echt veel erger dan het ooit was.
Wat jij nu zegt over het kartel wordt ook anders om gezegdquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
als je geen aanhanger bent van het kartel, is het heel moeilijk om nog een beetje mee te posten in de Cos.
Het aantal mensen wat een andere favoriet heeft, of iets anders wil vermelden neemt steeds meer af in de Cos
En als je dan ook nog een doodnormale post weggeveegd ziet worden...( ik had iets neergezet over het woord verassen ipv verrassen,) Kwam een redelijk normale reactie op en ik heb nog even gezegd dat ik normaal nooit let op d's en t's en spelfouten, maar verassen is gewoon grappig) En dit laatste is dus ook gewoon geveegd.
tja.
dan probeer je het luchtig te houden, positief, ik kom al weken niet meer met reacties als "jamaar jordy gisteren" enz.
en toch is de Cos niet gezellig meer, er verdwijnen nog steeds veel users, en de veelposters maken de wet in de cos, met veelposten en met tr's zetten.
heel erg jammer
Ik kan helemaal niet terug spoelen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kan sinds gisteren maar 10 minuten terugspoelen, iemand anders ook last van?
Dont ask ne, ik kan überhaupt niet terug spoelen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kan sinds gisteren maar 10 minuten terugspoelen, iemand anders ook last van?
Ik reageer al voor 99% niet eens meer met quotes als ik een andere mening heb, probeer dan gewoon zelf iets positiefs te posten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
dan probeer je het luchtig te houden, positief, ik kom al weken niet meer met reacties als "jamaar jordy gisteren" enz.
heel erg jammer
ja door een proggie Video speed Controller,kon ik 7 uur terug spoelen maar kom nu echt niet ver meerquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet terug spoelen?
ja die had ik, ik kon 7 uur spoelen dacht ik maar nu niet mee erg vreemdquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
kan als je een plugje hebt geïnstalleerd in je browser
VERASSING, ik zie je!quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had iets neergezet over het woord verassen ipv verrassen,) Kwam een redelijk normale reactie op en ik heb nog even gezegd dat ik normaal nooit let op d's en t's en spelfouten, maar verassen is gewoon grappig) En dit laatste is dus ook gewoon geveegd.
tja.
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Ireth het volgende:
Ach dat afkatten op bewoners gaat over en weer. Iedereen komt wel een keer aan de beurt. De ene dag henkie, de andere dag pietje. Misschien moeten we het allemaal eens wat minder serieus nemen, over 2 weken is het afgelopen
Zo gaat dat in veel spelletjes, dat is tactisch stemmen, in een spel stem je niet met gevoel maar met je hersens, dat vergeten veel mensenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:37 schreef Kinga het volgende:
De manier waarop Jane eruit wordt gebonjourt is wel triest. Puur omdat de kartelfans haar eruit willen en op Sharice stemmen. Niet omdat ze populairder is dan Jane...
Ik snap jequote:Op woensdag 26 maart 2025 16:37 schreef Kinga het volgende:
De manier waarop Jane eruit wordt gebonjourt is wel triest. Puur omdat de kartelfans haar eruit willen en op Sharice stemmen. Niet omdat ze populairder is dan Jane...
Ik heb vorige week ook niet gestemd, zat er geen 1 bij toen die ik weg wou hebben, was gewoon een leuke week geweest (duoweek). Of ik deze week ga stemmen hangt af van hoe de week gaat verlopen. Misschien stem ik wel weer niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik snap je
Maar de achterban van Jane op X post veel haat
Dan wakker je de haat aan bij de kartel fans
Dan gaan de kartel fans zich wreken op deze manier
Ikzelf stem elke week gewoon op wie ik de leukste persoon vind op de bank. Nog niet 1 keer tactisch gestemd. En dit is de aller eerste keer dat ik helemaal niet stem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat deze BB helemaal minder met al die kanskaarten over en weer.....ook de gezamelijke pot is voor mij leuker.....heb het idee dat daardoor ook meer haat en nijd is gekomen want je vecht eigenlijk niet meer gezamelijk, En de wall was ook beter dat ieder kon kopen wat hij wilde en hoeveel je er voor over had.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:42 schreef Kinga het volgende:
Ach ja, Jane ging toch niet winnen, dus maar beter dat ze eruit gaat en goed opgevangen wordt.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:47 schreef czvt het volgende:
Wij hebben een zoon en dochter die samenzijn met onze schoondochter en schoonzoon van ongeveer dezelfde leeftijd als de bewoners en hun mening is wat ons betreft zeer waardevol. Zij maken zich terecht zorgen betreffende de beperkte kennis, vaardigheden en tafelmanieren van hun leeftijdsgenoten. Voor mijn vrouw en mezelf is dit zeer aangenaam te horen dat we toch aan onze kinderen een zinvolle en waardevolle opvoeding voor onze kinderen hebben kunnen verwezenlijken.
Dit mag hierquote:
Hard agree. Ben geen fan van vrijstellingen tout court...quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:53 schreef Verida het volgende:
sowieso vind ik dat het kunnen kopen, of verdienen van een ticket naar de finale niet zou moeten kunnen
alle 5 op de bank had ik een heel stuk eerlijker gevonden.
*Mod Edit doe dit nu eens niet hoevaak moet ik het nog zeggen? ***quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
**Mod Edit**
Het aantal mensen wat een andere favoriet heeft, of iets anders wil vermelden neemt steeds meer af in de Cos
En als je dan ook nog een doodnormale post weggeveegd ziet worden...( ik had iets neergezet over het woord verassen ipv verrassen,) Kwam een redelijk normale reactie op en ik heb nog even gezegd dat ik normaal nooit let op d's en t's en spelfouten, maar verassen is gewoon grappig) En dit laatste is dus ook gewoon geveegd.
tja.
en toch is de Cos niet gezellig meer, er verdwijnen nog steeds veel users, en de veelposters maken de wet in de cos, met veelposten en met tr's zetten.
heel erg jammer
**Mod Edit, reageren oop elkaar is ook niet nodig**quote:
dus jij heb het ook ja mijn proggie doet ook niet verder dan 10 minuten dus ligt aan videolandquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt eerst was het mislukt, iedereen 1000 kwijt, kort daarna ineens gelukt +1000
Kan het niet meer opnemen, Videoland staat terugspoelen verder dan 10 minuten terug niet meer toe sinds gisteren
Heeft niets met de streams te maken hierheen verplaatstquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
Geef het op Willewa, het zit te diep bij velen
Niet weggaan, gewoon posten wat je ziet en je mening delen!
Elke bewoner heeft leuke en minder leuke kanten
Ik lees jou posts graag ook al ben je van andere bewoners fan dan ik!
Alle bewoners diep in hun emoties nu.
Ze zitten hier allemaal al lang.
Missen thuis.
De laatste loodjes wegen het zwaarst.
Bijna afgelopen jongens kom op, maak het nou eens leuk met zn allen!
Als ze nou gewoon allemaal eens gezellig gaan doen met mekaar komen ze hier zoveel makkelijker door en is het zo zwaar allemaal niet
** Mod Edit dit gaan we niet doen **quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook hier hoef ik door jou niet aangesproken te worden.
ik heb neergezet wat ik vind.
Die laatste 50% was toch echt commentaar op de stream, ik zag iedereen huilenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft niets met de streams te maken hierheen verplaatst
Ja Chrome sinds gisteren middag met/zonder extensie niet verder mer dan 10 minuten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus jij heb het ook ja mijn proggie doet ook niet verder dan 10 minuten dus ligt aan videoland
Daar heb je ook weer gelijk in mijn excuusquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
Die laatste 50% was toch echt commentaar op de stream, ik zag iedereen huilen
't Is oke hoor Dotteke, het tempo waar je hier werk krijgt ligt ook hoogquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in mijn excuus
ja maar het is wel vreemd dat ze het nu veranderen hoor, ik kwam er ook vandaag achterquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Chrome sinds gisteren middag met/zonder extensie niet verder mer dan 10 minuten.
In Firefox deed het zonder extensie nog wel gisteren, maar sinds vandaag ook met/zonder extensie niet meer.
De Belgische goplay kan standaard een uur terug zonder extensies, maar daar heb je weer het risico op reclame over je stream heen, en die hebben alleen stream 1.
Ach ja, toch tegen het einde van het seizoen en de lol om filmpjes te maken was er toch al een tijdje vanaf.
Dank je wel voor je begripquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef maxelu het volgende:
[..]
't Is oke hoor Dotteke, het tempo waar je hier werk krijgt ligt ook hoogen het eerste stukje heb ik ook naar Willewa in DM gestuurd
Het is jammer dat users de benen nemen door de sfeer...
Wat zal jij 4 april blij zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel voor je begrip
Ja dat is het ook, maar ieder zijn mening en dat gekat onderling probeer ik zoveel morgelijk in toom te houden.
Maar ik heb er meer dan een dagtaak aan
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nou treķ in hutspot (met draadjesvlees), in ovenschotel gehakt-prei-kerrie, in Javaanse bami, in varkenshaas en het enige wat ik nu kan pakken is banaan, peer, biscuitjes en crackers met kaas
Zij is influencer, die deed al regelmatig lives voor BB. Ze is misschien de ex van mattheus, maar nog steeds een vriendin van Jane die ze support.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:08 schreef Kinga het volgende:
Die Deborah zoekt wel het spotlicht op he... als het uit is met matti, wat zoekt zij dan nog in livestreams die over BB gaan.
Elsa, Jeffrey en Glenn zitten er ook in nu..
wat een stel trieste triestelingen zeg , zum kotzenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Wauw
Zit net even op TikTok te swipen
( ja ik weet slecht )
Kom ik de live chat tegen van Deb
Met Faisel Luca Jimmy en Michael Angelo
Wat een trieste mensen
Jolien wordt Hoo-lien genoemd
Alleen Jane is geweldig
Iedereen die niet voor haar is wordt met de grond gelijk gemaakt
Jimmy doet er volop aan mee
Wat valt hij me tegen !!!
Bah!
Daar ben je zelf en is fok ook bij. Ik vind het sowieso heel erg vreemd dat er maar één mod is voor de cos.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel voor je begrip
Ja dat is het ook, maar ieder zijn mening en dat gekat onderling probeer ik zoveel morgelijk in toom te houden.
Maar ik heb er meer dan een dagtaak aan
Zo zeg wat een enorme opgekropte haat en blijkbaar compleet missende zelfreflectie. Hoe kan je jezelf zo laten kennen. Is dit echt? Er zijn ook nep profielen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:11 schreef maxelu het volgende:
Klein stukje van die deborah live kunnen zien dat mensen gecapped hebben
Triestig zooitje bij mekaar
Voorgaande jaren gingen exbewoners hun echt niet zo uitlaten over mensen die er nog inzitten
Een minimum aan fatsoen en sportiviteit zou hun niet misstaan
Volgens Milena mag haar naam niet meer in het huis genoemd worden
Zij mag wel "Ho-lien en Rattheus" afbranden natuurlijk, dat is prima.
Elsa vindt het allemaal o zo grappig, en dan zeggen ze dat verstand met de jaren komt? Wat een kinderachtig mens om hieraan mee te doen zeg op haar leeftijd. Zou die niet beter moeten weten?
Exbewoners andere seizoenen zoals jimmy mogen ook gewoon het goeie voorbeeld stellen en zeggen luister, bb is een aparte ervaring en mensen doen er elk jaar rare dingen en leven daar in vreemde sociale omstandigheden. De kunst en het mooie is juist om als het spel voorbij is om op een normale, vriendelijke manier met mekaar om te gaan.
Gadver wat een walgelijk gedoe met die halve en wannabe influencers. Bah bah bah, mensen zo op de pispaal zetten voor dat beetje aandacht en minimum aan fame. Jullie zijn D-rank famous AT BEST. Diepe diepe plaatsvervangende schaamte ffs.
Voor al de shit die ze krijgen om het NIET te doen, gun ik Jolien en Mattheus kinky stomende nachten toe na hun verblijf in het big brother huis
Ze worden er toch volledig voor afgebrand, ga er lekker voor en geniet ervan zou ik zeggen
Ik zou bijna gaan denken dat ze een oorlog begonnen zijn ofzo
Ik denk dat we van geluk mogen spreken als we volgend jaar nog livestreams hebben, deze hoeveelheid haat kan niet gezond zijn
Je hoort mij niet klagen hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben je zelf en is fok ook bij. Ik vind het sowieso heel erg vreemd dat er maar één mod is voor de cos.
Vraag mij af hoe ze weet dat haar naam in het huis niet meer genoemd mag worden?quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:11 schreef maxelu het volgende:
Klein stukje van die deborah live kunnen zien dat mensen gecapped hebben
Triestig zooitje bij mekaar
Voorgaande jaren gingen exbewoners hun echt niet zo uitlaten over mensen die er nog inzitten
Een minimum aan fatsoen en sportiviteit zou hun niet misstaan
Volgens Milena mag haar naam niet meer in het huis genoemd worden
Zij mag wel "Ho-lien en Rattheus" afbranden natuurlijk, dat is prima.
Elsa vindt het allemaal o zo grappig, en dan zeggen ze dat verstand met de jaren komt? Wat een kinderachtig mens om hieraan mee te doen zeg op haar leeftijd. Zou die niet beter moeten weten?
Exbewoners andere seizoenen zoals jimmy mogen ook gewoon het goeie voorbeeld stellen en zeggen luister, bb is een aparte ervaring en mensen doen er elk jaar rare dingen en leven daar in vreemde sociale omstandigheden. De kunst en het mooie is juist om als het spel voorbij is om op een normale, vriendelijke manier met mekaar om te gaan.
Gadver wat een walgelijk gedoe met die halve en wannabe influencers. Bah bah bah, mensen zo op de pispaal zetten voor dat beetje aandacht en minimum aan fame. Jullie zijn D-rank famous AT BEST. Diepe diepe plaatsvervangende schaamte ffs.
Voor al de shit die ze krijgen om het NIET te doen, gun ik Jolien en Mattheus kinky stomende nachten toe na hun verblijf in het big brother huis
Ze worden er toch volledig voor afgebrand, ga er lekker voor en geniet ervan zou ik zeggen
Ik zou bijna gaan denken dat ze een oorlog begonnen zijn ofzo
Ik denk dat we van geluk mogen spreken als we volgend jaar nog livestreams hebben, deze hoeveelheid haat kan niet gezond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |