Haha ja dat geloof ik... ik was dan nog niet klaar denk ik... ik ben best een pittige maar schiet heel snel in de lach..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan boos worden om iets maar hij kijkt mij dan zo aan zo van, waar maak je je druk om
Is ook frustrerend hoor
O nou als je vaker in RLS kijk zie je vaak nieuwe rlssen voorbij komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kom echt alleen maar hier hi... of in de cos verder nergens..
Ik zal het proberen te onthouden hi..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou als je vaker in RLS kijk zie je vaak nieuwe rlssen voorbij komen
Goedemorgen Frummelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Kissy![]()
![]()
Het wil gewoon niet zo, ik kom er niet 100 procent in... ben af en toe wel nieuwsgierig hoe of wat... maar niet zo intens als andere jaren... de sjeu is er voor mij een beetje af...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:38 schreef Jockari het volgende:
Rijd ik vanmorgen naar het werk, begint dit plots op de autoradio
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het was een vakantie die heel veel indruk heeft gemaakt maar soms ook angstig...![]()
Oké en dan ben je voorlopig weer even thuis of wacht er weer een andere uitdaging?
Hallootjes...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Het is niet je seizoen of wat je al zegt.. de sjeu is er vanaf.
Leuk je wel weer hier te zien.
Oké... nou ook wel weer lekker in je eigen huisje enz..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dan ben ik voorlopig weer even thuis als het goed is. Ook wel weer lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:03 schreef Ireth het volgende:
Dus jordy...
- doet kinderachtig
- neemt alles te persoonlijk
- is bevriend met matti
- misbruikt matti
- is een persoonlijke vijand van Axel
- heeft Axel zijn persoonlijke vijand gemaakt
- wordt opgehemeld in de uitzendingen
- wordt negatief neergezet in de uitzendingen
- heeft fans die niet kunnen nadenken
- heeft allemaal jonge fans
- heeft allemaal fans van middelbare leeftijd
- is de mastermind en leider van het kartel
- is onvolwassen.
- neemt alles te serieus
- neemt niets serieus
- jat eten
- deelt alles
- kan geen normaal gesprek voeren
- spreekt alles direct uit.
Ben ik nog wat vergeten??
Dit zijn dus allemaal meningen over 1 persoon door verschillende COSsers![]()
Dat maakt hem de ideale BB kandidaat / winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat maakt hem de ideale BB kandidaat / winnaar
overzicht finales alle jarenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Neehoor vorig jaar eindigde het met een belg in de finale. Denk dat dit jaar het een Nederlander zal zijn. Volgende week gaat er denk ik wel een belg uit.
Zie vooral met de jaar een lagere prijzenpot met een kleine opleving 2023.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
overzicht finales alle jaren
[ link | afbeelding ]
Het is maar een persoon die in een spel zit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Ireth het volgende:
Als er 1 van "het kartel" uit ging en de rest verdrietig was waren de commentaren van de "jaxel-aanhangers" in de COS niet op 4 handen te tellen. Aansteller, jankend, aandachtzoekers, egoïstisten, noem het maar. Alles werd het kartel genoemd.
Nu zijn het de "kartel-lovers" die juichen over het vertrek van Axel en het acteertalent van jane en dan zijn de COSsers kinderachtig, is het belachelijk, gevoelloos of zelfs van het lage niveau van jordy.
Hoe dan??? Kinderachtig gezeik van velen.
Dat bedoel ik niet Dotquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar een persoon die in een spel zit.
Vorige week werd er door andere gejuicgd en geklaagd.
Deze week is het andersom.
O verkeerd begrepen dus. Sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet Dot![]()
Er wordt nu geklaagd over de COSsers die juichen om het vertrek van Axel.. terwijl diezelfde COSsers die nu klagen vorige week hetzelfde deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |