Niemand wil daar liggenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Jane snurkt weer lekker ja![]()
Waarom ligt er niemand bij haar in de suite?
of je kent de exorcist niet of je bent toe aan hans andersquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy wel![]()
Het zal maar naast je bed staan
Omdat ze alleen wil slapen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Axel heeft daar ook geslapen , en ik heb hem er nooit over gehoord.quote:
Gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
of je kent de exorcist niet of je bent toe aan hans anders
Nee, die had geen zin en was te lui zei ze om haar kaarten te verplaatsenquote:
Wat denk je zelf, bij Jane gaan slapen is vragen om slapeloze nachtenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
ik bedoelde van de 4 die nog over zijn, wilde niemand naar de suite, dus mag ze hem alleen hebben, het is haar huis zei zequote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel heeft daar ook geslapen , en ik heb hem er nooit over gehoord.
Er bestaat ook nog zoiets als oordopjes , daarnaast: er waren er meer die snurkten maar nee liever zeuren over het gesnurk van Jane
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, die had geen zin en was te lui zei ze om haar kaarten te verplaatsen
Danku mensenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, bij Jane gaan slapen is vragen om slapeloze nachten
Ik heb geen woord gezegd over het snurken van Jane, geen dingen zeggen die niet door mij gezegd zijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel heeft daar ook geslapen , en ik heb hem er nooit over gehoord.
Er bestaat ook nog zoiets als oordopjes , daarnaast: er waren er meer die snurkten maar nee liever zeuren over het gesnurk van Jane
Ik heb het over wat hier gezegd wordt en daar is geen woord over gelogenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb geen woord gezegd over het snurken van Jane, geen dingen zeggen die niet gezegd zijn!
Je reageerde op mijn post.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het over wat hier gezegd wordt en daar is geen woord over gelogen
Wordt wat zwaarlijviger en dan ga je meer snurken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Oh jee, dat is slecht nieuws voor Jordy ,want die is ook vetter gewordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt wat zwaarlijviger en dan ga je meer snurken.
preciesquote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rustig hier.
Kunnen wij lekker team Piano tegen team LeLe kijken
Prinsessen moet je pamperenquote:Op zondag 23 maart 2025 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu al, ze heeft net 12 uur geslapen
ik heb sharice in beeldquote:Op zondag 23 maart 2025 09:04 schreef Kinga het volgende:
Ah, ik val net in de grote Jordy show, indeed.
Wat is er gebeurd, ik hoor iets over excuus aanbieden van Jane, maar het kwam van Sharice?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:14 schreef Puzzie het volgende:
Ahh Mattie moet van Jolien Sharice of Jane uithoren.
Het idee komt dus van manipulatieve Jolientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |