Morguhquote:
De nederlandse WIDM volg ik ook niet, concept met BN'ers komt helemaal niet aan de enkels van de vlaamse. De originele met "onbekende" vlamingen is veel grootser opgezet, maar is mijn visie natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
En De Mol kijk ik nooit, vind daar niets aan
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
We haddenn net een dansje op de vroege morgen
Jammer dat het een prutliedje was, maar daar hadden ze lol.
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja net gemist, ik heb geen scherm in de douche
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook geen goed plan daar een scherm neer te hangen
quote:
Nou fijn toch dat je het beter vindt. Heb je weer wat te kijken nu BB bijna ten einde looptquote:Op zondag 23 maart 2025 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
De nederlandse WIDM volg ik ook niet, concept met BN'ers komt helemaal niet aan de enkels van de vlaamse. De originele met "onbekende" vlamingen is veel grootser opgezet, maar is mijn visie natuurlijk.
Ik dacht al, is Dot nu haar eigen berichten aan het verwijderenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht dat ik hier zat te kletsen zit in in de COS, foei Dot
[..]
[..]
[..]
Ja ik zag ineens dat ik in de COSquote:Op zondag 23 maart 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik dacht al, is Dot nu haar eigen berichten aan het verwijderen
Ik heb hem vorige jaar naar RLS gezet omdat meer mensen daar om vroegen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
BB loopt naar het einde, vind het geen geweldig seizoen, matige selectie van bewoners uit de SM kaartenbak, teveel SL en te weinig actie
Wat ik zeker wel ga missen is de COS, alhoewel ik ook me wel eens erger aan bepaalde dingen vind ik het jammer dat een gedeelte van de mensen na BB weer verdwijnen hier
Misschien een idee om deze kletshoek open te houden?
Het klinkt als een vakantie waar je mensen ontmoet waar je het heel gezellig mee hebt en dan afspreekt als we terug zijn in Nederland dan houden we contact maar dat gebeurd zeldenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige jaar naar RLS gezet omdat meer mensen daar om vroegen.
Maar de mensen die er om vroegen zag je amper daar of niet. RLS / [RLS 24 SC #80] Gezellige kletskoek deel 55
Heb toen BB begon hier een nieuwe gemaakt hier en de oude daar laten staan
Kloptquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het klinkt als een vakantie waar je mensen ontmoet waar je het heel gezellig mee hebt en dan afspreekt als we terug zijn in Nederland dan houden we contact maar dat gebeurd zelden
De gemeenschappelijke deler is dan weg, en een terrasje in Cran Canaria waar je relaxed bent zonder verplichtingen is toch anders dan een terrasje in je eigen woonplaats waarnaast je nog verplichtingen hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt
In het begin kwam er nog wel iemand maar werd snel minder. En nu hier open is zie je daar niemand meer
Dat is waar, maar er zijn veel RLS en die staan allemaal daar. En daar kan iedereen in de SC meekletsen. Maar er schijnt niet echt belangstelling voor te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De gemeenschappelijke deler is dan weg, en een terrasje in Cran Canaria waar je relaxed bent zonder verplichtingen is toch anders dan een terrasje in je eigen woonplaats waarnaast je nog verplichtingen hebt
Dat snap ikquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zijn veel RLS en die staan allemaal daar. En daar kan iedereen in de SC meekletsen. Maar er schijnt niet echt belangstelling voor te zijn.
We kunnen moeilijk een heel subforum openlaten voor alleen een SC
Morguhquote:
TOP!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:05 schreef Jockari het volgende:
Joepie ! Vanavond begint de enige echte De Mol !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |