abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217189835
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heeft niets met de streams te maken hierheen verplaatst
Die laatste 50% was toch echt commentaar op de stream, ik zag iedereen huilen :D
pi_217189850
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:33 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
dus jij heb het ook ja mijn proggie doet ook niet verder dan 10 minuten dus ligt aan videoland :'(
Ja Chrome sinds gisteren middag met/zonder extensie niet verder mer dan 10 minuten.
In Firefox deed het zonder extensie nog wel gisteren, maar sinds vandaag ook met/zonder extensie niet meer.

De Belgische goplay kan standaard een uur terug zonder extensies, maar daar heb je weer het risico op reclame over je stream heen, en die hebben alleen stream 1.

Ach ja, toch tegen het einde van het seizoen en de lol om filmpjes te maken was er toch al een tijdje vanaf.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator woensdag 26 maart 2025 @ 18:43:21 #278
388664 crew  Dotteke
pi_217189861
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:41 schreef maxelu het volgende:

[..]
Die laatste 50% was toch echt commentaar op de stream, ik zag iedereen huilen :D
Daar heb je ook weer gelijk in mijn excuus :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217189874
Lieve mensen laten we ook niet hier beginnen
Het is een spel
Je kent die mensen niet eens waar je zo fanatiek voor aan het posten bent

Laten we het gezellig houden asjeblieft
pi_217189888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Daar heb je ook weer gelijk in mijn excuus :@
't Is oke hoor Dotteke, het tempo waar je hier werk krijgt ligt ook hoog :P en het eerste stukje heb ik ook naar Willewa in DM gestuurd

Het is jammer dat users de benen nemen door de sfeer... :@
  woensdag 26 maart 2025 @ 18:46:00 #281
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217189895
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja Chrome sinds gisteren middag met/zonder extensie niet verder mer dan 10 minuten.
In Firefox deed het zonder extensie nog wel gisteren, maar sinds vandaag ook met/zonder extensie niet meer.

De Belgische goplay kan standaard een uur terug zonder extensies, maar daar heb je weer het risico op reclame over je stream heen, en die hebben alleen stream 1.

Ach ja, toch tegen het einde van het seizoen en de lol om filmpjes te maken was er toch al een tijdje vanaf.
ja maar het is wel vreemd dat ze het nu veranderen hoor, ik kwam er ook vandaag achter
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  Moderator woensdag 26 maart 2025 @ 18:47:22 #282
388664 crew  Dotteke
pi_217189913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef maxelu het volgende:

[..]
't Is oke hoor Dotteke, het tempo waar je hier werk krijgt ligt ook hoog :P en het eerste stukje heb ik ook naar Willewa in DM gestuurd

Het is jammer dat users de benen nemen door de sfeer... :@
Dank je wel voor je begrip
Ja dat is het ook, maar ieder zijn mening en dat gekat onderling probeer ik zoveel morgelijk in toom te houden.
Maar ik heb er meer dan een dagtaak aan
pi_217189929
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is het ook, maar ieder zijn mening en dat gekat onderling probeer ik zoveel morgelijk in toom te houden.
Wat zal jij 4 april blij zijn ;)
pi_217189976
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat zal jij 4 april blij zijn ;)
Respect hoor voor wat ze doet! 4 april komt dichterbij, nog ff volhouden! :P
  woensdag 26 maart 2025 @ 19:38:01 #285
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217190397
Ik heb nou treķ in hutspot (met draadjesvlees), in ovenschotel gehakt-prei-kerrie, in Javaanse bami, in varkenshaas en het enige wat ik nu kan pakken is banaan, peer, biscuitjes en crackers met kaas :(
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 26 maart 2025 @ 19:52:23 #286
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217190562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nou treķ in hutspot (met draadjesvlees), in ovenschotel gehakt-prei-kerrie, in Javaanse bami, in varkenshaas en het enige wat ik nu kan pakken is banaan, peer, biscuitjes en crackers met kaas :(
_O- _O- _O-
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  woensdag 26 maart 2025 @ 20:58:21 #287
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217191560
Er lag nog een witte chocolade letter *O* Nu niet meer :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 26 maart 2025 @ 21:43:56 #288
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217192104
Wauw
Zit net even op TikTok te swipen
( ja ik weet slecht )
Kom ik de live chat tegen van Deb
Met Faisel Luca Jimmy en Michael Angelo

Wat een trieste mensen
Jolien wordt Hoo-lien genoemd
Alleen Jane is geweldig
Iedereen die niet voor haar is wordt met de grond gelijk gemaakt
Jimmy doet er volop aan mee
Wat valt hij me tegen !!!
Bah!
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:08:12 #289
130755 Kinga
versier hier
pi_217192329
Die Deborah zoekt wel het spotlicht op he... als het uit is met matti, wat zoekt zij dan nog in livestreams die over BB gaan.

Elsa, Jeffrey en Glenn zitten er ook in nu..
pi_217192449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:08 schreef Kinga het volgende:
Die Deborah zoekt wel het spotlicht op he... als het uit is met matti, wat zoekt zij dan nog in livestreams die over BB gaan.

Elsa, Jeffrey en Glenn zitten er ook in nu..
Zij is influencer, die deed al regelmatig lives voor BB. Ze is misschien de ex van mattheus, maar nog steeds een vriendin van Jane die ze support.

Vind die live trouwens relaxter om op de achtergrond aan te hebben dan die BB streams _O-
edit: tot Faisel weer in een rant gaat, dan zie je de andere deelnemers ook met grote ogen kijken :')

[ Bericht 5% gewijzigd door KinKiJan op 26-03-2025 22:35:00 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:43:13 #291
130755 Kinga
versier hier
pi_217192552
Milena nu erbij, die gaat helemaal los over Holien en Ratteus, haar woorden.

Dat wordt een gezellige finale _O-
pi_217192584
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Wauw
Zit net even op TikTok te swipen
( ja ik weet slecht )
Kom ik de live chat tegen van Deb
Met Faisel Luca Jimmy en Michael Angelo

Wat een trieste mensen
Jolien wordt Hoo-lien genoemd
Alleen Jane is geweldig
Iedereen die niet voor haar is wordt met de grond gelijk gemaakt
Jimmy doet er volop aan mee
Wat valt hij me tegen !!!
Bah!
wat een stel trieste triestelingen zeg , zum kotzen :r
Jolientje
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:49:57 #293
130755 Kinga
versier hier
pi_217192588
Die Faisel is next level vals.
pi_217192660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:49 schreef Kinga het volgende:
Die Faisel is next level vals.
ik hoef hem denk ik niet te leren kennen ook, als het al een hem is :{w
Jolientje
pi_217192829
Iemand een recapje voor me wat Jeff, Milena, Elsa te zeggen hadden?

Van mij mogen ze de ex-bewoners die huidige bewoners dan gaan afbranden online al uit de finale party laten :)

Serieus hoe laag kan je zijn? Nota bene Elsa en Milena die na hun exit aangaven lastig te landen en last te ondervinden van alle haat online. Maar er dan wel zelf aan meedoen. Vreselijke cast toch dit jaar man man man.
pi_217192844
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Daar ben je zelf en is fok ook bij. Ik vind het sowieso heel erg vreemd dat er maar één mod is voor de cos.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_217192899
Klein stukje van die deborah live kunnen zien dat mensen gecapped hebben
Triestig zooitje bij mekaar
Voorgaande jaren gingen exbewoners hun echt niet zo uitlaten over mensen die er nog inzitten
Een minimum aan fatsoen en sportiviteit zou hun niet misstaan

Volgens Milena mag haar naam niet meer in het huis genoemd worden
Zij mag wel "Ho-lien en Rattheus" afbranden natuurlijk, dat is prima.
Elsa vindt het allemaal o zo grappig, en dan zeggen ze dat verstand met de jaren komt? Wat een kinderachtig mens om hieraan mee te doen zeg op haar leeftijd. Zou die niet beter moeten weten?
Exbewoners andere seizoenen zoals jimmy mogen ook gewoon het goeie voorbeeld stellen en zeggen luister, bb is een aparte ervaring en mensen doen er elk jaar rare dingen en leven daar in vreemde sociale omstandigheden. De kunst en het mooie is juist om als het spel voorbij is om op een normale, vriendelijke manier met mekaar om te gaan.

Gadver wat een walgelijk gedoe met die halve en wannabe influencers. Bah bah bah, mensen zo op de pispaal zetten voor dat beetje aandacht en minimum aan fame. Jullie zijn D-rank famous AT BEST. Diepe diepe plaatsvervangende schaamte ffs.

Voor al de shit die ze krijgen om het NIET te doen, gun ik Jolien en Mattheus kinky stomende nachten toe na hun verblijf in het big brother huis
Ze worden er toch volledig voor afgebrand, ga er lekker voor en geniet ervan zou ik zeggen
Ik zou bijna gaan denken dat ze een oorlog begonnen zijn ofzo

Ik denk dat we van geluk mogen spreken als we volgend jaar nog livestreams hebben, deze hoeveelheid haat kan niet gezond zijn
pi_217192954
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 01:11 schreef maxelu het volgende:
Voorgaande jaren gingen exbewoners hun echt niet zo uitlaten over mensen die er nog inzitten

Elsa vindt het allemaal o zo grappig, en dan zeggen ze dat verstand met de jaren komt? Wat een kinderachtig mens om hieraan mee te doen zeg op haar leeftijd. Zou die niet beter moeten weten?
Exbewoners andere seizoenen zoals jimmy mogen ook gewoon het goeie voorbeeld stellen en zeggen luister, bb is een aparte ervaring en mensen doen er elk jaar rare dingen en leven daar in vreemde sociale omstandigheden. De kunst en het mooie is juist om als het spel voorbij is om op een normale, vriendelijke manier met mekaar om te gaan.

Gadver wat een walgelijk gedoe met die halve en wannabe influencers. Bah bah bah, mensen zo op de pispaal zetten voor dat beetje aandacht en minimum aan fame. Jullie zijn D-rank famous AT BEST. Diepe diepe plaatsvervangende schaamte ffs.

Voor al de shit die ze krijgen om het NIET te doen, gun ik Jolien en Mattheus kinky stomende nachten toe na hun verblijf in het big brother huis
Ze worden er toch volledig voor afgebrand, ga er lekker voor en geniet ervan zou ik zeggen

Ik denk dat we van geluk mogen spreken als we volgend jaar nog livestreams hebben, deze hoeveelheid haat kan niet gezond zijn
Zo zeg wat een enorme opgekropte haat en blijkbaar compleet missende zelfreflectie. Hoe kan je jezelf zo laten kennen. Is dit echt? Er zijn ook nep profielen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 07:41:09 #299
388664 crew  Dotteke
pi_217193370
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 00:17 schreef engine het volgende:

[..]
Daar ben je zelf en is fok ook bij. Ik vind het sowieso heel erg vreemd dat er maar één mod is voor de cos.
Je hoort mij niet klagen hoor.

Maar ik ben niet alleen @Gert leest ook de tr's mee en handeld indien nodig en ik overleg veel met hem.
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 07:42:45 #300
388664 crew  Dotteke
pi_217193376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 01:11 schreef maxelu het volgende:

Vraag mij af hoe ze weet dat haar naam in het huis niet meer genoemd mag worden?
Ik heb er op de streams niets over gehoord dat dat niet meer mag en ze is ook niet met trammalant of zo weggegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')