Die laatste 50% was toch echt commentaar op de stream, ik zag iedereen huilenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft niets met de streams te maken hierheen verplaatst
Ja Chrome sinds gisteren middag met/zonder extensie niet verder mer dan 10 minuten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus jij heb het ook ja mijn proggie doet ook niet verder dan 10 minuten dus ligt aan videoland
Daar heb je ook weer gelijk in mijn excuusquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
Die laatste 50% was toch echt commentaar op de stream, ik zag iedereen huilen
't Is oke hoor Dotteke, het tempo waar je hier werk krijgt ligt ook hoogquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in mijn excuus
ja maar het is wel vreemd dat ze het nu veranderen hoor, ik kwam er ook vandaag achterquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Chrome sinds gisteren middag met/zonder extensie niet verder mer dan 10 minuten.
In Firefox deed het zonder extensie nog wel gisteren, maar sinds vandaag ook met/zonder extensie niet meer.
De Belgische goplay kan standaard een uur terug zonder extensies, maar daar heb je weer het risico op reclame over je stream heen, en die hebben alleen stream 1.
Ach ja, toch tegen het einde van het seizoen en de lol om filmpjes te maken was er toch al een tijdje vanaf.
Dank je wel voor je begripquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef maxelu het volgende:
[..]
't Is oke hoor Dotteke, het tempo waar je hier werk krijgt ligt ook hoogen het eerste stukje heb ik ook naar Willewa in DM gestuurd
Het is jammer dat users de benen nemen door de sfeer...
Wat zal jij 4 april blij zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel voor je begrip
Ja dat is het ook, maar ieder zijn mening en dat gekat onderling probeer ik zoveel morgelijk in toom te houden.
Maar ik heb er meer dan een dagtaak aan
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nou treķ in hutspot (met draadjesvlees), in ovenschotel gehakt-prei-kerrie, in Javaanse bami, in varkenshaas en het enige wat ik nu kan pakken is banaan, peer, biscuitjes en crackers met kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zij is influencer, die deed al regelmatig lives voor BB. Ze is misschien de ex van mattheus, maar nog steeds een vriendin van Jane die ze support.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:08 schreef Kinga het volgende:
Die Deborah zoekt wel het spotlicht op he... als het uit is met matti, wat zoekt zij dan nog in livestreams die over BB gaan.
Elsa, Jeffrey en Glenn zitten er ook in nu..
wat een stel trieste triestelingen zeg , zum kotzenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Wauw
Zit net even op TikTok te swipen
( ja ik weet slecht )
Kom ik de live chat tegen van Deb
Met Faisel Luca Jimmy en Michael Angelo
Wat een trieste mensen
Jolien wordt Hoo-lien genoemd
Alleen Jane is geweldig
Iedereen die niet voor haar is wordt met de grond gelijk gemaakt
Jimmy doet er volop aan mee
Wat valt hij me tegen !!!
Bah!
Daar ben je zelf en is fok ook bij. Ik vind het sowieso heel erg vreemd dat er maar één mod is voor de cos.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel voor je begrip
Ja dat is het ook, maar ieder zijn mening en dat gekat onderling probeer ik zoveel morgelijk in toom te houden.
Maar ik heb er meer dan een dagtaak aan
Zo zeg wat een enorme opgekropte haat en blijkbaar compleet missende zelfreflectie. Hoe kan je jezelf zo laten kennen. Is dit echt? Er zijn ook nep profielen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:11 schreef maxelu het volgende:
Klein stukje van die deborah live kunnen zien dat mensen gecapped hebben
Triestig zooitje bij mekaar
Voorgaande jaren gingen exbewoners hun echt niet zo uitlaten over mensen die er nog inzitten
Een minimum aan fatsoen en sportiviteit zou hun niet misstaan
Volgens Milena mag haar naam niet meer in het huis genoemd worden
Zij mag wel "Ho-lien en Rattheus" afbranden natuurlijk, dat is prima.
Elsa vindt het allemaal o zo grappig, en dan zeggen ze dat verstand met de jaren komt? Wat een kinderachtig mens om hieraan mee te doen zeg op haar leeftijd. Zou die niet beter moeten weten?
Exbewoners andere seizoenen zoals jimmy mogen ook gewoon het goeie voorbeeld stellen en zeggen luister, bb is een aparte ervaring en mensen doen er elk jaar rare dingen en leven daar in vreemde sociale omstandigheden. De kunst en het mooie is juist om als het spel voorbij is om op een normale, vriendelijke manier met mekaar om te gaan.
Gadver wat een walgelijk gedoe met die halve en wannabe influencers. Bah bah bah, mensen zo op de pispaal zetten voor dat beetje aandacht en minimum aan fame. Jullie zijn D-rank famous AT BEST. Diepe diepe plaatsvervangende schaamte ffs.
Voor al de shit die ze krijgen om het NIET te doen, gun ik Jolien en Mattheus kinky stomende nachten toe na hun verblijf in het big brother huis
Ze worden er toch volledig voor afgebrand, ga er lekker voor en geniet ervan zou ik zeggen
Ik zou bijna gaan denken dat ze een oorlog begonnen zijn ofzo
Ik denk dat we van geluk mogen spreken als we volgend jaar nog livestreams hebben, deze hoeveelheid haat kan niet gezond zijn
Je hoort mij niet klagen hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben je zelf en is fok ook bij. Ik vind het sowieso heel erg vreemd dat er maar één mod is voor de cos.
Vraag mij af hoe ze weet dat haar naam in het huis niet meer genoemd mag worden?quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:11 schreef maxelu het volgende:
Klein stukje van die deborah live kunnen zien dat mensen gecapped hebben
Triestig zooitje bij mekaar
Voorgaande jaren gingen exbewoners hun echt niet zo uitlaten over mensen die er nog inzitten
Een minimum aan fatsoen en sportiviteit zou hun niet misstaan
Volgens Milena mag haar naam niet meer in het huis genoemd worden
Zij mag wel "Ho-lien en Rattheus" afbranden natuurlijk, dat is prima.
Elsa vindt het allemaal o zo grappig, en dan zeggen ze dat verstand met de jaren komt? Wat een kinderachtig mens om hieraan mee te doen zeg op haar leeftijd. Zou die niet beter moeten weten?
Exbewoners andere seizoenen zoals jimmy mogen ook gewoon het goeie voorbeeld stellen en zeggen luister, bb is een aparte ervaring en mensen doen er elk jaar rare dingen en leven daar in vreemde sociale omstandigheden. De kunst en het mooie is juist om als het spel voorbij is om op een normale, vriendelijke manier met mekaar om te gaan.
Gadver wat een walgelijk gedoe met die halve en wannabe influencers. Bah bah bah, mensen zo op de pispaal zetten voor dat beetje aandacht en minimum aan fame. Jullie zijn D-rank famous AT BEST. Diepe diepe plaatsvervangende schaamte ffs.
Voor al de shit die ze krijgen om het NIET te doen, gun ik Jolien en Mattheus kinky stomende nachten toe na hun verblijf in het big brother huis
Ze worden er toch volledig voor afgebrand, ga er lekker voor en geniet ervan zou ik zeggen
Ik zou bijna gaan denken dat ze een oorlog begonnen zijn ofzo
Ik denk dat we van geluk mogen spreken als we volgend jaar nog livestreams hebben, deze hoeveelheid haat kan niet gezond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |