Gemist.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef Hznootje het volgende:
Mogen tegenwoordig niet meer douchen of heb ik dat gemist vanmorgen
Je bedoelt net zoals Jane vermelde dat ze alleen geld van het kartel hadden gepakt toen ze boodschappen moest betalen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus, geef gewoon toe dat je in de avond wat eet, dat stiekeme gedoe vind ik echt misselijk gedrag
Jane is een beetje erg sjaggie al sinds gisteravond. Doet grote uitspraken. Als je denkt te winnen van "kartel" zet jezelf dan als genomineerdquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Suite overleg nu![]()
Jane: stel er komt een ronde tafel dan ga ik jou saven.
Sharice nee dat moet je niet doen
Jane: als ze met hun allen denken dat ze naast jou kunnen zitten omdat ze naast jou meer kans maken
WTF wat een uitspraak! En maar steeds zeggen dat Sharice niet zo negatief over zichzelf moet denken blabla
Wat een schatje héquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Suite overleg nu![]()
Jane: stel er komt een ronde tafel dan ga ik jou saven.
Sharice nee dat moet je niet doen
Jane: als ze met hun allen denken dat ze naast jou kunnen zitten omdat ze naast jou meer kans maken
WTF wat een uitspraak! En maar steeds zeggen dat Sharice niet zo negatief over zichzelf moet denken blabla
Halleluja!quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:24 schreef marky het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals Jane vermelde dat ze alleen geld van het kartel hadden gepakt toen ze boodschappen moest betalen?
Zij is de baas niet niemand hoeft aan iemand verantwoording af te leggen daar.
Yep, heb vanmorgen een heel topic voor niets teruggelezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo jammer dat er in de late avond hier geklets wordt. Zo moeilijk is het toch ook niet om even naar de SC te gaan.
Maar nee het offtopic geklets gebeurd in de COS echt jammer
Ik denk dat ze inmiddels wel vrede heeft om naar huis te gaan, lekker naar haar katten. En ze kan met opgeheven hoofd dit tent verlaten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:38 schreef Hznootje het volgende:
Dus Sharice en Jane komen op de bank, wat een verrassing dit seizoen
Alle kartel stemmers op Sharice en Jane naar huis![]()
Ja ik zie het ook dat ze wel oké is, maar wel sneu dat ze niet weet hoe het er thuis voor staat. Denk dat ze daar nu het meest mee rondlooptquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inmiddels wel vrede heeft om naar huis te gaan, lekker naar haar katten. En ze kan met opgeheven hoofd dit tent verlaten.
En dan charise door naar de finale en die mag dan winnen van mij
Mee eens maar ik denk dat het anders gaat lopen helaas, we krijgen een Kartel finale met Jordy als winnaar vermoed ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inmiddels wel vrede heeft om naar huis te gaan, lekker naar haar katten. En ze kan met opgeheven hoofd dit tent verlaten.
En dan charise door naar de finale en die mag dan winnen van mij
dan maar een kartel finale met Mattie als winnaarquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens maar ik denk dat het anders gaat lopen helaas, we krijgen een Kartel finale met Jordy als winnaar vermoed ik
Ik had ook verwacht dat BB het nog wel een beetje zou proberen te verbloemen dat Jordy moest winnen, maar met deze laatste actie, is het gewoon klink en klaarquote:
Van die 3 hoop ik ook op Mattiequote:Op woensdag 26 maart 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
dan maar een kartel finale met Mattie als winnaar
ik kan niet eens meer kiezen wie ik het het meeste misgun, Jordy of Jolien
Daar is geen houden aan ook niet met een Jane naast hem. Het is na jaren van middenmoot eindelijk weer een winnaar die het spel goed gespeeld heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat BB het nog wel een beetje zou proberen te verbloemen dat Jordy moest winnen, maar met deze laatste actie, is het gewoon klink en klaar
Laat het aanspreken van users maar over aan de moderatiequote:Op woensdag 26 maart 2025 09:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is het treinstation niet he. Je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.
Huh? ik zie twinstream op Jolien en Jordy buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
ik zie een ringen draaiende jane
al kijkend naar de spiegel
nu twinquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huh? ik zie twinstream op Jolien en Jordy buiten.
En dat is vooral ingegeven door het feit dat je favoriet niet in de finale zit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
100 procent eens.
Ik kijk de streams niet zo vaak meer en hier lezen is![]()
Ik geef het nog tot vrijdagavond als er een klein kansje is dat Jolien weg moet maar zo niet dan ga ik niet meer kijken.
BB2025 de slechste, naarste verschrikkelijkste BB ever..
Pootje terug??quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Beide streams Jolien en Jordy.
Jolien klzjsdfgh liskdjfhg ;lodsifjhg
Jordy: grinnik
Ashley kocht een halve finale ticket met het geldquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het niet lang blijft hangen......verleden jaar had ik een bloedhekel aan Ashley....echt heel erg. was blij dat ze voor het geld ging. En heeft geen week geduurd dat ik haar totaal vergeten was.
Ja, maar het heeft haar niet echt verder geholpen.....had ze geen oprotpremie??quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley kocht een halve finale ticket met het geld
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft haar niet echt verder geholpen.....had ze geen oprotpremie??
ja met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:
ze mogen er toch maar 2 nominerenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef Ireth het volgende:
Ow matti snel klaar? Had weinig keuze denk ik
Daar moeten ze volgend jaar wat aan doen...Jordy en keanu praten ook niet in dialect...dat moeten ze ook de Belgen verbiedenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe dan? Jordy mag toch ook stemmen of niet?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom denken Jane en Charice dat zij samen op de bank zitten.
Ze zeiden dat net?
Lijkt mij dat 1 van hun op de bank zit samen met Jolien.
Beetje flauw dit, ze was prima te verstaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Als ie slim is dat had ie dat gedaan. Scheelt hem richting de finalequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy
we kunnen Jane en matti naast elkaar zetten
TOP gozer
want Jane wint van Matti?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ie slim is dat had ie dat gedaan. Scheelt hem richting de finale
Jordy, matti en jolien -> jane en sharicequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom denken Jane en Charice dat zij samen op de bank zitten.
Ze zeiden dat net?
Lijkt mij dat 1 van hun op de bank zit samen met Jolien.
Nee dat ook weer niet met de kartel stemmers. Dan had ie beter Jolien en Mattheus er op kunnen zettenquote:
Jane 3quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordy, matti en jolien -> jane en sharice
Jane en sharice -> matti en jolien.
Jane: 6
Sharice: 6
Matti: 2
Jolien: 2
Als het Jane sharice wordtquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jane roept haar fam op
ze heeft hun nog eens nodig..
Jane: weer op die fokking bank en again en again en again.. geef me een break JEZUS
buiten Jolien met een mooie look op haar gezicht
O ja, sorry je hebt gelijk. Eindconclusie is wel hetzelfde. Jane en sharice de pineut.quote:
Ze wilde toch sharice saven zei ze vanmorgen. Sharice beetje zuur dat ze weer op die bank komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jane roept haar fam op
ze heeft hun nog eens nodig..
Jane: weer op die fokking bank en again en again en again.. geef me een break JEZUS
buiten Jolien met een mooie look op haar gezicht
Ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het Jane sharice wordt
stem ik op Sharice
Ik in principe ook, maar mocht Jolien er naast zitten dan probeer ik haar eruit te stemmen;)quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
stem ik op Sharice
Zo zou het moeten zijn, Jordy.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Matti vraagt zich af hoe de sfeer is op het feest. Jordy zegt als mensen eruit zijn ze anders erna kijken hij gelooft niet dat er mensen met wrok. Nou jordy je gaat schrikken hoe zuur sommige mensen zijn.
Zei jane gister ook he. Ze ging ze kapot makenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
Als blikken konden doden was heel het kartel dood nu
Niet allemaal, een paar axel en elsa vooral. De rest niet zo wat ik mee kreeg via mijn dochter.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn, Jordy.
Maar twas een zwakzinnige cast vol wrok
Gelukkig niet allemaal.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn, Jordy.
Maar twas een zwakzinnige cast vol wrok
Niet meer kijken dan. Spellen gewonnen kijkers die hem wel leuk vinden en op hem stemmen. En tuurlijk ook die hem niet leuk vinden maar in de minderheid zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef spapaars het volgende:
Jordy rechtsreeks naar de finale gebracht, ben deze soap moe.
Die blijft er in van schrik als ze vrijdag zou mogen blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
aah de echte reden waarom Sharice zo zuur is
ze denkt geen kans te maken tegenover Jane
de anti-stemmen gaan haar weer laten winnen van janequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
Ja daar had ze het gister al over buiten met kartel dat het eigenlijk niet eerlijk was tegenover jane te staan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
Maakt voor beide niet uit, uitstel van executiequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die blijft er in van schrik als ze vrijdag zou mogen blijven
ze had toen geen keus hequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
jij zou je vriendje er toch ook niet op gooien Sharice had jij MIlena genomineerd?
Is dit nu steeds nodig iemand zegt wat over het jordy/kartel en hoop gelijk moet er iets over Jane komenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei jane gister ook he. Ze ging ze kapot maken
het gaat toch wel over streams?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit nu steeds nodig iemand zegt wat over het jprdy/kartel en hoop gelijk moet er iets over Jane komen
En anders om ook.
en nu weer afbranden 123 goquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
Jolien the bigger person
knoopt een gesprekje aan
Eehhmm... dit ging nu allebei over hetzelfde Dotquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit nu steeds nodig iemand zegt wat over het jprdy/kartel en hoop gelijk moet er iets over Jane komen
En anders om ook.
Hoezo mag dat niet. Gaat toch over bb anders misschien alleen nog sv maken dan als je niet mag reageren op elkaar. Sorry maar dit is toch ook cossen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders om ook.
Rare gedachte gang....net nog zeggen je weet niet hoe ik er buiten op sta....waarschijnlijk niet zo goed met mijn spel. Nog geen kwartier later gaat ze gewoon verder met dat rare gedoe..... Het één zeggen en het andere doen.quote:
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeerquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet. Gaat toch over bb anders misschien alleen nog sv maken dan als je niet mag reageren op elkaar. Sorry maar dit is toch ook cossen.
ja logischquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
stem ik op Sharice
Ik doe dat niet om af te troeven. En denk de meeste mensen niet hier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeer
zei ze gisteren ook alquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
Jane: "mocht ik naar huis gaan Sharice, je gaat dan echt niet onderdeel worden van die groep hé!!"
Nee lekker de laatste week in je eentje doorbrengen
en dan zeggen dat Jordy er niet tegen kan dat hij dan zuur is, nou hun doen er niet voor onderquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef maxelu het volgende:
Snap die hele attitude van Jane en Sharice nu niet hoor.
Het is alleen het spel als zij hun zin krijgen?
Ze benoemt gewoon waarom ze de dubbele stem niet heeft gebruikt, niet om zieltjes te winnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
oh god ze heeft keer Jolien gesaved phoe phoe
en toch hoop ik dat het anders looptquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal ik maar alvast een "gokje" doen hoe laatste week verloopt
Jane vrijdag naar huis
Sharice in de loop van de week naar huis
Kartel in de finale
Jordy pakt de winst
Het ligt er dit jaar wel erg dik bovenop dat het gestuurd wordt. Poepoe welke 2 zouden er genomineerd worden als het drie tegen twee is? Guttegut wat een spanning. Ik kan het bijna niet uithouden.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:38 schreef Hznootje het volgende:
Dus Sharice en Jane komen op de bank, wat een verrassing dit seizoen
Alle kartel stemmers op Sharice en Jane naar huis![]()
Nee joh..Echt??quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vrijdag naar huis
Kartel in de finale
Jordy pakt de winst
gezellie hahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
Jane: "mocht ik naar huis gaan Sharice, je gaat dan echt niet onderdeel worden van die groep hé!!"
Nee lekker de laatste week in je eentje doorbrengen
Ik geniet er vanquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:33 schreef riri het volgende:
Wat een sikkeneuren Charise en Jane, alsof kijkers dit fijn vinden om naar te kijken deze arrogante houding
Ik kijk gewoon liever naar die 2 dan naar de in mijn ogen clown Jordy en zijn gevolg.quote:
Daar valt niet zo veel meer aan te verziekenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeer
ieder zijn kickquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon liever naar die 2 dan naar de in mijn ogen clown Jordy en zijn gevolg.
Ik heb echt een grote allergie voor mensen zoals hem.
U hebt een uitzonderlijke paranormale gavequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vrijdag naar huis
Kartel in de finale
Jordy pakt de winst
zou leuk zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:38 schreef riri het volgende:
Wie weet "de bewoners hebben de macht" zei BB gisteren, wie weet mogen de oud-bewoners nu ook meestemmen wie er op de bank komen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Vind het ook allemaal wel meevallen, ik lees halve slagvelden, ik zie sarcastische opmerkingen over en weerquote:
Nee, dat kan niet ......Elsa en Axel vergeven niet echt diep van binnen.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:38 schreef riri het volgende:
Wie weet "de bewoners hebben de macht" zei BB gisteren, wie weet mogen de oud-bewoners nu ook meestemmen wie er op de bank komen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Ik denk omdat het nooit een echte groep is geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef zodeju het volgende:
Snap niet waarom ze niet als groep bij elkaar gaan zitten.....tenslotte weten ze dat iedereen moet kiezen.....
Ze zitten lijkt nu wel met zijn allen in het Milenagevoel waarom ik juist ik
Dat is nu wat ik doe.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet meer kijken dan. Spellen gewonnen kijkers die hem wel leuk vinden en op hem stemmen. En tuurlijk ook die hem niet leuk vinden maar in de minderheid zijn.
Kan nog een verrassing zijn door jordy, die wil jane kwijt dus misschien matti er tegenoverquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:42 schreef Ireth het volgende:
Sharice snapt niet waarom ze buiten zo happydepeppie zitten..
Wat moeten ze dan doen?? Een potje meejanken?
Ze hadden qua personen nu niet veel keus om uit te kiezen, het is wat het is. Wees dan pissig op de febo die deze nominatieronde nog doen op dit moment.
Snap ik ook niet. Ze hadden vorige week plezier met elkaar, ook Jane en Sharice hadden een leuke week of ik moet me al raar vergissen. Waarom dan nu zo'n vijandige houding. Ze zouden ook met elkaar nog 2 leuke weken kunnen beleven.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef zodeju het volgende:
Snap niet waarom ze niet als groep bij elkaar gaan zitten.....tenslotte weten ze dat iedereen moet kiezen.....
Ze zitten lijkt nu wel met zijn allen in het Milenagevoel waarom ik juist ik
Misschien kan ze nu vast gaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat nog een paar dagen in haar grote bed slapen
BB doet graag aan voedsel verspillingquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
al die blikken slob ook in de koelkast
Ik ben er pas zeker van als die schermen aan gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice BB doe gewoon die schermen aan, kom.
Kunnen we die pin gaan dragen
Is de buitenwereld niet verrast
Als de situatie andersom was geweest en dat is het in het verleden vaak geweest had Sharice er geen enkele moeite mee personen van het kartel op de bank te zetten en kon ze haar blijdschap niet op als ze erop zatenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:42 schreef Ireth het volgende:
Sharice snapt niet waarom ze buiten zo happydepeppie zitten..
Wat moeten ze dan doen?? Een potje meejanken?
Ze hadden qua personen nu niet veel keus om uit te kiezen, het is wat het is. Wees dan pissig op de febo die deze nominatieronde nog doen op dit moment.
Ja zo'n actie is er nog niet geweest dit seizoen idd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie weet krijgen de genomineerden nog wel een aanbod om voor geld te gaan.
Alles is immers anders
Als ze doen alsof ze verbaasd waren zei ze er bijquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
Als de anderen naar binnen komen als de schermen aan gaan
dan gaat jane wat zeggen he
wat moeten ze dan doen?
buiten blijven???
Jaa en dan vrijdag een echt feestje, 24 uur door, ipv die halve exit en lam gedoequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:51 schreef Ireth het volgende:
Als ze nou nog langer zo door zeurt zet bb de koffers in de voorraadkamer met de mededeling "je kan ook gewoon nu vertrekken?"
het spijt me geweldigquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze doen alsof ze verbaasd waren zei ze er bij
Normaal een dag later, maar sinds 2 weken is het al afwijkend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:55 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe laat is doorgaans de bekendmaking? Ik hoop dat serieus waar is dat oud bewoners ook mochten stemmen. Zou mooi zijn van bb. Beetje spanning er weer in
Als je van suiker houdtquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:55 schreef Ireth het volgende:
Jane wil 4 pornstar martini.
Past dat in een dieet?? Ik ben geen drankkenner
Dan heeft ze vast en zeker een pauzequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:55 schreef Ireth het volgende:
Jane wil 4 pornstar martini.
Past dat in een dieet?? Ik ben geen drankkenner
Kinderachtig. Je weet net zo goed als ik wat ik bedoel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het spijt me geweldig
dat ik niet complete tekstverhandelingen heb gepost
Thanks!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Normaal een dag later, maar sinds 2 weken is het al afwijkend.
neequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kinderachtig. Je weet net zo goed als ik wat ik bedoel.
Nee, je laat over komen alsof ze helemaal niet binnen mogen komen van Jane en dat is niet wat er gezegd werd. Jouw reactie op mijn 'aanvulling' vind ik kinderachtig. Das allesquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
eerlijk gezegd niet
ik postte bijna letterlijk wat er werd gezegd
en dan nog moet het weer aangevuld worden
het is niet dat ik een compleet ander verhaal er neer heb gezet
en zo doe je het wel overkomen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
Een gelijkspel en Jolien en Mattheus moeten kiezen. Goh de spanning is niet te dragen
Dat zou een stunt zijn, niets is wat het lijkt en BB is anders dan andersquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:12 schreef mazaru het volgende:
Kan wel als er oudbewoners mee hebben gestemd
Dat zou ik geweldig vindenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:12 schreef mazaru het volgende:
Kan wel als er oudbewoners mee hebben gestemd
Nou als ze er niet uitkomen dan zal Mattie zich terug trekken en Jolien de beslissing krijgen denk ik.quote:
Ja tuurlijk! Dat is dan een aktie waardoor de voorspelbaarheid er weer ff uit is. Niet gek toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
als er oud bewoners hebben gestemd is het plots prima![]()
constant gezeur over de bemoeienissen van BB in het spelquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:16 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Dat is dan een aktie waardoor de voorspelbaarheid er weer ff uit is. Niet gek toch?
Ook weer niet zo erg. Dan zit er hooguit 1 van dat stinkkartel op de bank en dan is het nog steeds zo dat of Jane of Sharice eruit gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:16 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Dat is dan een aktie waardoor de voorspelbaarheid er weer ff uit is. Niet gek toch?
Mag niet he.nquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
waarom zegt Jordy niet op wie hij heeft gestemd
Wanneer klaagde ik over bemoeienis van bb?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
constant gezeur over de bemoeienissen van BB in het spel
maar dit is dikke prima![]()
Die gaat er niet op. Dan offert Mattheus zich wel opquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:19 schreef danaqui het volgende:
Jolientje erop en dan.....daahaagggg Jolientje lekker naar huis
Nee man. Die heeft een vrijstelling.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:21 schreef ammartje het volgende:
Ik denk zo maar dat Jordy genomineerd is, hoe geen idee, maar dat denk ik. Ze zijn te relaxed Jolien en Mattie
Dat kan niet met die gratis vrijstelling die hij van BB heeft gekregen. BB heeft er bij voorbaat al voor gezorgd dat hij niet op de bank zou komenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:21 schreef ammartje het volgende:
Ik denk zo maar dat Jordy genomineerd is, hoe geen idee, maar dat denk ik. Ze zijn te relaxed Jolien en Mattie
Gelukkigquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee man. Die heeft een vrijstelling.
He verdorie nu gun ik hem de finale plek helemaal. Altijd inderdaad altijd aan iemand anders gedacht.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:23 schreef riri het volgende:
één ding is zeker zegt Matti tegen Jolien "gij zit in de finale" "dank zij u" zegt Jolien
de kans wordt nu een stuk kleinerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:27 schreef Folies het volgende:
Als Sharice niet naar de finale gaat is het doorgestoken kaart.
ik stem gewoon op Mattiquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja duh.. dat lijkt me geen verrassing met al die kartel stemmers op FB
Jane moet de finale halen hequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:33 schreef Luna68 het volgende:
Deze twist haalt de tactische stemmen weg bij Sharice denk ik. Jammer dat BB het die kant op stuurt
Zoals zoveel dingen dit jaar...quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
Die losse schermen blijven een slecht idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |