Laat het aanspreken van users maar over aan de moderatiequote:Op woensdag 26 maart 2025 09:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is het treinstation niet he. Je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.
Huh? ik zie twinstream op Jolien en Jordy buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
ik zie een ringen draaiende jane
al kijkend naar de spiegel
nu twinquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huh? ik zie twinstream op Jolien en Jordy buiten.
En dat is vooral ingegeven door het feit dat je favoriet niet in de finale zit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
100 procent eens.
Ik kijk de streams niet zo vaak meer en hier lezen is![]()
Ik geef het nog tot vrijdagavond als er een klein kansje is dat Jolien weg moet maar zo niet dan ga ik niet meer kijken.
BB2025 de slechste, naarste verschrikkelijkste BB ever..
Pootje terug??quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Beide streams Jolien en Jordy.
Jolien klzjsdfgh liskdjfhg ;lodsifjhg
Jordy: grinnik
Ashley kocht een halve finale ticket met het geldquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het niet lang blijft hangen......verleden jaar had ik een bloedhekel aan Ashley....echt heel erg. was blij dat ze voor het geld ging. En heeft geen week geduurd dat ik haar totaal vergeten was.
Ja, maar het heeft haar niet echt verder geholpen.....had ze geen oprotpremie??quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley kocht een halve finale ticket met het geld
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft haar niet echt verder geholpen.....had ze geen oprotpremie??
ja met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |