en toch hoop ik dat het anders looptquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal ik maar alvast een "gokje" doen hoe laatste week verloopt
Jane vrijdag naar huis
Sharice in de loop van de week naar huis
Kartel in de finale
Jordy pakt de winst
Het ligt er dit jaar wel erg dik bovenop dat het gestuurd wordt. Poepoe welke 2 zouden er genomineerd worden als het drie tegen twee is? Guttegut wat een spanning. Ik kan het bijna niet uithouden.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:38 schreef Hznootje het volgende:
Dus Sharice en Jane komen op de bank, wat een verrassing dit seizoen
Alle kartel stemmers op Sharice en Jane naar huis![]()
Nee joh..Echt??quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vrijdag naar huis
Kartel in de finale
Jordy pakt de winst
gezellie hahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
Jane: "mocht ik naar huis gaan Sharice, je gaat dan echt niet onderdeel worden van die groep hé!!"
Nee lekker de laatste week in je eentje doorbrengen
Ik geniet er vanquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:33 schreef riri het volgende:
Wat een sikkeneuren Charise en Jane, alsof kijkers dit fijn vinden om naar te kijken deze arrogante houding
jij hebt een gekke fetishquote:
Ik kijk gewoon liever naar die 2 dan naar de in mijn ogen clown Jordy en zijn gevolg.quote:
Daar valt niet zo veel meer aan te verziekenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeer
ieder zijn kickquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon liever naar die 2 dan naar de in mijn ogen clown Jordy en zijn gevolg.
Ik heb echt een grote allergie voor mensen zoals hem.
U hebt een uitzonderlijke paranormale gavequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vrijdag naar huis
Kartel in de finale
Jordy pakt de winst
zou leuk zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:38 schreef riri het volgende:
Wie weet "de bewoners hebben de macht" zei BB gisteren, wie weet mogen de oud-bewoners nu ook meestemmen wie er op de bank komen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Vind het ook allemaal wel meevallen, ik lees halve slagvelden, ik zie sarcastische opmerkingen over en weerquote:
Nee, dat kan niet ......Elsa en Axel vergeven niet echt diep van binnen.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:38 schreef riri het volgende:
Wie weet "de bewoners hebben de macht" zei BB gisteren, wie weet mogen de oud-bewoners nu ook meestemmen wie er op de bank komen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Ik denk omdat het nooit een echte groep is geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef zodeju het volgende:
Snap niet waarom ze niet als groep bij elkaar gaan zitten.....tenslotte weten ze dat iedereen moet kiezen.....
Ze zitten lijkt nu wel met zijn allen in het Milenagevoel waarom ik juist ik
Dat is nu wat ik doe.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet meer kijken dan. Spellen gewonnen kijkers die hem wel leuk vinden en op hem stemmen. En tuurlijk ook die hem niet leuk vinden maar in de minderheid zijn.
Kan nog een verrassing zijn door jordy, die wil jane kwijt dus misschien matti er tegenoverquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:42 schreef Ireth het volgende:
Sharice snapt niet waarom ze buiten zo happydepeppie zitten..
Wat moeten ze dan doen?? Een potje meejanken?
Ze hadden qua personen nu niet veel keus om uit te kiezen, het is wat het is. Wees dan pissig op de febo die deze nominatieronde nog doen op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |