Is dit nu steeds nodig iemand zegt wat over het jordy/kartel en hoop gelijk moet er iets over Jane komenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei jane gister ook he. Ze ging ze kapot maken
het gaat toch wel over streams?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit nu steeds nodig iemand zegt wat over het jprdy/kartel en hoop gelijk moet er iets over Jane komen
En anders om ook.
en nu weer afbranden 123 goquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
Jolien the bigger person
knoopt een gesprekje aan
Eehhmm... dit ging nu allebei over hetzelfde Dotquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit nu steeds nodig iemand zegt wat over het jprdy/kartel en hoop gelijk moet er iets over Jane komen
En anders om ook.
Hoezo mag dat niet. Gaat toch over bb anders misschien alleen nog sv maken dan als je niet mag reageren op elkaar. Sorry maar dit is toch ook cossen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders om ook.
Rare gedachte gang....net nog zeggen je weet niet hoe ik er buiten op sta....waarschijnlijk niet zo goed met mijn spel. Nog geen kwartier later gaat ze gewoon verder met dat rare gedoe..... Het één zeggen en het andere doen.quote:
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeerquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet. Gaat toch over bb anders misschien alleen nog sv maken dan als je niet mag reageren op elkaar. Sorry maar dit is toch ook cossen.
ja logischquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het Jane sharice wordt
stem ik op Sharice
Ik doe dat niet om af te troeven. En denk de meeste mensen niet hier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeer
zei ze gisteren ook alquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
Jane: "mocht ik naar huis gaan Sharice, je gaat dan echt niet onderdeel worden van die groep hé!!"
Nee lekker de laatste week in je eentje doorbrengen
en dan zeggen dat Jordy er niet tegen kan dat hij dan zuur is, nou hun doen er niet voor onderquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef maxelu het volgende:
Snap die hele attitude van Jane en Sharice nu niet hoor.
Het is alleen het spel als zij hun zin krijgen?
Ze benoemt gewoon waarom ze de dubbele stem niet heeft gebruikt, niet om zieltjes te winnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
oh god ze heeft keer Jolien gesaved phoe phoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |