quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
Een gelijkspel en Jolien en Mattheus moeten kiezen. Goh de spanning is niet te dragen
Dat zou een stunt zijn, niets is wat het lijkt en BB is anders dan andersquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:12 schreef mazaru het volgende:
Kan wel als er oudbewoners mee hebben gestemd
Dat zou ik geweldig vindenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:12 schreef mazaru het volgende:
Kan wel als er oudbewoners mee hebben gestemd
Nou als ze er niet uitkomen dan zal Mattie zich terug trekken en Jolien de beslissing krijgen denk ik.quote:
Ja tuurlijk! Dat is dan een aktie waardoor de voorspelbaarheid er weer ff uit is. Niet gek toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
als er oud bewoners hebben gestemd is het plots prima![]()
constant gezeur over de bemoeienissen van BB in het spelquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:16 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Dat is dan een aktie waardoor de voorspelbaarheid er weer ff uit is. Niet gek toch?
Ook weer niet zo erg. Dan zit er hooguit 1 van dat stinkkartel op de bank en dan is het nog steeds zo dat of Jane of Sharice eruit gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:16 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Dat is dan een aktie waardoor de voorspelbaarheid er weer ff uit is. Niet gek toch?
Mag niet he.nquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
waarom zegt Jordy niet op wie hij heeft gestemd
Wanneer klaagde ik over bemoeienis van bb?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
constant gezeur over de bemoeienissen van BB in het spel
maar dit is dikke prima![]()
Die gaat er niet op. Dan offert Mattheus zich wel opquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:19 schreef danaqui het volgende:
Jolientje erop en dan.....daahaagggg Jolientje lekker naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |