ze mogen er toch maar 2 nominerenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef Ireth het volgende:
Ow matti snel klaar? Had weinig keuze denk ik
Daar moeten ze volgend jaar wat aan doen...Jordy en keanu praten ook niet in dialect...dat moeten ze ook de Belgen verbiedenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Beide streams Jolien en Jordy.
Jolien klzjsdfgh liskdjfhg ;lodsifjhg
Jordy: grinnik
Hoe dan? Jordy mag toch ook stemmen of niet?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom denken Jane en Charice dat zij samen op de bank zitten.
Ze zeiden dat net?
Lijkt mij dat 1 van hun op de bank zit samen met Jolien.
Beetje flauw dit, ze was prima te verstaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Beide streams Jolien en Jordy.
Jolien klzjsdfgh liskdjfhg ;lodsifjhg
Jordy: grinnik
Als ie slim is dat had ie dat gedaan. Scheelt hem richting de finalequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy
we kunnen Jane en matti naast elkaar zetten
TOP gozer
want Jane wint van Matti?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ie slim is dat had ie dat gedaan. Scheelt hem richting de finale
Jordy, matti en jolien -> jane en sharicequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom denken Jane en Charice dat zij samen op de bank zitten.
Ze zeiden dat net?
Lijkt mij dat 1 van hun op de bank zit samen met Jolien.
Nee dat ook weer niet met de kartel stemmers. Dan had ie beter Jolien en Mattheus er op kunnen zettenquote:
Jane 3quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordy, matti en jolien -> jane en sharice
Jane en sharice -> matti en jolien.
Jane: 6
Sharice: 6
Matti: 2
Jolien: 2
Als het Jane sharice wordtquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jane roept haar fam op
ze heeft hun nog eens nodig..
Jane: weer op die fokking bank en again en again en again.. geef me een break JEZUS
buiten Jolien met een mooie look op haar gezicht
O ja, sorry je hebt gelijk. Eindconclusie is wel hetzelfde. Jane en sharice de pineut.quote:
Ze wilde toch sharice saven zei ze vanmorgen. Sharice beetje zuur dat ze weer op die bank komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jane roept haar fam op
ze heeft hun nog eens nodig..
Jane: weer op die fokking bank en again en again en again.. geef me een break JEZUS
buiten Jolien met een mooie look op haar gezicht
Ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het Jane sharice wordt
stem ik op Sharice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |