Morguh. Alweer opgeknapt?quote:
Iedere dag een beetje is ook goed, beter dan dat het slechter gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Beetje beter,Verkoudheid is nooit snel over bij mij
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope
Ik heb alle BB 's gekeken die er ooit zijn gemaakt en allemaal uitgekeken.
Ook als mijn favo er al uit lag
En dat was best vaak.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even terug denkend heeft van mij nog nooit een favo gewonnen?? En dan ga ik zelfs terug naar '99?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
nee hoor, dat heeft niet te maken met het al dan niet in de finale zitten van mijn favoriet
Ik vind deze BB ontzettend gestuurd en in sommige bewoners , die nu mogelijk in de finale zitten, kan ik echt helemaal niets ontdekken waarom ze zouden moeten winnen
Als de finale het kartel is, mag van mij Mattie winnen, ook niet de beste speler, ook zijn fouten, laf gespeeld, maar roept nog enige sympathie bij mij op.
jorde en Jolien gun ik het totaal niet, daar heb ik echt helemaal geen leuke trekjes van kunnen ontdekken.
Maar goed, dat is mijn mening, dus hoef ik ook geen discussie over verder.
?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
Eehhmmm... @:Dotteke
[ afbeelding ]
Dit ging allebei over Jane hoor? Het was niet "jij zegt iets over kartel, dus ik iets over Jane"
[ afbeelding ]
Dank je wel modquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef Ireth het volgende:
Zo moeilijk is het niet?![]()
Jij zegt "is dit nu steeds nodig dat tegen elkaar in gaan enz enz"
Terwijl greys en koos dat niet doen, ze hebben het allebei over Jane en niet over kartel versus jane
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel mod![]()
Ik zie het de hele tijd gebeuren jane fans zeggen iets dan komt Ja maar Jordy
Jordy fans zeggen iets en dan komt ja maar Jane
Daar gaat het mij helemaal niet om of ze het wel of niet gezegd heeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Dotteke wat we proberen te zeggen is dat Jane dit zelf dus heeft gezegd op STREAMS dus dit is niet van ons wat het over weer gaat als wat jij bedoeld, dit is hoe het in huis gedaan is
Daar zijn TR's ook voor he, of het terecht of onterecht is bepaald de moderatie.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:28 schreef Rhosyn het volgende:
Dus er zijn mensen die nog steeds TR 's zetten.
Waarover dan?
Slaat toch nergens op.
Behalve dan om de COS van BB kapot te maken
Er zijn veel meer kartelaanhangers en/of Jordy fans die cossen dan mensen die het kartel niet leuk vinden of Jane fans die cossen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn TR's ook voor he, of het terecht of onterecht is bepaald de moderatie.
Maar de COS maken sommige users zelf kapot. Dat kan niemand anders verweten dan zij die het doen.
Een TR maakt de COS niet kapot.
Maar dat is andersom net zo. Zijn van beide kanten users die zich er schuldig aan maken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn veel meer kartelaanhangers en/of Jordy fans die cossen dan mensen die het kartel niet leuk vinden of Jane fans die cossen.
Alleen daarom al klopt het argument "over en weer" niet.
Ik hoef maar 1 dingetje over Jordy te zeggen en dan krijg ik er meteen al 5 die met iets over Jane komen en 5 die sarcastisch zijn en dan de lachsmiley etc.
Het is echt veel erger dan het ooit was.
als je geen aanhanger bent van het kartel, is het heel moeilijk om nog een beetje mee te posten in de Cos.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn veel meer kartelaanhangers en/of Jordy fans die cossen dan mensen die het kartel niet leuk vinden of Jane fans die cossen.
Alleen daarom al klopt het argument "over en weer" niet.
Ik hoef maar 1 dingetje over Jordy te zeggen en dan krijg ik er meteen al 5 die met iets over Jane komen en 5 die sarcastisch zijn en dan de lachsmiley etc.
Het is echt veel erger dan het ooit was.
Wat jij nu zegt over het kartel wordt ook anders om gezegdquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
als je geen aanhanger bent van het kartel, is het heel moeilijk om nog een beetje mee te posten in de Cos.
Het aantal mensen wat een andere favoriet heeft, of iets anders wil vermelden neemt steeds meer af in de Cos
En als je dan ook nog een doodnormale post weggeveegd ziet worden...( ik had iets neergezet over het woord verassen ipv verrassen,) Kwam een redelijk normale reactie op en ik heb nog even gezegd dat ik normaal nooit let op d's en t's en spelfouten, maar verassen is gewoon grappig) En dit laatste is dus ook gewoon geveegd.
tja.
dan probeer je het luchtig te houden, positief, ik kom al weken niet meer met reacties als "jamaar jordy gisteren" enz.
en toch is de Cos niet gezellig meer, er verdwijnen nog steeds veel users, en de veelposters maken de wet in de cos, met veelposten en met tr's zetten.
heel erg jammer
Ik kan helemaal niet terug spoelen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kan sinds gisteren maar 10 minuten terugspoelen, iemand anders ook last van?
Dont ask ne, ik kan überhaupt niet terug spoelen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kan sinds gisteren maar 10 minuten terugspoelen, iemand anders ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |